Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2009 02:25 - Осъмвам тук не с интригите,които не искам да знам кого топлят,а с тез,които са носители на стойностното!
Автор: bizcocho Категория: Изкуство   
Прочетен: 24714 Коментари: 115 Гласове:
3

Последна промяна: 30.01.2009 02:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Не веднъж почти осъмвам ,четейки написаното от хората с любимите ми никове.Това не е тайна за тях,защото  статистината показва часовете ми на посещение.Не,че няма къде да отида,нито пък ми липсва с кого.
       Даже в някой от постингите ми бих могла да ви покажа едно от най-любимите ми места.Усещането,когато съм там е почти същото,както и когато се зарея из стиховете на поетите,из стойностните разкази,които тук срещам,из мъдростта струяща от неколцина много интересни за мен автори - хора, за които мога да съжалявам,че докато съм живеела в България не съм познавала и с които тепърва няма и да се запознавам,но жадно ще търся да прочета.
         Многобройната СПАМ не ми пречи,защото я отхвърлям,некласиращо се до можещите да мислят и пишат смислено.
         Наистина понякога съм се чувствала странно,срещайки хора,чийто произведения съм харесвала,защото не са били ,според мен,никак повърхностни, в коментарий да се изкажат така,сякаш са прочели само заглавието на постинга или даже и него не дотам добре.
           Далеч съм от мисълта за моя пълна компетентност по всички въпроси,но поне се опитвам да избягвам показността на това.Доколко успявам..незнам,но знам,че много обичам да чета на кирилица,както и да си драскам стихчета,не защото това е единственото,което мога,а защото ми е родно.
           Не е проблем да надраскам стихче на чужд език,но...никога няма да ми заговори така,както тези на кирилица.Ще се хареса,аз ще се усмихвам и ще го приемам странно равнодушно.Няма да ме радва,така както не ме радват и непрекъснатите интриги и сплетни тук в блога,една от които за последно притихна под мой постинг.
            Дали ръководството ще се намеси да пререже тези нелепости си е техен проблем.Всеки си има своите виждания,манталитет и реакции.
           Дали лично мен,нечия помия,пък било то и анонимно ще залива,също не ми е проблем,защото нечия глупост и невежество не може да изтрие стойностното,което срещам и заради което съм тук!
            Ще съм тук,докато имам време за това,както и докато са тук хора,които си заслужава да прочета.Те не пледират да са писатели,имат своите добри професий и знания и достатъчно интелигентност,за да сътворят стойностно неконвейрно произведение.За мен те са Творци,които успяват да попълват вечният ми глад за знания.
            Навремето майки ми се шегуваше с мен,че ще умра или някъде на път или из някой ВУЗ.Дали ще е така незнам,но знам ,че до края ми ще ме следва любовта ми към буквите,било тук,било на друго място.
          За тез,които са ме докоснали,за тез,които са ми дали нещо от себе си,за тез с чийто думи съм заспивала пред компа,моето топло, най-искренно Благодаря! За мен не е ценно дали ще съм точно в този блог,за мен е ценно да знам,че съществуват хора като вас,не защото ги няма и из други националности,а защото ги има и сред българите.
            Много ми се иска за всички вас да кача нещо много красиво от компа си,но за съжаление това не е възможно.Затова нека поздрав за вас е прикаченото клипче.





Тагове:   носители,   Осъмвам,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - На анонимността и посредственото, ...
30.01.2009 02:33
На анонимността и посредственото, конвейрно писане отредих не повече от ред,защото не ми е в категорията и не смятам,че заслужава моето внимание.
цитирай
2. martito - Поздрав и с песента!
30.01.2009 08:38
http://www.youtube.com/watch?v=trSULf9nZ4c
цитирай
3. kosara2008 - !!!!
30.01.2009 09:22
"най-искренно Благодаря! За мен не е ценно дали ще съм точно в този блог,за мен е ценно да знам,че съществуват хора като вас,не защото ги няма и из други националности,а защото ги има и сред българите" - чудесно и много топло си го казала...от сърце и душа и не може да е друго...ТОВА Е! - благодаря ти за постинга.

добро утро и щастлив ден!
цитирай
4. valsodar - Удоволствието преди всичко.
30.01.2009 09:47
И то повече това удоволствие, да прочетеш нещо добро, на което си помогнал в раждането му, отколкото удоволствието да си на някакъв бутафорен пиедестал с тълпа заблудени клакьори, умиращи си от скука.
В писането си има магия, и само тези които са й се отдали напълно, безкористно и безрезервно могат да я видят :)

http://valsodar-valsodar.blogspot.com/2009/01/blog-post_28.html
цитирай
5. benra - знаеш ли,
30.01.2009 10:06
наистина ценното тук са хората, свързани от общата любов къв буквите, към думите, към общуването. Онези, анонимните, злобните коментари, мисля че са плод на голяма ранимост, издават проблем.Поне аз така ги приемам.
цитирай
6. bizcocho - martito
30.01.2009 10:27
Благодаря за хубавата песен:))
цитирай
7. bizcocho - kosara2008 -
30.01.2009 10:28
И твоят ден да е добър!:))
цитирай
8. bizcocho - valsodar
30.01.2009 10:38
Има магия,валсодар! Човек стъпващ здраво по земята,може да си позволи да се зарее из облаците,и то качествено,а фалшивия пиедестал ти отнема и двете възможности.
Вече ти "следя" и този блог.Оставих ти и "следа" от присъствие там ,през имайла ми:))
цитирай
9. bizcocho - benra
30.01.2009 10:48
Анонимните коментарий са от част от хората тук,но аз не ги чета нито анонимно,нито в никовия им вариант.А обич към буквите за мен означава и да ги уважавам,да ги ценя ,а не само да ги използвам.Шокирващ е понякога мрака около тях/буквите/.:))
цитирай
10. monna - Благодаря ти, Жени!
30.01.2009 11:03
Благодаря ти, за хубавите думи, за жестовете, за късните ни разговори,..за това че те има, нищо че си в Испания! Разстоянията не са пречка за общуването между хората, когато се обичат и се стремят да си доставят мъничко радост и щастие..!! Така мисля..и следвам сърцето си.
А "другите", просто ги подминавам, ..не ми пречат,
не посещавам блоговете им...просто са ми безразлични..дребни душички. Нека живеят! Слънцето свети за всички, нали така?!
Прегръщам те и те целувам, приятелко неотразима!

http://vbox7.com/play:08856afe
цитирай
11. essy - Жени, благодаря ти за този пост!
30.01.2009 11:12
И те аплодирам за него!
Откакто се регистрирах тук / и аз не знам защо го направих./ наблюдавам една война. Наблюдавам една борба за надмощие, която ми е изключително смешна. Седя като страничен наблюдател и на моменти искрено се забавлявам. Защото според мен не му е тук мястото да се доказваме кой, какъв е. Нито пък имаме право да бъдем съдници- кой е дарен, и кой бездарен...
Забравяме, че всеки се е регистрирал тук по някаква причина - кой от любов към буквите, кой от самота, кой за да убие време и т.н..
И не на последно място - Забравяме как да бъдем Хора! - и се взимаме много на сериозно, което е изключително жалко....

