Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2009 17:43 - ПЛАГИАТСТВО на 100%
Автор: bizcocho Категория: Изкуство   
Прочетен: 8204 Коментари: 38 Гласове:
1

Последна промяна: 06.11.2009 23:34


image


                / Театър 3 /

 

Не театъра повдигна ли завесата,

онемявам от еднаквост на актьори,

преписана дословно е пиесата,

очакват отклик,но защо ли

не ми е по душа да споря

с(ъс) двама тъй различни хора-

единият облякъл чужда роля,

а другият не иска да е в спора..

и скрито, зад спусната завеса

от първият "приятел на екрана",

мълчаливо си поглежда тя пиесата,

а аз присъствам като няма..

 

9.1.2009г






Гласувай:
1



1. valsodar - Е, свят широк и хора разни :)))
09.02.2009 17:53
Да се засмееш или да заплачеш,
това тук явно е въпросът.
От плагиати тук да се оплачеш
едва ли ще се гледа със охота.

Кой беден е, той беден си остава.
Дори на гръб от чуждото да влачи.
Едва ли по-богат ще стане
опитвайки се да изглежда, по-иначе.

Дори и маски сто подред да сменя,
една и съща ще остане същността му жалка.
В комплексите си свит и в сивотата си облечен
на яловост обречена е, душицата му малка :)
цитирай
2. bizcocho - valsodar
09.02.2009 18:00
Да!Свят широк и разни хора..
свидетел и на част от тях аз бях
и хвалеха го всичките прочели ,без умора:
"о,още много мога аз"-
отговаряше на всеки в(ъв) захлас..
цитирай
3. valsodar - Е, всеки колкото си може
09.02.2009 18:07
Такъв е тука зоопарка,
работи се с какъвто има мат'риал
един ще папагалства плагиатски
а друг ще кудкудяка в захлас :)))
цитирай
4. idaaa - Разни хора, разни идеали със д...
09.02.2009 18:07
Разни хора, разни идеали
със душици дребни и заспали
локомо към чуждото посягат
до звездите чак се възгордяват
лъжат себе си и си го знаят,
че са дребни и там ще си останат ...

Днес видях и в още един блог постинг свързан с плагиатството. От години се възмущавам от този факт и всеки път все повече и повече. Надявам някой да се престраши и най-вече да има желанието и търпението да потърси правата си и по законен начин.
цитирай
5. bizcocho - valsodar
09.02.2009 18:18
Под твоят постинг "Веселка", в един спор бях обещала този си постинг.Забави ме здравословен проблем,а не липсващ стих:)
Под постингът ти не беше място да изяснявам опит за изопачаване на истината,което вече си е лъжа,но тук и под тоз стих не ще да са така грозни,колкото при теб.Самият стих си е за грозното:))
Та накрая ще му дойде време и за останалото:)
цитирай
6. bizcocho - idaaa
09.02.2009 18:21
Понякога дума,израз може и да е случайност.В моя случай е 100% копиране,без и дума да се спомене за автора,нито в постинга,нито в последвалите коментарии.Даже доста гордичко от себе си отговаряше.
цитирай
7. krotalka - На лъжата, краката са къси!
09.02.2009 18:22
Някой си изпроси въпросното стихотворение!

