Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2009 18:04 - Диди Стоянова на 31г от София (обаятелна фенка)- ПЛАГИАТКА!
Автор: bizcocho Категория: Изкуство   
Прочетен: 15287 Коментари: 81 Гласове:
14

Последна промяна: 06.11.2009 23:32


Наистина трудно е да се сбогуваш с фантазиите, че си поетеса! От публикуваните 80 стиха единият ще изясня чий е. Има още някой друг с посочен автор.Чии ли са останалите?
Поредната плагиатка, нагло, само два дни след публикуване на оригинала, се изживява като поетеса и приема с отворени обятия хвалебствия.


Трудно Сбогуване
Категории
 Всички(237)
 Снимки
 Яки картинки(16)
 Песни(65)
 Стихове(80)
 Авторско - на V(5)
 Хитовете на 90-те!(11)
 Мъдри мисли(3)
 Картички(5)
 Размисли и страсти(11)
 Fun(37)
 Злободневни теми(3)
 Без категория(1)

Списък статии
ОТИВАЙ СИ, ПРЕДИ ДА ЗАВАЛИ
Промили – Недраги
Сладка отрова
ФАЛШИВА
Само думите ...
Оттатък любовта
Съвет към теб
Защото исках да ме има
Видими следи
Не те обичам вече ...
Никое добро не остава ненаказано
Магията на малките неща
ЕГОИСТ
Не можех и да си помисля
Какво си ти?
 
Ключови думи
тихичко(1)
разбито(1)
съня(2)
признак(1)
раздяла(1)
прегърна(3)
истинска(3)
губиш(2)
губя(1)
робство(1)
интимният(1)
хладна(1)
fighting(1)
прегръщам(1)
ледна(2)
Покажи архив
 
Блогът на :

Didy, 31
Посещения : 189821
« sibir.bg  От обич … A+ A- Написана на : 2008-02-14 16:47:53

 

Обича ме – в очите му прочетох  …
Желае ме – по устните познах  …
И в този залез нежно-виолетов,
Дали от обич, Боже, не умрях!

Прегърна ме – бял облак от небето …
Целуна ме –  нектар от рози пих  …
Отнесе ме – най-див от ветровете …
И пак от обич, Боже, се родих !

 

 

Честит празник на всички влюбени!

Хора, Обичайте се!

 


 

Само регистрирани потребители могат да гласуват  
23
 гласа
Посещения(2966)  |  Добави в любими  |  Напиши коментар Страница 1 от 1  1-9 от 9  |   1

 Infinity    2008-02-21 16:33:45      
Чудесна си!Прегръщам те!

 Grace    2008-02-14 22:34:23      
Красиво,запомнящо се послание     

 Топло-    2008-02-14 20:45:43      

MySpace Comments & MySpace Backgrounds 

 x-KATRIN    2008-02-14 20:19:29      
красиво и прекрасно   

 Vania    2008-02-14 19:28:53      
Прекрасно е! Нека всеки да изживее този стих!!!

 DJULIA    2008-02-14 19:21:46      
много много лиубов на вси4ки  

 NELI    2008-02-14 17:16:10      
по добре едва ли би го написал някои браво


Авторката!

От обич...
автор: zinka

Обича ме – в очите му прочетох…
Желае ме – по устните познах…
И в този залез нежно-виолетов,
дали от обич, боже, не умрях!

Прегърна ме – бял облак от небето…
Целуна ме- нектар от рози пих…
Отнесе ме – най-див от ветровете...
И пак от обич, боже, се родих !