Усмихнат ден, Жени :)
И топла прегръдка:)

п.п. Поддържам Бенра в мнението за анонимните.
И аз мисля, че това са хора с проблеми. Които не смеят да се изправят лице в лице с проблемите си, затова изливат злобата и гнева си върху другите
цитирай
12. bizcocho - monna
30.01.2009 11:16
И аз при изборите си следвам сърцето си ,монна,а то не ме лъже,защото го правя с любов:))
Разстоянията никога не могат да бъдат пречка,когато манталитета на дадена личност покрива очакванията,изискванията на другия към себе си и околните,защото както казах в един предишен мой постинг, магията на общуването се обуславя на интелекта.Това важи и за магията,която може да ми донесе един постин,както и в пълната безсмислица от думи сред която мога да попадна.Втория вариант никога не ме връща осъмващо при себе си,защото там разстоянията са твърде голяма пречка.Пропасти са!:))
цитирай
13. edinman - Ето нещо,което
30.01.2009 11:31
съм искал да напиша и аз,ама не ми е достигнало нещото....))
essy-а ти си категорично права !
Хубав и весел уикенд!
цитирай
14. bizcocho - essy
30.01.2009 13:05
Заради обичта си към родната писменост се регистрирах тук. При случайно запознанство разбрах за блога.За мое съжаление,човека дал ми тази информация не е вече в блога.А интригата...тя може да трие крака колкото си иска на прага ми.Аз добре знам кой да пусна през него.
Съдник не искам да съм на това,което според мен е бездарност, незевисимо дали харесвайки се на някого я издигат в пиедестал или си стои кротко в някой ъгъл.Просто от уважение към себе си и тази ни магия-буквите облекани в стойностна мисъл я отделям от себе си не с разтоянията ,а с непрескочими пропасти,но открито казвам че не всичко,което се смята за хит харесвам.А смисъл ,мислене и качество търся и понякога откривам не само в стихове,разкази,а и в картини,подбор на музика,блогове с "ежедневните"теми.
Благодарна съм,че има блогове,които могат да ме запленят и задържат край себе си със стойностно съдържание!:))
Усмихнат и за тебе ден!:))
цитирай
15. bizcocho - edinman
30.01.2009 13:10
Не веднъж съм си казвала твоите думи,четейки в нечий блог:))От удоволствието,което съм изпитвала от прочетено,съм ги казвала във възторга си даже и на глас:)Един човек не може всичко,което мисли да изскаже,но понякога и това да можеш да го усещаш е достатъчно:)
Радвам се,че споделяш тези ми мисли!:))
цитирай
16. monna1 - хахахаххаха!
30.01.2009 13:20
Жени, вчера отсъствах, поради авария в компа ми, но бързо, отстраниха повредата,... та едва сега включих, защо си направила този пост, след като прочетох предния... Нали все ме караш да чета мотото на блога ти, ..а?! Колкото и да се владее човек, все някой ще му "бръкне в здравето", просто такъв е Животът, една борба между добро и зло..! Затова аз съм на принципа, да имаш един двама човека до себе си, но качествени, както има една песен, мисля че Г.Христов, за приятелите- "стигат ми двама-трима". Това е. При теб са много повече, мисля че анонимността и лошотията, не са болка за умиране, защото доброто винаги побеждава, в крайна сметка... Видях и коментарите, видях и отговорите ти. Всичко си усетила...чак ме усмихна! И аз мисля така..Ха!
Поздрав!
цитирай
17. bizcocho - monna1
30.01.2009 13:42
:)))))))Добре си уловила!:)))При теб ми стигаха и картините ти,които изсипаха към мен не едно доста умно послание ,на което да се полюбувам:)Опиянение си е да уловиш мисъл/говоря за стойностната,другите са плоски и под повърхността камъчетата на дъното са на милиметър/.
Изказвайки истинската си,огромна благодарност към стойностните хора,мисля че достатъчно ясно казвам на тез,които са изпразнени от качеството мисъл за моята незаинтересованост към тях.:))
........................
Използвам отговора си към теб ,за да вмъкна нещо допълнително:Мълчанието ми на лични,както и изтриването на "анонимни" коментари,които са смешно раболепни,освен циничните,си е един доста стойностен отговор за тоз,който умее да го прочете!:)Ако не им е достигнало да го разберат там,ще си го изяснят прочитайки го тук!:)
...........
Разчитах на толерантността ти към мен,за да ме извиниш за вмъкнатото допълнение,което има и няма връзка с коментара ти!:))
цитирай
18. tini4 - bizcocho, благодаря!!!
30.01.2009 14:36
Поздравявам те за този постинг! Както винаги си на ниво! Добре е, че има истински творци и ценители!!!
В противен случай, ще е отчайващо жалко - бихме избягали надалеч от елементарните и анонимните... Да, блогът е отражение на живота ни! И хората, които са тук, защото има какво да кажат, заслужават адмирации! Плява има навсякъде... и не бива да пренебрегваме стойностното заради нея! Тръгвала съм, поради разочарования и съм се спирала... и съм тук, точно, защото има призведения, които заслужават да бъдат прочетени, видяни, почувствани! Разкази, идващи от сърцето и докосващи го... Картини, рисувани с душата и докосващи я... Стихове, вдъхновени от емоции и предизвикващи ги! И дори обикновени, но топлещи споделени впечатления и мисли.., които ни карат да се замислим!
Благодаря на всички, които изтриват срамът от лицето на този блог!!! Не тези, които дават частица от себе си, щедро и от сърце... Частица - но безценна, за тези, които умеят да ценят!
Споделям горещо написаното от теб! И ти благодаря за това, че си тук, че те има и ни преценяваш с безпогрешна точност...
Поздрави! :)))
цитирай
19. bizcocho - tini4
30.01.2009 14:52
Всеки преценява за себе си и най-вече според себе си.А от твоя коменар аз бих си избрала един израз,който с удоволствие бих казала на умеещите да мислят:"Благодаря на всички,които изтриват срамът от лицето на този блог!"
Дълбоко в себе си се надявам те да станат основните четени,с много по-широка аудитория от сегашната си,защото има какво да кажат!
цитирай
20. feq - Защото макар да е жилаво злото, в живота все пак побеждава ДОБРОТО!!!
30.01.2009 16:41
Благодаря, че ви има, приятели мили!!!
цитирай
21. fenris - Благодаря ти
30.01.2009 16:45
много приятелче за красивият постинг! Заради хора като теб публикувам в този блог! Освен това твоите коментари винаги са ме карали да се усмихвам! Благодаря ти, че те има тук!
цитирай
22. bizcocho - feq
30.01.2009 16:47
Вярвам в това, феичке,защото и за лошотията акъл се иска.Само с едното голо лошо чувство не става,а съчетанието им е рядкост.:))
И аз ти благодаря за забавните и увлекателни постинги:)))
цитирай
23. bizcocho - fenris
30.01.2009 17:04
Сред любимите ми никове,ти си човека,който най-много публикува и колкото и невъзможно да ми се вижда темите ти са твърде разнообразни,което за мен е влагане на мисъл,а не тъпчене в тема,която може да ти донесе много лесният и фалшив пиедистал на популярен сред не дотам ценностна публика.При теб количеството е пропорционално на качеството и в мое лице ще имаш ревностен читател!
Ако си спомняш,още преди да вземеш наскорошната си награда за Творчеството ти,аз ти бях казала,че тя,ако следваш поетия от теб път,без да се поблазниш от лесноусвоимото,ти е сигурна.Аз определено много се радвах,че с критиците и оценителите на българското творчество сме били на едно мнение!!!
цитирай
24. anastasiia - Поздравявам те за поста!:)
30.01.2009 17:39
Браво, Жени!...:)
Разбира се, че същественото и важното е общуването между нас...
Анонимността е нещо толкова безлично, че не си струва да се коментира...
Хайде, очаквам следващия ти хубав стих!..:)
цитирай
25. bizcocho - anastasiia
30.01.2009 18:28
Да,Ася, аз не очаквам лични запознанства от тоз блог,а мисловни такива.Удоволствие е за мен,когато ги открия някъде из постингите!:))
А стихчета ще има:)Нека само малко наваксам на фронта с латиницата,че определено я зарязвам,покрай предпочитанието ми да пиша на кирилица:))
цитирай
26. bizcocho - thesilent
30.01.2009 19:52
И в тишината на малката стая
тихи спомени прииждат,искрят
и завръщат онази омая
че успяваме и в сетния път:)))))))))
В тишината на малката стая
твоята чаша още стои
ласкаво шепне ми..Зная
не ще се забравим!Нали?:))))))))))))))
:)))))))))))))))Аз също!
цитирай
27. svetaemoi - Винаги съм знаела,че си
30.01.2009 19:56
едно голямо съкровище!!!Казваш,че ти поднасям света,но ако той не бе в сърцето ти нямаше как да го виждаш!Някой ден ще те смачкам в прегръдката си!
С обич.
цитирай
28. bizcocho - svetaemoi -
30.01.2009 20:10
Но в таз прегръдка
знам ще имам дар
парченце мъничко
от земния олтар:)))))))))
с него да пътувам към звездите
притиснала светът ми на мечтите:))))
цитирай
29. bizcocho - thesilent
30.01.2009 20:24
В живота срещах много хора
но малко със душевна красота
след свещичката блещукаща не можех
да не забележа вълчата следа