Смело напред!
цитирай
8. idaaa - Дума или израз понякога действати ...
09.02.2009 18:26
Дума или израз понякога действати стимулиращо и се ражда стих. На мен ми се е случвало. Но точно това, което е станало в твоя случай е грозно /защото друга по-лоша дума не ми идва на ум в момента/.
Успех в тази битка, започнала си я по красив и достоен начин, но този индивид едва ли би разбрал това.
цитирай
9. bizcocho - krotalka
09.02.2009 18:27
Преминал няколко лъжи безпрепятствено,забрави да спре!
цитирай
10. bizcocho - idaaa -
09.02.2009 18:34
Не,няма да я разбере! Той многострадално сега се моли за "заблудената ми" душа?!...
цитирай
11. bizcocho - krizt
09.02.2009 19:52
Не съм попаднала на този блог,за когото говориш.Попаднах на качен чужд стих,който бях прочела вече и сравних веднага часа на качване и съвсем не мога да кажа,четейки коментарите и отговорите,че човечецът качил за свой чуждият стих се чувстваше виновен.Напротив!Гордо обясняваше,че просто "не сме подозирали възможностите му".И същия тоз човек наскоро ми обяснява вижданията си относно "как са се появили моите стихове и под чие влияние",използва части от разговор в четири съобщения,така че да ги докара до своя публична изгода.Този разговор ще бъде дословно копиран от мен тук накрая на коментарийте./за сравнение/
И ако навремето една молба ме спря да пусна този стих,то човека който ме спря ,след като стана свидетел и на това ,за което споменавам по-горе ,ме подкрепи да пусна стиха.
цитирай
12. bizcocho - krizt
09.02.2009 20:21
Блогът,които беше качил чуждият стих е на krassko, a стихът "Театър".Там стихът събра много повече коментарии, отколкото при истинският си автор.
цитирай
13. svetaemoi - Бибс,странно,нали?
09.02.2009 20:48
Добротата сякаш винаги и на всяка цена трябва да бъде наказана?!!
Прегръдки от мен:)))
цитирай
14. bizcocho - svetaemoi
09.02.2009 21:13
Истината все някога,отнякъде изплувва..Особено,ако някои реши,че може да си поиграе с нея както му е удобно.
Хиляди привети и от мен!:)))))
цитирай
15. kleopatrasv - Моля публикувайте и двата стиха , за да видим - кой е имитатора !?
09.02.2009 23:02
Замислена странно между думите
или може би в стихотворните възклицания
край чуждите пояснения в друмите
в тържественото поетично извлечение


Чувствам се на празника на празните
обречени на ненужни изпитания
а знае ли някой кой е от бездарните
и кой си е присвоил ненужно лаврите

Определено не разбирам обвиненията
собственост над думите си нямаме
и по същество изразете обвиненията
и истинския автор оповестете

Безмълвно съгласен ли е с предложенията
че не наистина е негово това творение
или може би подвластен е с удълженията
признава ли за откраднатото от стихотворенията


Не разбрах кой от къде е взел повода
моля повторете обвиненията
и ако трябва експертизно удължение
моля насрочете опреснението му
цитирай
16. bizcocho - kleopatrasv-Стихът за който питаш.Неочаквам да не си го прочела?!
09.02.2009 23:32
08.01 21:08
Актьори сме странстващи в пиеса без име
и ролите се повтарят във всеки спектакъл
съдбата суфльор ни помага
да продължим играта.

Ако пък наизустим
суетата спуска завеси
и аплаузи озъбено чакат
да ни погълне самотата.

Радостта се оттегля
тъгата взема превес
зрители няма тогава
и затваря врати този театър!

А може би алби и ще допълни коментара който остави там?/при краско/А той може би ще каже дали е и негов?
цитирай
17. kleopatrasv - И този стих - оригинала ли е или видоизменението ?
09.02.2009 23:36
Кой е първичния ? Дайте и другия ?
цитирай
18. bizcocho - kleopatrasv
09.02.2009 23:51
И в двата блога той бе напълно еднакъв.С часова разлика:)))Смяташ ли,че ще излъжа или няма да погледна часа на публикуването на два напълно еднакви стиха?А текста на стиха ти пуснах.
Остава сега коментиралите го/помня само алби,защото тя беше отговорила със стих,да потвърди ,че познава стиха.:))и откъде:)
За сега авторът на стиха не иска да се обади,но имам думата му,че ако се наложи,ще го направи:)
цитирай
19. monna1 - АВТОРА! АВТОРА!
09.02.2009 23:59
АПЛАУЗИ!
цитирай
20. bizcocho - monna1
10.02.2009 00:19
Ще говоря с авторката.Ако се наложи,ще се появи и тя.

