Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2009 14:24 - Обичта по колене не лази!
Автор: bizcocho Категория: Изкуство   
Прочетен: 5856 Коментари: 34 Гласове:
1

Последна промяна: 06.02.2009 14:39


image


/ Посветено на човек,когото много уважавам заради достойнството което изпълва цялата му същност,в подкрепа на неговото мислене и действия /

В изплакана болка оставам,

затворила други врати,

в съпричасност,с теб отлетявам

следвайки твойте следи..

 
В простора на своето чувство

прегръщам с обич сълза..

тежи ми нейното лустро,

но тя е за мен топлина..

 
От искренност в нас споделена

не ще танцувам "в край" обичта..

ще я оставя за моя вселена..

моя тежка,но топла сълза

 
Далеч от дребнави игри

на завет в теб ще се сгуша

доверие за мен остани

моя капчицо дъжд в тази суша

 
Ще затворя аз свойте врати..

и оставям в ноща да ме пази

тази моя сълза...Как люти!

Но..обичта по колени не лази.

 
Оставя от себе си в нас

свойта искренност,свойте въпроси

и достигнем ли техният дар

до сърцето си смело ги носим!

 
Моя обич,моя топла сълза,

всеки жест от обич изплакан

ми е дар от тебе в света,

ми е път оставен сред мрака..








Тагове:   ОБИЧТА,


Гласувай:
1



1. miaa - Прекрасна си,
06.02.2009 14:27
В стихотворението ти е отразено...твоята богата душевност...продължавай така!
цитирай
2. miaa - .....Много обичам тази песен на Скорпионс...
06.02.2009 14:31
Благодаря за прекрасния постинг.
цитирай
3. bizcocho - miaa
06.02.2009 14:33
Да,ще продължа,"оставяйки" себе си до стойностното!
Забравих да напиша,че стиха е посвещение и може би ще се върна да го допълня с редакция.
цитирай
4. bizcocho - miaa
06.02.2009 14:36
В този постинг вложих много от себе си и дано и да бъде разбран правилно/стиховете са малко по-трудно достъпни от прозата/.
Радвам се,че ти е харесал!:)))))))))
цитирай
5. krotalka - Много верни думи!
06.02.2009 14:47
Истински приятели са тези, които те познават и въпреки това те обичат!
цитирай
6. skribezium - bizcocho,
06.02.2009 14:49
Само ръкопляскам, и ще помълча с удоволствието, което изпитах от този стих!
цитирай
7. essy - Аплодисменти, Жени!!!!!!!!
06.02.2009 15:12
"От искренност в нас споделена
не ще танцувам "в край" обичта.."!!!!!!
Безмълвно те чета и препрочитам...