Загледана в душата ти лъчиста
пред теб не можех да не спра
тъй рядко в тоз живот се плискат
еднаквости в една вълна.

с искренност дарих ти обич
с възторженост отвърна на мига
за вълците съм аз отрова
за теб ще си запазя обичта!!!:))))))))))))
цитирай
30. esen - Хубав постинг, Жени!
30.01.2009 20:27
В последно време си мисля да пусна подобен и той да бъде последен. За две години и половина живях в това пространство, споделях емоциите си и тези на другите, почивах си с прекрасните постинги и прескачах тези, които завихрят интриги. Последните, обаче не ме отминаха и поради тях често съм се чувствала в безтегловност. Все по-често се питам дали си заслужава да акомулирам цялата тази негативна енергия, насочена към мен и зная, че отговорът е "не!". Защо ли? - ами всичко това дава отражение на здравето ми. Изтощих се да стоя високо над злобата, която се излива върху мен. И всичко това е без да съм засегнала когото и да било по никакъв начин. Дори не съм си помисляла, че някой пречи на мен или другите и то съзнателно.
Ще ми е тъжно да изтрия блога си, но май и това ще се наложи.
Извини ме, Жени, че пиша всичко това в блога ти, но ми се стори, че темата на постинга ти е подходяща.
Бъди здрава, вдъхновена и изпълнена с любов към думичките и хората!
цитирай
31. bizcocho - esen
30.01.2009 21:02
Изобщо не смятам,че коментара ти е неподходящ за към темата ми!Аз наистина благодаря на тез,които ми носят чрез постингите си душевен конфорт,като не пропускам да отбележа,че са частици от една цялостна среда,в която освен стойностното се шири и простотията,и посредствеността и интригата.Как ще се чувствам,ако някой ме обвини в нещо,което е невъзможно да е истина?Амии...ще се изсмея!:)Както и днес го направих пред последното "гениално откритие" на една напаст в блога-Вики11,според която съм мъж в женски ник,с фалшив профил:))))))))),който според нея бил тръгнал из блога за да уронва достойнството и да мачка жените:)))Смях и посредственост откъдето и да го погледнеш,но с претенций за мисловна дейност:))
Четох обвиненията и по твой адрес.Та нали последният им пристан бе в моя блог.Ами те и за непросветения са смешни!Не напразно отговорих да се ползват аргументи черно на бяло,а не хвърчащи думи!Леките думи,пък било те и заплашителни са без стойност!
Не един в блога пред очите ми си изтриваше постингите и за съжаление все хора,които харесвах.Не одобрявах това им действие!Аз не казвам,че цял живот ще стоя в блога,но...толкова ли са много красивите блогове,та точно те да се затриват?Нима ще подадеш ръка на посредственото и интригата отказвайки се от твоето си место в което не се шири вулгарност?
Разстроена си все още от случката,но аз те моля вместо да даваш обяснения в кой град си се родила,къде си завършила и т.н./и това изчетох в един блог/разходи се на чист въздух с апаратчето,нащракай някоя снимка от Хасково и пусни един постинг за разсейване,а аз ти обещавам да го покажа на малкото хасковлий,които живеят тук.:))Мисля,че ще се зарадват!:))
Дано не те изтощих с нравоучението си:)))))))))/част от професионалните ми изкривявания е/:)))
цитирай
32. bizcocho - thesilent
30.01.2009 21:03
Има защо да ти отвърна със споделеност!:)))))))))
Вече мисля,че следващият ми постинг ще е заради теб със "нашето място":)))))))))
цитирай
33. krotalka - Има стойностни неща,
30.01.2009 21:31
има и плява. Никой не може да ти налага мнението си.
Жалко, че хора които много харесвах, вече не се появяват в блога. Злобата и зависта ги прогони от тук.
На някого май много му се иска да ни прогони, но няма да успее!