А сега наистина лягам и ако има коментарии,които са по темата,не мисляте,че съм ги изтрила или не искам да пусна.Просто изчакват докато влезна в нета.
цитирай
21. idaaa - Останах доста изненадана да раз...
10.02.2009 09:18
Останах доста изненадана като разбрах кой е копирал постинга и ми е трудно да го повярвам. Красско винаги е посочвал автора на стиховете, когато е представял поети в блога.
Не мога да проумея кое е истина и кое не. Надявам се нещата да се изяснят напълно!
цитирай
22. allbi - Ето това ми беше коментара.
10.02.2009 10:24
Написан съмсем спонтанно вдъхнавен от прочетеното
Друго нямам какво да кажа .
Страна не мога да взема защото не зная какво точно се случва...
Виждам че ме намесвате и ето :

Суфльори, дубльори
в театър без име...
Тъгата си просим
сами се виниме...
За чуждите грешки,
ненужни обиди
пристигнали чисти
в пръстта ще отидем...


цитирай
23. essy - Жени,
10.02.2009 10:55
точно за този стих "Театрално" и аз забелязах копирането.
Първо го прочетох в блога thesilent и много ме впечатли . Изключителен стих с дълбок философски смисъл!!! А " аплаулзи озъбено чакат..." се запечата силно в съзнанието ми. После прочетох "Театрално" и в другия блог, прочетох и хвалебствените коментари. Направи ми много силно впечатление коментара на авторката / не го помня целия, само част от него/ ".....Радвам ви се!" - това е част от коментара й, тя постъпи изключително благородно въпреки целия фарс който се случваше пред очите й...
цитирай
24. анонимен - Не се хаби bizcocho не ти отива !
10.02.2009 13:47
Този стих е ,като моите дето ги пишех в 5 клас !:,)
A относно "автор" и "крадеца" стигаме до дилемата за яйцето и кокошката.:,)Като заслуга в дилемата има и модерацията.Снощи ти писах този коментар и докато пишех два пъти го триха в момента на писането !Сега пак трудно го пиша.
Поздрави за теб и за атракцията ,дето ни показа .
За мен няма" крадец" ,а има модератор - целящ интриги и скандали с налудничавата си мисъл да противопостави и опетни съблогери !:,)
цитирай
25. bizcocho - idaaa
10.02.2009 18:22
Вярвай ми и аз след като го прочетих и на двете места!И след като под това с по-късен час се разиграваше още по-голям театър на приемане на хвалебствия и отговорите към тях.
цитирай
26. bizcocho - allbi
10.02.2009 18:24
Благодаря!Помня твоя коментар и го харесах доста.Предполагам,че си спомняш,че той беше написан от теб под "авторското" стихотворение на красско.
цитирай
27. bizcocho - essy
10.02.2009 18:31
Радвам се,че си прочела и на двете места стиха! Твоя коментар вече не оставя място за съмнение относно истината,колкото и тя да се представя от краско и поддръжници като акт за дребна слава от моя страна.Но какво ли друго да очаквам в отговор оттам?:))
Благодаря,че се обади,есси!
Разчитах да са ги прочели хора като теб!:)))
цитирай
28. bizcocho - lidis
10.02.2009 18:34
Не модераторите сложиха стиха в блога на краско!
А ако си направиш труда да прочетеш и коментара на есси,би трябвало да си изясниш,че е излишно ти да се хабиш.
цитирай
29. bizcocho - thesilent
10.02.2009 18:36
Не е нужно да казваш нищо.Оказа се,че не съм единствената прочела стиха и в двата блога.
цитирай
30. eleonoraknyazheva - Биз,
10.02.2009 23:32
аз наскоро прочетох в един блог думата "плагеядство". ;)))))))) По-късно грешката бе поправена. А темата ти я прегръщам като своя, защото и мои неща бяха изкопирани. Писах по този повод. Но, ми хареса ефекта от дефекта в "плагеядство"-то.;))) Поздрави.:)
цитирай
31. bizcocho - eleonoraknyazheva
10.02.2009 23:40
Човек трябва да уважава себе си и трудът си!Ако той сам не може,не би могъл да очаква от другите да го направят!
За себе си съм доволна от постинга си-съвеста ми е чиста!
цитирай
32. kosara2008 - напълно е разбираема твоята нетърпимост към такива
11.02.2009 12:55
...посегателства...но в мен остана едно съмнение, че че авторката и красско са в комбина...и е въпрос на зле изиграна и при това...посредствена! пиеска...криворазбрано пиарство или нещо подобно евтино, едно такова никакво...отложих включването си , защото не мислех да се хабя за нещо така прозрачно и прозаично, но разни писания в блога ме провокираха