Публикувано от BlackCat на 12.02.2008 @ 08:29:37


И профила на плагиатката:

Didy Stoyanova, 31г. [Обаятелна Фенка]

Виж снимки (10)
Виж видео (0)
Виж блог (237)
Гласувай тук
218 гласа
 Докладвай
 Блокирай   Паспорт
Пол :  Жена
Държава :  България
Град :  София
Рождена дата :  4 Юли 1978
Зодия :  Рак
ID :  1867    Офлайн
 Изпрати съобщение
 Добави в приятели
 Добави към фаворити
 Изпрати на Email


Показвания :  3952
Регистрация :  24 Октомври 2006, 13:09
Последен логин :  25 Септември 2009, 13:47
Последна промяна :  13 Февруари 2007, 14:08
Линк към профил :  http://www.sibir.bg/didy_stoy
Линк към блог :  http://www.sibir.bg/blog/didy_stoy/
Външен вид
Височина :  175
Тегло :  68
Телосложение :  Нормално
Цвят на косата :  Тъмно кестенява
Цвят на очите :  Кафяви
За мен
В сайта съм за :  Развлечение, Нови приятели
Образование :  Висше
Приход :  Ще кажа по-късно
Работи в сферата на :  Търговия
Семейно положение :  Сам/а
Ориентация :  Хетеросексуален/а
Деца :  Не
Пушене :  Не
Алкохол :  Рядко
За мен :  Аз съм мила, забавна, и със страхотно чувство за хумор, но много често хората не ме разбират.
Искам да срещна :  Приятни хора с чувство за хумор.
Интереси
Не мога без :  Музика, Филми, Интернет, Книги, Телевизия, Цветята/градината
Таланти
Какво правя най-добре :  Разказвам вицове
Музика
Слушам :  Естрада, Класическа, Поп, Попфолк
Лайфстайл
Секс
Харесвам :  Моногамност
Стил
Харесвам :  Елегантно, но удобно, БГ марки
Нощен живот
Петък вечер най-често съм в :  Леглото/пред телевизора
Харесвам :  Домашно парти, Интелектуални разговори до сутринта, Клуб, Купон на пейка в парка, Ретро парти
Храна
Най-често съм на :  Традиционна БГ кухня, Китайска храна
Най-често се храня в :  Непретенциозни ресторанти и пицарии, Вкъщи
Любими
Филми Трилър, фентъзи
Актьори Харисън Форд и Джулиън Мур
Групи, певци, DJ-и BG изпълнители
Песни Обожавам хитовете на 90-те и BG музика!
Книги Историите от Света на Диска
Автори Тери Пратчет
Цитати Живеят само влюбените. Останалите просто съществуват!



 




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Жени,
04.10.2009 18:17
отдавна съм разбрала, че в Сибир са най-големите плагиати. Ако си спомняш, миналата година бяха доста окрали от блог.бг, даже и от мен бяха откраднали един постинг.

Радвам се да те видя отново!
цитирай
2. mamas - Здравей, Жени!
04.10.2009 18:22
Не знам коя е младата дама, но дали не допускаш грешка?
Виждам категория Стихове (80) и точно под нея Авторско (5). Това дали не означава нещо? Т.е. да се подразбира, че само тези 5 са нейни, а останалите са просто любими?
цитирай
3. bizcocho - Не е само там, но там е най-бруталнио
04.10.2009 18:26
krotalka написа:
отдавна съм разбрала, че в Сибир са най-големите плагиати. Ако си спомняш, миналата година бяха доста окрали от блог.бг, даже и от мен бяха откраднали един постинг.

Радвам се да те видя отново!


Плагиатството се превръща в мода, но това не значи, че трябва да я отминем без отношение,нали? :)
цитирай
4. bizcocho - Има разон въпроса ти! Затова...
04.10.2009 18:29
mamas написа:
Не знам коя е младата дама, но дали не допускаш грешка?
Виждам категория Стихове (80) и точно под нея Авторско (5). Това дали не означава нещо? Т.е. да се подразбира, че само тези 5 са нейни, а останалите са просто любими?