Поздрави Жени!
цитирай
34. bizcocho - krotalka -
30.01.2009 21:38
Привет! И аз така мисля! Има още какво да се чете тук! И дано се окажат по-устойчивите и упоритите,тез които са и истинските творци ,от плявата!
Плявата???.....кротиии,много нежно говориш:)))
Пращам ти малко от мирисът на карамфилите,които са се разцъфтяли на перваза на терасата ми :) :Р
цитирай
35. yuliya2006 - ЖЕНИ, ТЕЗИ ДНИ ТЕ ОТКРИХ КАТО СМЕЛ ...
30.01.2009 22:24
ЖЕНИ, ТЕЗИ ДНИ ТЕ ОТКРИХ КАТО СМЕЛ ЧОВЕК И ИМ БЛАГОДАРЯ НА ОНЕЗИ СМЕШНИЦИ!
ЗАЩОТО СТРАХА РАЖДА ПОЗОРА
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
36. bizcocho - yuliya2006
30.01.2009 22:34
За да успея да съхраня нежноста на душата ми,ми бяха необходими и доста други качества в този вълчи свят:))Постарах се над себе си,а имах и твърде добър пример-баща ми! Отказвала съм се понякога от свои планове,но не помня да съм се проваляла:))А си имам и една любимост в стих:)..нали все натам ме носи..:)
"Страхът убива,бавно ни убива,
а после ни превръща в подледци!"
:)))))))Усмивки за теб,Джули!:)))))))))
цитирай
37. kisstherain - Жени,
30.01.2009 22:41
поздпавления за постинга! Стрелците сме хора чувствителни на тема правота и своода и никога не се примиряваме с пошлото и грозното. Онова, което ни е на сърцето ни е и на устата и компромиси не правим!
Продължавай в същия дух и да заснемеш Скалата на Гибралтал ;):РРРР
Много си те обичаме!
Кисдърейн и Турбо4
цитирай
38. bizcocho - kisstherain
30.01.2009 22:55
Ей на това му викам две в едно:))) :Р
Ами аз в предишния си стих така и писах:),че "и на пръсти на отстъпвам"назад,ама...кой ти гледа кво пиша,освен тез,които открито ме четят през никовете си:)))
Скалата съм и се заинатила,че ще я преборя да я снимам независимо упорството и:)Тя просто още не се е ориентирала с кой си има работа,та ми върти номера:)),но първо обещах да пусна едни други снимки,които ми останаха много скъп спомен от един чудесен човек.Едно райско кътче,което никога аз не съм снимала,защото сред него забравям за всичко и което наистина си заслужава да се види,а и единствения останал ми фотоапарат пак ми е спомен от тази личност,затова за Гибралтар ще си купя нов,та ако ще изчезва да не ми е мъка:))
И аз ви се радвам!:)))
цитирай
39. bizcocho - turbo4
30.01.2009 23:00
Ама аз в горещи ли съм?Ти ме уби!Отивам да видя.Аз когато влизам в блога поглеждам информативно първа,но не ме е имало?За предишния си постинг разбрах - на другия ден някой ми каза,а сега ти казваш..ами ще погледна
цитирай
40. bizcocho - turbo4
30.01.2009 23:04
Верно бе!И съм да не ти казвам до кво...Ами поне от заглавието да извлека нещо и за мен,та да знаеш,че аз съм от отровата,а не от плъховете:) :Р
цитирай
41. baletlnetpepas - Благодаря
30.01.2009 23:11
за чудесния постиг, както и за това че ме накара да се почувствам сред хората, които уважаваш и почиташ
Благодаря отново
цитирай
42. bizcocho - baletlnetpepas
30.01.2009 23:18
НИКОГА не съм посещавала този блог и заради това,че той идва с Лъжа при мен,няма и да го посетя!
Бих посъветвала същото и тез ,които прочетят отговора ми,но всеки решава за себе си!
цитирай
43. bizcocho - baletlnetpepas
30.01.2009 23:23
Посещавала съм на времето блога на бале-имаше хубави снимки и постинги от екскурзий,но той ги изтри.Помолих го на лични да ми изпрати една снимка която за мен си е класика,но..тя се изгуби със старото пц. Влизах мисля че веднъж само/може и да бъркам/ в блога на тлнет,когато разреши загадката,която не долавях ,пусната в мой постинг,но там...посадих му листенца в играта или нещо със животинки беше-вече наистина не го помня:)
а пепас...никога не си спомням и да съм го срещала даже и в коментарий някъде
цитирай
44. baletlnetpepas - Извинявайте за грешката
30.01.2009 23:29
просто така описан, се разпознах в грешен образ. Съжалявам още веднъщ!
цитирай
45. bizcocho - 48. baletlnetpepas
30.01.2009 23:35
Просто не сте прочели за какво става дума!Е, не всеки си прави този труд!
Надявам се,да не се засичаме погрешно пак!
цитирай
46. wonder - Това е от мен (по повод онези хора), топло сърце! :)))
30.01.2009 23:53
СТРАШНО Е...

Страшно е да бъдеш неспокоен.
Да живееш с ритъм опростен.
Да замръзваш в полумрака зноен.
Да увяхваш млад и неспасен.

Страшно е да бъдеш неразбиран.
Да не можеш да се защитиш.
Да вървиш по път от друг избиран.
И сам себе си да не виниш.

Страшно е да бъдеш безразличен.
Да живееш в свършващия ден.
Да не бъдеш любен и обичан.
Да не си открил, че си роден.

цитирай
47. bizcocho - turbo4
30.01.2009 23:56
Лепне. И в коментарий за одобрение се е залепил,но да си стои там.Хем обясних,че повече няма да се засичаме,ама..
Видях бе! То аз кат казах ,че ще си посегна за част от заглавието избирайки си отровата и те ми я отдалечиха.Сигурно са решили,че моята си ми е достатъчна,та оставиха онази да си е цяло заглавието:)))))))
цитирай
48. bizcocho - wonder -
31.01.2009 00:02
ОВАЦИЙЙЙЙЙ!!!!!!!!!!:)))))))))))))))))))

Зная аз къде да се прикоткам
в часовете късни на ноща
за да ме залее вопъл,
да летя на свобода..