И с обич прегръщам една красива, нежна и топла душа! :)
цитирай
8. bizcocho - krotalka -
06.02.2009 17:11
Oпределено:)Само те ще си направят труда да отделят време ,за да те разберат:)
цитирай
9. bizcocho - skribezium
06.02.2009 17:12
Отговарям ти с взаимност,четейки коментара ти!:)))
цитирай
10. bizcocho - essy
06.02.2009 17:14
Това,което обичаме не можем да танцуваме "в край"/в свършеност/и търсим начини да оцелява:))
цитирай
11. bizcocho - thesilent
06.02.2009 17:18
:))Надали ще забравя жестовете му!Всеки жест към нас от някого е нещо ценно за нас,но когато жестовете на един човек надминат очакванията ни,той става доста по-специален и единствения начин да му покажем своята признателност е в даден момент за дастанем зад идеите му,които са в споделеност ..
цитирай
12. idaaa - По начин, по който само ти умееш си ...
06.02.2009 19:54
По начин, по който само ти умееш си показала на този човек, че е специален за теб.
Топлост и човечност е тук!
Споделеност във всичко това :))!
цитирай
13. yuliya2006 - ЖЕНИ, ТОЗИ СТИХ ЩЕ ОСТАНЕ В ТОВА Д...
06.02.2009 20:23
ЖЕНИ, ТОЗИ СТИХ ЩЕ ОСТАНЕ В ТОВА ДРОГИРАНО ОТ БЕЗРАЗЛИЧИЕ ОБЩЕСТВО
ДНЕС В СВЕТА НА СОДОМ, В КОЙТО РАЗВРАТА И ИНТРИГАТА СА НА ПОЧИТ, ТО ЩЕ ОСТАНЕ КАТО ПЪТЕВОДНА ЗВЕЗДА
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
14. bizcocho - idaaa
06.02.2009 21:03
Точно това е-топлост и човечност!И е много специален!Не става дума за физическа близост,а за нещо много повече:) и в това "повече" имам споделеност.:))
цитирай
15. bizcocho - yuliya2006 -
06.02.2009 21:08
Джу,този стих е точно и заплюването на тази среда,моето отношение към нея,както и ясната ми позиция относно съществуването ми сред нея,както и ясното ми изказване,че не съм сама в своето мислене:)
Благодаря ти,че стигна до сърцевината!:))
А продължението...тепърва ще реша какво да е!:)
цитирай
16. motivation - Поздравления! :)
06.02.2009 21:39
Много ми хареса. Имам известна свръхчувствителност към темата за човешкото достойнство. И всяко неправомерно посегателство върху него, дори когато не става дума за мен ме отблъсква. Родени сме със свободен избор и никой никому нищо не дължи. Освен уважение!! Подкрепям Ви в опита си да покажете съпричастност на този специален човек и му изпращам светли и красиви мисли :)
цитирай
17. bizcocho - motivation
06.02.2009 21:58
Всеки един опит да ни се наложи грозното и пошлото,нестойностното е посегателство към всеки един,който се е ориентирал към това качество в живота си-да има светли,достойни мисли,неробуващи на пошлоста и все по-ширещата се простотия.
Всеки сам избира кое да подкрепи,до кое да застане,кое е достойно за уважение!/според собствения си манталитет и ум/
цитирай
18. compassion - "Игра с огъня"
07.02.2009 00:38
и заблуда в собствените си добри (духовни)намерения се срещат много често. Нищо ново, значи.
Знам кой и какво и затова само предупреждавам.
Повярвай ми, разбирам, но не го оправдавам. Все още можеш да се спреш. И не отричай! Толкова е прозрачно.
цитирай
19. bizcocho - deva
07.02.2009 01:06
Така е!Човек трябва или да следва себе си с тез,които са му равни или да се отрече от себе си!:))
цитирай
20. bizcocho - compassion
07.02.2009 01:31
Общо взето даже пред анонимните коментарий не изпадам в такова недоумение,както пред твоя,компасион :)
Незнам за каква "игра с огъня"говориш?Аз също си имам въображение,но в случая твоето не ми достига:),но ако отчасти се досещам какво се опитваш толкова "прозрачно" да ми кажеш,трябва да те разочаровам-далеч си от истината!:)
Да се спра?Пред кое?Разбираш,но не оправдаваш?Добре!Аз не търся оправдание за стиха си,нито съм вложила подобна молба в него!
Радвам се,че човекът на когото е посветен стиха,стигна до сърцевината му,защото стихът съвсем не е прозрачен:))И както той ми каза е доста актуален и за този блог,не само за работната му обстановка,която съвсем не е за интелектуално подценяване!:)Жалко е,че не може да остави коментар,защото забраних анонимните коментари,иначе би могъл да остави тук чудесния си отговор,който всъщност е по-важен за мен:))))))))
цитирай
21. compassion - Дано да създадеш хармония,
07.02.2009 01:43
а не да я разрушиш.
Извинявай, че коментирах.
цитирай
22. bizcocho - compassion
07.02.2009 01:57
Там хармонията я има с години и с всяка една става все по-споделена:) и нито аз,нито той сме искали нещо да рушим отдалечавайки от нас дребнавото.Да създадем хармония с това,което считаме за под нас в действия и мислене..надали,но поне себе си да опазим сред едни болни среди.
Не виждам защо да се извиняваш.Така си го разбрала,така си го казала:)Само където аз се чудех какво точно имаш в предвид и как минимум да отговоря,че то постинг изписах:)
цитирай
23. iliada - bizcocho !!!!!!!
07.02.2009 12:43
Чудесн стих!Аз ще се въздържа от коментар!
Почнах да избягвам споровете - така не боли глава ,пък и работата ми е такава все да споря та се уморих!:)
Хубав ден !:)
цитирай
24. laurencia - ..
07.02.2009 13:01
"Доверие за мен остани,
моя капчицо дъжд, в тази суша..."

Мога само да мълча от обич. :)

цитирай
25. bizcocho - iliada
07.02.2009 13:05
Казват,че в спора се раждала истината,а ти определено не можеш да се оплачиш от липса на спорове в ежедневието си.:)))
Приятен ден и на теб,илиада!:))))))))
цитирай
26. bizcocho - laurencia
07.02.2009 13:17
Страхотна си!!!!Докосна силното желание на душата ми-това,което искам да запазя.Взаимното доверие е голяма сила във всяко едно отношение,било приятелство,било обвързаност,било роднинство.Върху него се гради!То не руши!То е прегърнато спокойствие,топлина и единомислие.
Беше ми приятно,че се включи с коментар!:)))))))
цитирай
27. monna - Жени, нещо става в блога ти...
07.02.2009 13:37
..преди малко влязох, нямаше никакви коментари и аз си помислих, че съм първа ,гласувах, но гласът ми не беше приет, сега пак влизам, от другия си блог...
Хубав стих! Бълваш, бълбукаш, изживяваш дълбоко...ще ..стане ...замисленото, предчувствам го и се радвам !!!!
Прегръдка, сърдечна!