а ти си много истинска и мила! и те харесвам все повече...от мен :нека ти е слънчево и блясъчно!!!:)
цитирай
33. valsodar - Антракт
11.02.2009 18:05
И ето, вече падат маските -
прозира си отдолу същността.
Кому присъщо е двуличие
и кой робува си на суета.

Подреждат се един до друг героите,
в пиеса, чийто същност е блудкаж.
Потупват се те гордо и пред строя са,
повеждат поход към поредният мираж.

В илюзията, да живеят са обречени,
на егото увлечени във финната игра.
И гонейки си своето тшестлавие
попадат в плен на глупостта.

Ще се охулят пак отново смелите,
що рекли тук , че царят е със задник гол.
Ще си забършат те един на друг сополите,
че врекли са се те един на друг в любов.

Завърта се отново въртележката
и пак ще дойде новият за всички ден.
Но нищо тук не ще променя се,
героите на глупостта са в плен.

цитирай
34. vmir - Не е уместна шега да се цитират чужди стихове като свои.
11.02.2009 23:48
Ако някой е искал да каже само на някого нещо с това, редно е било да го направи на лични, за да не поражда неприятни усещания у не толкова добре запознатите със ситуацията.
цитирай
35. allbi - Тя,
12.02.2009 00:16
глупостта навярно ни отива
така по-лесно се живее
без никакви задръжки и обиди
завесата щом падне пак ще оцелеем...
Пленени нашите души
живеят в собствения ад
и по-дабре е да се замълчи
и да не гледаме назад...
Но зная, зная ще остане
горчилка в моята душа
и спомен, грозен за страдание
от фалш, ненужна суета...

цитирай
36. анонимен - Не знам къде да оставя коментар за thesilent,изтрит е блогът й, нека да е тук!
12.02.2009 20:23
thesilent,


Благодаря ти за хубавите стихове, които прочетох
при теб. Бъди здрава и благословена!И нови творчески успехи! Забрави, загърби, прости и напред!Това е само един блог...животът ти е извън него, където ти желая верни и истински приятели!

Жалко, много жалко за всички нас...






цитирай
37. vmir - Виши, защо приемаш, че thesilent e жертвата?
12.02.2009 21:18
Не си ли забелязала, че който си трие блога има какво да крие точно както човека, който се отказва от изявленията си? На мнозинството ли вярваш, или на разума?
цитирай
38. анонимен - Воймир, съжалявам ако така приемаш коментара ми...
12.02.2009 22:18
Може и да не съм разбрала нещо, четох при Клео и тук. Не съм се интересувала за чуждото мнение, оставих лично впечатление от блог на някой, който не познавам, нито пък ме интересува дали крие нещо или не, но пишеше хубаво. Ако звуча некомпетентно за случая, ме извинете...Все повече се убеждавам , че в тези блогърски интриги и войни няма жертви, няма победени, нито пък победители...Жалко, че се получава при зрели, интелигентни хора! И все повече, Воймир ще си тръгват...без значение дали ще се трият или не!
Лека нощ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bizcocho
Категория: Поезия
Прочетен: 1220357
Постинги: 260
Коментари: 4623
Гласове: 24865
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031