да докосвам чистотата в мисли
себе си да преродя
в твоите тъй бистри,чисти
думички-планински езера. :))))))))))
цитирай
49. gothic - Жени, тук прочетох коментари от ...
31.01.2009 00:49
Жени, тук прочетох коментари от повечето от хората, заради които все още съм на линия. Ти също си една от тях, за което ти благодаря :)))
цитирай
50. bizcocho - gothic
31.01.2009 01:04
Позна! С едно изключение,тук всичко е стойностно като никове и съответно блоговете им.Съжалявам,че някои ,които аз чета не четят мен,защото ако бяха оставили поне "забелязал/а/ съм те в блога си" и други хора щяха да се докоснат до стойностното,което публикуват.
Радват ме думите ти относно моето блогче.И аз понякога прескачам до теб и,ако има музика като за мен,послушам.В музиката е трудно да угодиш на всички.Там вкусовете са толкова разнообразни,че и в DJ да се превърнеш...няма угаждане:))))))))
цитирай
51. gothic - Да, изключения има винаги. Но без ...
31.01.2009 01:27
Да, изключения има винаги. Но без тях не може. Знаеш ли, когато дойдох тук, ме доведе една моя минидрама, която исках да споделя някъде. След това реших да не се занимавам със сериозни теми, защото има и по-добри от мен в това. Писал съм, пял съм, свирил съм, но никога няма да сложа нещо мое тук, защото не го намирам за достатъчно стойностно. А музиката - слагам това, което ми харесва (е, в повечето случаи поне), без да се повлиявам от моди и вкусове. А когато някой открие някоя песен, която да го докосне, ми става истински приятно. Радвам се, че те открих и съм благодарен на човека, който ми "помогна" за това. Ти знаеш кой е той. Бъди щастлива!!!
цитирай
52. bizcocho - gothic
31.01.2009 04:54
Не всички тук са поети и писатели.А и интересен блог за мен не значи непременно професионален!:)Но разнообразен,направен с любов и желание,а не дъвчещ едно и също по три пъти на ден и при това на едно посредствено,елементарно ниво!
А кой е "това"научих:))))))))Много стойностен човек е :))))))))))
А аз в най-скоро време ще взема да пусна и една тема за нещо което много уважавам и при което посредственоста е направо жалка и непременно ще те поканя теб,като мъж да я коментиращ:)Не очаквам да не проявиш интерес,защото е относно секса:)))))))))Когато нещо ме е втрещило и не ми излиза от главата, ми излиза изпод клавишите:)))))))
Извинявай за късният отговор,но четох нещо,което си заслужава всеки да прочете:
http://vmir.blog.bg/viewpost.php?id=284386
цитирай
53. gothic - Ще го прегледам при възможност :...
31.01.2009 09:44
Ще го прегледам при възможност :))))
цитирай
54. fenris - трябва да добавя
31.01.2009 10:12
, че аз те чета понякога наистиа, но просто не намерим време за коментари, а и стиховете на са ми стихията, въпреки, че понякога имам хубави проблясъци! За сметка на това теб си те бива в тях и то много, продължавай да ни радваш!
цитирай
55. bizcocho - gothic
31.01.2009 10:36
Добро утро! Определено материала е горещ! И му отделих цялата ми нощ,защото е и обемен,а и не е литературно произведение.Прочитайки го изтръпвах от съдържанието му,както и това ,на подадените линкове в постинга.
цитирай
56. bizcocho - fenris
31.01.2009 10:52
Напълно те разбирам! Стихове не всеки чете.:) И това за мене не е критерий за интелигентност,но добрия разказ,ако е неоценен,както и една смислена,добре представена мисъл,за сметка на такива от много по-ниско ниво...ето тогава вече е страшно!
Радвам се,когато написаното от мен се хареса на любителите на поезията,както и бих се замислила над една аргументирана критика.
Наскоро valsodar ми отправи такава относно куплет,който премахнах от стих.Усетил беше липсата му и за сега "умувам"над ненабраните ми стихчета точно поради тази причина - премахнала съм им куплети:)
Емоционален ден за теб,Творецо!:))))))
цитирай
57. elineli - Жени :)))
31.01.2009 11:43
http://www.youtube.com/watch?v=P7Kwja5ihzU
цитирай
58. gothic - Жени, melsun вече се е "пог...
31.01.2009 11:48
Жени, melsun вече се е "погрижила" :)))

http://melsun.blog.bg/viewpost.php?id=260989

а за стиховете да добавя нещо - аз лично чета с удоволствие, но ми е трудно да коментирам поезия...

цитирай
59. bizcocho - elineli
31.01.2009 11:55
Радвам се да те видя тук ,Удоволствие в рими!:))
Благодаря за песничката!:))Аз все трудно се ориентирвам в ютубето.:))))))))
цитирай
60. bizcocho - gothic -
31.01.2009 11:58
Напълно те разбирам:)И аз не всякога мога:)Не е въпрос на нехаресване и от моя страна:))
Благодаря за линкчето! Сега ще погледна.Възхищавам се от бързата ти реакция!:))
цитирай
61. valsodar - А бе, то няма какво да му умуваш бре :)))
31.01.2009 12:06
Пиши така , че на теб да ти достави удоволствие написаното, да си избие в правилната посока, това което си напира отвътре, а пък после ако ти е кеф го публикувай в блога си, ако ли пък не - оставяй го да отлежи :)

По-добре така, отколкото да губиш зланите мигове, които са непредвидими в идването си на този свят :)