http://vbox7.com/play:da3fe99d
цитирай
28. bizcocho - monna
07.02.2009 13:56
Привет,Слънце:)))))))Не бери дерт за гласуването:)А дали става нещо из блога ми...знам ли кой къде го е ухапала бълхата:))))))А и нали не съм очаквала да срещна само добронамерен интерес,та ме не сърби мен.:)
Бълбукам си и ми е полетно съчетала чувства и мисли,а и нали съм ти казвала,че когато аз нещо го правя,го правя истински-с душата си:)))))То нали и затова си се харесваме с теб!:)))))
Най-моята ми усмивка за теб!И отивам да си погледна клипчето:)))))),но и предварително ти благодаря,Лъчезарност!:)))))
цитирай
29. monna1 - Абе, ядосах се....
07.02.2009 14:48
Сега изчетох всички коментари, Жени... някои не са достойни, за този стих..та ти си изливаш душата..?!
Толкова силно и нежно всичко си казала, че не разбирам как..как смеят ...!!
Споко! Аз те разбрах!
Не се притеснявай и на мен ми предложиха да ме лекуват - от любов, но аз им отговорих, че не е любов, а е Любов..!! И дай Боже, всекиму да я изживее..та до дълбоки старини иииии до памперси..чак, да не казвам до гроб, защото е клише.
Усмихната да си и вече мога да ти се похваля с още един урок по скайпа., отличничка съм и ще ти покажа една нова джаджа, да се изфукаш и ти.
Чао, амика миа!
цитирай
30. bizcocho - monna1
07.02.2009 15:00
Рискувам в момента,ако кажа,че те обичам,да ме обявят и за лизбийка..:))))))А има хора, към които обичта ми не си отива,защото умеят и да я приемат и носят достойно,с разбиране и съпричасност,с отклик!:)И всеки един отклик за мен е нова магия излята във стих:)/има го и него,макар и не още тук:)/
цитирай
31. monna - Ооооооо....не , Жени..!!
07.02.2009 15:43
Това вече няма да го преживея, не ги обичам обратните, дори мисля, че веднъж една ме нападна тук в блога, та се наложи да я лъжа ,че съм капитан далечно плаване МН, и тя изчезна. О, Боже !!! Какви ли не щуротии ни дебнат тук?
Жена съм си отвсякъде и си падам само по мъже.
Ако някъде трябва да се тествам, сигурно ще ми издадат и сертификат. хахахахахахахаха!!!!!!!!!!!!!!
Но тъй като тук сме си много близки, изпращаме си целувки, прегръдки, обичаме се и може да прозвучи, като лесбийско..ех че гадно!!
Добре, че повечето от посетителите ми са мъже,
и то най-готините, като изява в блога, не ги познавам, като визия.
Пак ,чао!

http://vbox7.com/play:4be546b9
цитирай
32. yuliya2006 - ЖЕНИ, СТРАННО В ТОЗИ БЛОГ СЕ СБЛЪ...
07.02.2009 16:05
ЖЕНИ, СТРАННО В ТОЗИ БЛОГ СЕ СБЛЪСКАХ С ХОРА С ПРОБЛЕМ С ОБЩУВАНЕТО
АЗ ИМАМ ПРИЯТЕЛИ НА ПЕТ, НА ПЕТНАЙСЕТ, НА ДВАЙСЕТ И ПЕТ ТАКА ....ИМАМ И НА ОСЕМДЕСЕТ И ПЕТ
И СТРАННО ЧЕ ВЪВ ВСЕКИ ОТ ТЯХ АЗ ТЪРСЯ ДУШЕВНОСТА НА ЧОВЕК
НО ВИЖ ИМА ХОРА, КОЙТО ТЪРСЯТ СЛЮНКАТА, ВСЕ ТЪРСЯТ ПЛЪТСКОТО
ЖЕНИ, КОЙ КАКВО ТЪРСИ СКЪПА, ДА ИМ ДАДЕМ СВЕТА ДАЛИ ЩЕ ИМ СТИГНЕ
И ТИ ПОЖЕЛАВАМ ВСЕ ТАКИВА СТИХОВЕ ДА ПИШЕШ, ЗАЩОТО ИМА КАКВО ДА КАЖЕШ А НЕ ПЪШКАШ ОХ... И АХ... ДО ПРИПАДЪК
ИЛИ ДА СЕ ХИЛИШ КАТО ГАМЕН ХАХАХА А ПОСЛЕ ДА ИСКАШ ДА СИ КРАЛИЦА ОТ ВИСША КЛАСА,ПРОСТО НЕ СТАВА...
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
33. bizcocho - monna
07.02.2009 17:27
Карай,купон да е:)Аз си се радвам на женското присъствие,че току виж някой хукнал да спасява нечие семейство след коментар от противоположния пол:)Пък и както ми харесва понякога да си отговарям с рими...съвсем ще се объркат накъде да гледат...:)Добре,че има и здраво стъпващи!:)
цитирай
34. bizcocho - yuliya2006
07.02.2009 17:47
И аз в тоз блог се сблъсках с доста неща:)Има и хубави.Едно от тях е,че ме "позна" човек,който ме познава лично от преди 20 години:)и преди дни ми го каза.Много му се зарадвах!:)))А и срещнах и стойностни хора,като инамай,монаа,ведрин,аполон,уондер и много други
А за останалото...бях го позабравила тоз манталитет.Тук го няма,но си го припомних бързо с влизането си в блога:)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bizcocho
Категория: Поезия
Прочетен: 1222440
Постинги: 260
Коментари: 4623
Гласове: 24866
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930