В крайна сметка, твоят блог е твоят дом, и всички опити на простаците да избият вратата му със шут и да те прогонят от него със заплахи, са опити обречени.
Е, друг е въпросът , че Кварталният е алкохолизиран гей, ама вече си го знаем и се оправяме някак си и без него, нали ? :)
цитирай
62. bizcocho - valsodar
31.01.2009 12:14
Много си прав относно нелепите и некачествените опити!Обречени са!Бита кауза!В тоз хивот съм се пресрещала с къде по-качествени предизвикателства и не съм отстъпила,та е немислимо да се вярва ,че махаленското напъване по някакъв начин ще ме ангажира,камо ли да има някакъв някакъв резултат!:)))))Не подценявам злобната простотия,но ако е съчетана поне и с ум!
цитирай
63. gothic - Жени, с Тубата е просто. Линкчето, ...
31.01.2009 12:15
Жени, с Тубата е просто. Линкчето, дето ти го е дала elineli го копваш, мяткаш го в гугъл, чувствам се късметлия и готово....
цитирай
64. bizcocho - gothic
31.01.2009 12:21
Това,Слънце,наистина лесно,ама ела ме виж каква пот ми се лее когато реша,че искам да открия точно дадена мелодия или песен:))))))))Добре,че съм си с данни гласови и има и други начини на връзки/не безгласни/ та да ми подават рамо приятели,че...сама...мъкааа:))))))
Ама в известна степен съм си музикално неграмотна.Харесвам песента,знам я,но как се казва,а и доста често кой я изпълнява...това ми е такава мъгла...че си е за съчувствие:)))))))
цитирай
65. bizcocho - turbo4
31.01.2009 12:34
Ами да съм! Дано влезлите не прочетят само мен,а погледнат и коментарийте,та да надникнат и в тез блогове,които могат да дадат добро лице на тази медия!А "кукерите" ми висят с едната си разновидност в одобрение на коментарий,но не смятам да увеличавам бройката им с тях! Дори и рогата си човек трябва да може да носи с достойнство!
цитирай
66. mamas - Здравейте!
31.01.2009 12:43
Открих блога Ви чрез горещите теми. Видях сред коментиралите никове на хора, които уважавам много(някои познавам лично) и това още повече засили интереса ми. Прочетох някои от стиховете, харесаха ми. Ще наминавам когато имам възможност.
Пишете! На зложелателни критици и злобни завистници е по-добре изобщо да не се обръща внимание. Не подхранвайте егото им - те точно това искат, да им се обръща внимание!
Успех!
цитирай
67. gothic - Да! Кат си имаш рогца или отиваш на ...
31.01.2009 12:45
Да! Кат си имаш рогца или отиваш на пластичен хирург, или се криеш никой да те не види, или си ги носиш с чест и достойнство :))))
цитирай
68. bizcocho - mamas
31.01.2009 12:52
Не съм попадала на блога Ви,но ще погледна и в него,а ако на вас ви е интересно надникнете в блоговете,които са коментирали тук/ не вярвам да останете разочарован/а/ /,с изключение на блог,който влезна в коментарийте с лъжа и аз съм го посочила.
Весел ден!:))))))))))
цитирай
69. bizcocho - gothic
31.01.2009 12:55
С достойнство,ама ако може! За дребния думата достойнство е мръсна дума.
цитирай
70. vmir - Чудесен, окуражителен и вдъхновяващ блогърски постинг!
31.01.2009 13:08
Благодаря за цитирането ми, Bizcocho. Късничко се явих да те поздравя, но наистина съм ошашавен и в тази връзка правех справки и търсех опровержения на констатациите си, но всичко показва, че това е положението.
Отново ти благодаря за симпатията и подкрепата, желая ти приятен уикенд! :)))
цитирай
71. bizcocho - vmir И ДО ВСИЧКИ,КОИТО НАДНИЧАТ ПРИ МЕН!!!
31.01.2009 13:40
Ненапразно съм те цитирала! Всеки,който надникне в последния ти постинг може да види часовете в които съм била там.Темата ти е много сериозна и доста ГОРЕЩА!!!
Аз ти благодаря за адекватното ти мислене и представяне на нещата,които не трябва да бъдат подминавани от ничие съзнание,държащо на собствената си чест,достойнство,националност,обособени в една дума :справедлива ИСТИНА /без манипулаций ,без заблуди,основаваща се на фактите,а не на поредно мозъчно промиване/
Като типичен представител на зодията си винаги съм стояла далеч от това,което може да ми наложи "истината",защото без нея не бих могла да стигна дотук,запазвайки вътрешното си аз,ненавеждайки глава,имаща сили винаги да продължа напред.Вълшебството на истината е могъща сила за всеки посмял да посегне към нея:)
А да се позори,гаври и спекулира с Темидината истина...срещу това трябва всеки уважаващ себе си човек да се изправи!
Аз ти благодаря за представените от теб обширни материали!Но моля те насочи и вниманието на читателите за възможност към подвеждане в четвъртия линк/той е с неизяснена за мен цел за гласуване/
цитирай
72. bodilo - В блога
31.01.2009 13:42
класации има в изобилие.Кой е в "горещи", кой е в "най-четени", някои са в " най-популярни". За мен това не е важно. От значение е само това, че ти докосна душата ми и се настани в сърцето ми. Чета с удоволствие стиховете ти, но не винаги ги коментирам, защото понякога ми е трудно да намеря думите, с които да ти опиша как ме караш да се чувствам!
Жени, много е хубаво, че те има и че си тук!
цитирай
73. bizcocho - bodilo
31.01.2009 14:01
Добре е да има класаций за да се отсява стойностното от плявата и да се предлага най-вече заради външния читател стойностни творби и постинги.Това е доста трудно понякога,защото почти във всяко нещо,което е вложена душа,а не състезание има стойностност.За съжаление не маловажен е факта и от широкото предпочитание,което в повечето случаи клони към блудкаша.Затова аз нито критикувам,нито коментирам критерийте които се поставят в блога относно тези избори за класация.Има го и този момент на финансов интерес и аз го разбирам!Проблема е не какво избират модераторите да класират.Проблема е какво и защо се харесва на масовата публика.Там е трагедията! Срещала съм стихове,които са ме ужасявали,а са с една невероятна посещаемост,което мен ме учудва.Поглеждала съм произведения - пазкази без никаква стойност и под тях купища неадекватни коментарий и то не само анонимни! Това е ужасното за мен! Пълната множествена слепота!
И добре,че има и такива,които да не се борят за дребна слава,та да има и нещо стойностно за четене!
Аз също се радвам когато мога тук или другаде да те прочета:)Помня,че ни срещна Д.Дамянов:))))
цитирай
74. vmir - Bizcocho, съгласен съм с теб, вярно е, че в линка има и опасност от подвеждане, но нали ти, Кроти и аз не се подведохме,
31.01.2009 14:12
а това са единствените две съществуващи подписки, затова ги посочих, някой може да се сети как да ги подобри или използва по предназначение. Искам да се възползвам от възможността да заявя и тук, че е крайно време в България да бъде изоставена тактиката: “Епа таково животно у нас нема!”, особено, когато други твърдят, че са го опознали и описали до размерите на последния му косъм, защото, не ценим ли усилията на тези, които ни вършат работата, ще има дълго да ходим с пищови на гол тумбак и да се чудим защо ни подминават без да ни забележат. А също и да напомня, че магистратите също не трябва да се чувстват имунизирани срещу попадане под ударите на Наказателния Кодекс.
цитирай
75. bodilo - Жени,
31.01.2009 14:15
нямам нищо против класациите.Исках да кажа, че аз,както, предполагам, и всеки мислещ човек,си имам собствени критерии, по които оценявам хората, които познавам и за мен тая класация е най-важна и качествена (сякаш може да е по друг начин:))))))).Та в тая моя класация ти заемаш специално място!
цитирай
76. bizcocho - bodilo
31.01.2009 14:21
Благодаря ти много за подкрепата! Права си за личната класация! Тя е и при мен! Доказва го и този ми постинг!
цитирай
77. bizcocho - vmir
31.01.2009 14:37
Напълно съм съгласна с теб! Магистратите трябва да не бъдат под опеката на безнаказаността,ако трябва думата справедливост да е реалност,а не използван с цел набор от букви!Случват се и грешки,но когато фактите говорят,боговете мълчат,а магистратите се оакват видимо...тогава защо народа мълчи и се тъпче душевно с отпадъци,без реакций...ей това го недоумявам! То затова и уличното взима връх,поощрявано от тез,които имат интереси от него. Нали трябва да се покрият неща,които са в нечий интерес да са незабелязани! Стар,много стар политически трик! И добре действащ!
цитирай
78. reffina - Хайде и аз !
31.01.2009 14:44
Хайде и аз да кажа нещичко, а !
В блога съм от скоро, от към септември месец! Почти никога не съм била в "избрани" , но това никога не е помрачавало удоволствието ми от публикуването!
Радвам се, когато се харесват разказчетата ми, радвам се и на другите, които пишат.
Понякога се натъжавам от злобни коментари, друг път харесвам интелигиентната ирония на коментиращите :))))
Но смятам, че всеки, който има нужда да изрази мислите си, трябва да го прави свободно, без да се притеснява от това, как ще бъдат приети думите му!
Теб те открих наскоро - радвам се, че го сторих, макар и късничко!
цитирай
79. bizcocho - reffina
31.01.2009 14:57
Ако Йордан Йовков и Елин Пелин можеха да прочетят творбите ти,с уважение и радост биха ти сторили път!
И пак ще се повторя,но съм убедена в тези си думи-не е проблем да не си в избрани.Проблем е читателя да стигне това културно ниво,при което твоите творби да не слизат от там!Защото са много стойностни,много ценни! Творби пред,които аз изгубвам представа за заобикалящото ме! Творби, от който трудно излизам!
Един от никовете,пред чийто талант заставам на колене !!!
Такива автори като теб трябва да пишат! За да не се затъва непрекъснато в посредственото! Ти си глътка чист въздух за читателя с изисквания за стойностност от прочетеното!
цитирай
80. reffina - bizcocho
31.01.2009 15:09
Мили са думите ти !
Знаеш ли....приятелят ми ведънъж ми каза :
- Ренка, хубаво пишеш, но....чувствам се гузно като ти чета разказите. Виж какви сме били - а сега какви сме станали"
Мъчно ми стана, че точно той се чувства гузно, нали ми е най-близкият човек....
Но се позамислих.....
"Мъничка" , съм за да меря ръст с Елин Пелин и
Йовков, но образите, създадени от тях трябва да живеят.
Мъчно ми е , от това европеизиране, американизиране.....чалгализиране....
Искам да виждам в днешната жена Славейковата Гергана, и като не я намеря.....измислям си я.:)))
Така си правя и с Дойчин Войвода и с дядо Матейко дори....
Това ме прави щастлива, черпя си хубост от тях!!!
Защото са ми родни, познати са ми!
цитирай
81. furiika - Поздравления за постинга!
31.01.2009 15:15
Много :)))))))))))))))))
цитирай
82. bizcocho - reffina
31.01.2009 15:23
Напълно разбирам приятелят ти! Дано винаги те подкрепя в тази ти дейност,за да можем и ние да се докосваме до истинската ни българска същност,която грозното,пошлото,чалгаджийското всячески се мъчат да заглушат!
Не трябва да спираш да пишеш!!! Казах го преди време и на фенриз.Той също е доста скромен автор с много добри творби,макар и с друга насоченост.Наскоро се радваше на спечелена конкурсна награда. Много ще се радвам и за твоя такава,която ще е напълно заслужена!
цитирай
83. bizcocho - furiika
31.01.2009 15:24
Безброй усмивки и за теб,Разказвачо на вицове:))
цитирай
84. vmir - 83. Bizcocho, да – случват се грешки, човешко е!
31.01.2009 15:44
Но не грешка, а тапигьозлък е да игнорираш прецизни изследвания с вероятност за грешка 1 на 15 трилиона!!! С безумното изявление, че ти се пречкат!? И това го заявява държавата в лицето на министъра си – ограбената държава, която няма пари за апаратура и изследвания!!!
Ми да сметнем тогава за какво става дума: Ако съдебната ни система е напълно корумпирана и изходът на делата зависи единствено от това коя от страните ще даде по-голям подкуп, тогава вероятността за грешка на съда ще бъде 1 на 2, защото е равновероятно дали едната или другата страна по делото ще се окаже по-платежоспособната. Това прави 50% адекватност на решенията на съда, или 50 адекватни решения на всеки 100 дела. Ако в България в 80 от 100 дела се стига до адекватно решение на съда, (20 неадекватни решения от 100 дела), а във Франция – в 98 от 100 (2 неадекватни решения от 100 дела), вероятността да си пропилееш времето, нервите и парите в съда и вместо правосъдие да получиш подигравка е 20 делено но 2 = 10 пъти по-голяма в България, отколкото във Франция! Ако грешка от 1 на 15 трилиона им се е сторила твърде голяма за нашите магистрати, то при 80% успеваемост, на 15 трилиона случая, нашата съдебна система ще произведе 3 трилиона грешни решения срещу едно единствено на французите! Нямам думи да определя позицията на българския съд!
цитирай
85. gothic - reffina, Гергана се е преродила в ...
31.01.2009 16:27
reffina, Гергана се е преродила в теб...Ти си от най-добрите тук. И това не е само мое мнение :))))
цитирай
86. bizcocho - vmir
31.01.2009 16:32
Аз визирам грешка по принцип. В този,конкретен случай грешката е много по-различна! Грешката е в неподходящите за целта хора,на които им е гласувано доверие не да си разменят само приятелски реплики по кафенетата,а да представляват закона, в неговата справедлива кауза,а не по комшийски.
А аз нямам думи пред наглостта на българския съд!
Затъпяли са от корупция,та да измислят поне нещо правдоподобно за затваряне на очите на наблюдаващите ги или са толкоз нагли в самоувереността на недостижимостта си,та .../не ми се продължава да го мисля:( /
цитирай
87. bizcocho - gothic
31.01.2009 16:35
Както виждаш не е само твое:),а аз се радвам че и ти си към моето присъединен!:)))))))))
И с удоволствие правя път на думите ти!:)))))))))
цитирай
88. gothic - Благодарен съм на valsodar, пом...
31.01.2009 16:39
Благодарен съм на valsodar, помощта на който открих тази принцеса на изящното слово. Възхитен е много мека дума....
цитирай
89. bizcocho - gothic -
31.01.2009 16:46
Валсодар има много верен нюх и усет! А и мисълта му работи бързо и качествено! Уважавам вкусът му! Както харесвам и качеството на разказите му!:)
цитирай
90. vmir - Bizcocho, да, макар и по друг начин, и аз точно това се опитвам да кажа!
31.01.2009 18:15
Отблъскващо тъпи и нагли, мутроподобни мутанти ни представляват пред света и Европа. :(
цитирай
91. bizcocho - vmir
31.01.2009 18:39
Споделям те вмир,но знаеш ли какво ми прави впечатление следейки постинга ти?Колко са тез ,които го правят,защото започвам да си мисля,че тайно много хора се стремят да имат таз власт вместо да се отвратят от нея.Или дотолкова се е свикнало с това,че е прието за непоклатима даденост? Много ми е странно в момента в мислите и ми се иска да изскочат тез които са по-надеждните напред пред другите.
цитирай
92. bizcocho - valsodar
31.01.2009 18:52
Напротив,валсодар!:))))Един път и ти да сбъркаш:)Само не ми казвай,че не съм те разбрала правилно!:),че ми отиде задоволството :Р
А точно Рефина се оказа ,че в тоз пост е споделена повече от само мен:)))))))
Вече сме трима доколкото се разбира и това мен мнооого ме радва!:))))
цитирай
93. vmir - Bizcocho, много вярно го каза че, вместо да се отвращават, те започват да се домогват до такава власт.
31.01.2009 19:28
Точно това старо положение е което срива всяко добро намерение, защото печеливша винаги се оказва наглостта, младите го усещат и тръгват да гонят успехи по този доказано работещ начин, без оглед на последствията.
Ето защо, един прецедент с осъдени за съучастничество магистрати ще има изключително благоприятно въздействие върху изпусталялата надежда да доживеем и ние човешки отношения в държавата си. Не виждам друг начин за прекратяване на сътрудничеството между корумпираните съдии и престъпниците, а това е нещо, което не е от най-трудните за доказване неща.
цитирай
94. bizcocho - vmir
31.01.2009 19:35
Знаеш ли,туй пищене е точно заради и това:)))Като се обръща в "олеле те искат да ни завземат и командват"Ама защо се забрави,че Европа не ни искаше,а ние се натискахме да влезем,без да си имаме понятие,че там анархията,която ни набиваха,че съществува,всъщност я няма.:))))))))
И сега.."олеле":) Те и законност искали тез отвън.Ами ще искат и докато я няма,ще се въртят из нета колко несигурна страна за туризъм е бг и какви ли не ужасий..
цитирай
95. valsodar - да. права си
31.01.2009 19:36
няма да споря, поне не и този път :)
цитирай
96. lubopitstvo - Здравейте и от мен!Тук съм сравн...
31.01.2009 19:44
Здравейте и от мен!Тук съм сравнително отскоро-два месеца и нещо.Съвсем случайно открих този сайт.Първото нещо, което ми направи впечатление е, че тук има много талантливи хора, смели.Учудих се и малко се комплексирах.Казах си - какво ново мога да кажа аз на тези хора.Та те знаят повече от мен.После разбрах, че тука не хапете, не щипете, добронамерени сте-поне в повечето случаи.И се поотпуснах.
Предполагам, тук имате някакви взаимоотношения-това е като минивиртуално общество.
Искам да ви кажа - благодаря ви за гостоприемството и затова, че сте мислещи и чувстващи добри хора.
цитирай
97. bizcocho - valsodar
31.01.2009 19:58
Оценявам го!:)))))))))
цитирай
98. vmir - bizcocho, nikakvo "olele", magistrati trajabva da budat sudeni za sauchasthichestvo na pestupnicite!
31.01.2009 20:04
Drug shans nyamame!

syjaljavam za latinicata, v momenta ne moga da restartiram za drugo
цитирай
99. monna1 - Ехо..Жени!
31.01.2009 20:07
Много горещо е станало тук..!!
Това се казва постинг, то цяла трибуна се е получило!
Много се радвам, че всички тези хора, повечето от които познавам, защото поддържаме връзка, са коментирали и са погледнали и са те поздравили, кой с каквото намери за добро.. е оставил следа....
Поздрав и усмивки и песен, за всички!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=DTcObkTjYm4
цитирай
100. bizcocho - lubopitstvo
31.01.2009 20:15
Привет!:)))Забелязала съм вече този ник:))Когато го прочетох за първи път се разсмях.Съпровождаше коментар.Проследих диалога и ведрото ми настроение нарастваше:)))Ника съвсем се оправдаваше като понятие:)))))))Не оставаше отсрещния да диша от въпроси:)))))Искренно се посмях тогава:)))
А талантливи наистина има и не са малко,но и бройката никове съвсем не е малка и понякога е доста трудно да стигнеш до блог с облик на литературен.Но това не е повод за комплексиране! Блога не е строго литературен и аз понякога релаксирам сред нечия разходка,музика,картини,сред товар вицове:)-те нали знаеш тез с вицовете....,ами който си го може си го може:)...,спиране нямат:).Така че някои от длоговете без да са помествали лични творби също са интересни:))Сигурно ще поискаш някой ден нещо и ти да кажеш,облякъл/а/ го в някаква форма:) А за останалото...ако не си се запознала с всичко,все ще насмогнеш,къде сам/а/,къде с нечия помощ,къде добронамерена,къде не..:))
Така че добре дошъл/а/ в свободното ти време сред блогчетата ни:)!
цитирай
101. bizcocho - 104. vmir
31.01.2009 20:29
Няма проблем! Предпочитанията ми към кирилица не отхвърлят възможността ми да чета и на латиницата:)
А "олелето"...те си го викат,а дали ще им се вържат,но като проследих една от информацийте доста са им се и вързали:))
цитирай
102. bizcocho - monna1
31.01.2009 20:32
Че на кой друг,освен на музикален блог, да не разчитаме да разведри сериозната ни тук там атмосфера:))))))))?
Сърдечно благодарим,издекламирваме в хор!:))))))))
цитирай
103. monna1 - Жени, още една ти пращам, защото ме похвалиха..
31.01.2009 22:07
че имам добър музикален вкус... амика миа!
Наздраве!

http://vbox7.com/play:df23a33b
цитирай
104. july26 - Добре казано, хареса ми..! Говоря за темата,четох и коментарите.
31.01.2009 22:08
Но темата е по-важната!
Хареса ми още веднъж!
:)
цитирай
105. bizcocho - monna1
31.01.2009 22:25
:))Топла прегръдка за теб!:)))))))
Разбира се,че имаш вкус!:)))))))))
цитирай
106. bizcocho - july26 -
31.01.2009 22:27
Писано е за хората,които съм чела с удоволствие.С удоволствие бих срещнала и още такива!:)
Благодаря,че си го прочел!:)))
цитирай
107. bizcocho - krizt
01.02.2009 12:37
С нетърпение очаквам всеки постинг и в твоя блог! Винаги ме изненадваш с теми и начина ти на разстилането им пред читателя.Умението с лекота да прехвърляш от твърде сериозното към лекото и безобидното е впечатляващо! Обичам да те чета! Стилът ти на писане е много интересен! Темите ти са докосващи! Радост беше за мен когато те открих!:))))))))
цитирай
108. monna1 - Жени, трябва вече да си взема почивен ден, та..
01.02.2009 14:50
..да прочета всички коментари тук. Ти ходиш ли на работа, мила?!
Как е при теб? Удари ли едно вино, червено, разбира се? Наздраве с празника! Поздрав!

http://www.youtube.com/watch?v=lmcLx9py7Xo&feature=related
цитирай
109. bizcocho - monna1
01.02.2009 15:00
:)Аз съм в по-изгодна позиция от теб за момента - отпуска:),но толкоз други задачки ми изскочиха,че не мога да открадна 24 часа само за мен.:) Ей сега пак излитам,уж за малко навън от "скривалището"ми:))
Честито да им е на празнуващите!:))Аз ..червено вино не. :))))))То по здравословни съображения е отписано за мен,но не ми е мъчно,защото не съм му и голям почитател:)Намирам с какво да го заместя:) :Р

Ах,монна! Поздравът ти! Мога до безкрайност да ти го повтарям и аз,включвайки се в числото на тез,които ти го казват:))Обичам те!:)))))))))))))
цитирай
110. monna1 - Ама то много приятно, за ухото...бе ,Жени..!!!
01.02.2009 18:02
Ако ми го казат толкова много, може и сърцетуп да получа, аз затова гледам все да съм наблизо до някоя болница, че от много емоции и това може да стане..
Явно ти си се отдала на блога по отпускарски, не е лошо и аз бих си чела разказчета и стихчета цял ден, ако имах време, и музика разбира се..
Хайде, изчезвам..
цитирай
111. bizcocho - monna1
01.02.2009 18:34
Ама не могааааа! Дърпат ме откъде ли не:)))))))А искам едни 24 часа да са си само мои.Но вечер си наваксвам:) А все се заричам,чееее...само да излезна в отпуска и ще спяяя,спяяя....ех,не е за мен тая:))))))))
цитирай
112. monna1 - Иди...иди при Дела...
01.02.2009 18:57
..да видиш как ги омайва..
Хахаха!
цитирай
113. bizcocho - monna1
01.02.2009 19:05
Аз все си я оставям за романтика на нощни часове тази Омайница в рими,но излитааам към нея,че после пак ще излизам:) Благодаря за инфото!:)))))))
цитирай
114. eleonoraknyazheva - Привет, Биз.:)
01.02.2009 22:57
И аз не знам кого топлят интригите, но вече и мен ме набъркаха. Не знам дали има хора, които специално са ангажирани да ги разпалват или просто и тук на всеки квадратен метър пространство се среща по някоя озлобена харпия, която се чуди как да нахрани демоните в себе си. Съгласна съм с benra, че подобно отношение издава наличие на проблеми при такива хора. Вече ще влагам повече смисъл в пожеланието за здраве : ще подразбирам и психическо, освен физическо такова. Хубав постинг си написала!:)
цитирай
115. bizcocho - eleonoraknyazheva
01.02.2009 23:41
:)))Не мисли ,че някой ги избира специално за това.Ако беше специален подбора,нямаше да е без значение мисловните възможности на кандидатите:))А тез тук,просто не са в състояние да имат такива и затова никой не би ги ангажирали с подобна задача:))
Радвам се,че ти хареса постингът ми:) И аз обичам да подишам с твоите стихове!:)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bizcocho
Категория: Поезия
Прочетен: 1221974
Постинги: 260
Коментари: 4623
Гласове: 24866
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930