Поразрових се из стиховете, които са с доста различен ритъм и мисли за да са написани от един човек. Тук таме срещнах автори 0 всъщност на два стиха. Останалите се радват на коментарии колко добре ги е написала.Никъде не срещнбах обяснение, че хваления стих не е авторски!?
цитирай
5. krotalka - С чужда пита помен прави!
04.10.2009 18:33
Миналата година си направих профил в Сибир и влезох в блога, където се мъдреше моя постинг, написах и коментар, че като и е харесало, трябва да ме попита дали и разрешавам да го публикува. В резултат на това блога и беше изтрит!
цитирай
6. bizcocho - И би трябвало да е, ако тез които трябва си гледат работата!
04.10.2009 18:39
krotalka написа:
Миналата година си направих профил в Сибир и влезох в блога, където се мъдреше моя постинг, написах и коментар, че като и е харесало, трябва да ме попита дали и разрешавам да го публикува. В резултат на това блога и беше изтрит!


Попаднах и на блог, който бе взел мотото на цефулестсеван за свое, но след обайдането от моя страна го изтри, за разлика от една друга "поетеса", която бе постнала чудесен стих на кадифе-автор/"обичай ме в лила"/ за коментар, та на една страница се възхваляваха две плагиатки...Думи нямам!
цитирай
7. ciele - нещо нормално за Сибир, намирала ...
04.10.2009 19:04
нещо нормално за Сибир,намирала съм и мои неща ,на въпроса ми "как така и защо!?" отговор: "ама аз никъде не твърдя,че съм автор" и така..
а що се отнася до "авторските 5" едно от тях открих в "Хулите" с ник-северина :)))
цитирай
8. bizcocho - Не твърдят, че са автори?А дали биха признали малоумност?
04.10.2009 19:09
ciele написа:
нещо нормално за Сибир,намирала съм и мои неща ,на въпроса ми "как така и защо!?" отговор: "ама аз никъде не твърдя,че съм автор" и така..
а що се отнася до "авторските 5" едно от тях открих в "Хулите" с ник-северина :)))


Факта , че не е посочен автор ги оприличава тях за пред читателите им, като такива и надали не искат да е точно така!
цитирай
9. wonder - Добре завърнала се! :)))
04.10.2009 19:32
Радвам се, че грозната вълча глутница, която те ядеше в блог.бг не е успяла да скърши усмивката и озарения ти от любов дух!
цитирай
10. bizcocho - Привет, Вълшебнице на римите!
04.10.2009 19:40
wonder написа:
Радвам се, че грозната вълча глутница, която те ядеше в блог.бг не е успяла да скърши усмивката и озарения ти от любов дух!


Не само това не скърши! Още повече закали непримиримостта ми пред плагиатството!
цитирай
11. 777 - Привет, колега!
04.10.2009 19:42
Плагиатите са изпълзяли от всички дупки напоследък.
Какво ще ги правим? )
цитирай
12. bizcocho - Дано и на тях им е ясно какво!
04.10.2009 19:46
777 написа:
Плагиатите са изпълзяли от всички дупки напоследък.
Какво ще ги правим? )


Ще се четат кои и какво са докато ги има! Нали? :)
Хубав ник имаш - победен! И моя не е лош, само че за плагиатите е със странен привкус ;)
цитирай
13. tota - Боже!
04.10.2009 19:47
Какво ли още ще видим? Болни хора ...Добре дошла!
цитирай
14. 777 - Предлагам да проведем курс по обучение. ;)
04.10.2009 19:48
Първа лекция "Обучение на плагиатите как да подписват творби на чужди автори с тяхното си име".
цитирай
15. bizcocho - Болни или самовлюбени... за мен ще остане загадка
04.10.2009 19:49
tota написа:
Какво ли още ще видим? Болни хора ...Добре дошла!


А за завръщане... Да! Ще се позавърна. :)
цитирай
16. 777 - Болни са, но страшното е, че е хронично.
04.10.2009 19:49
tota написа:
Какво ли още ще видим? Болни хора ...Добре дошла!

цитирай
17. bizcocho - :) Не ги подвеждай, че си благосклонен, че...
04.10.2009 19:52
777 написа:
Първа лекция "Обучение на плагиатите как да подписват творби на чужди автори с тяхното си име".


Току виж ти се вързали и решили, че си им щит срещу онова непримиримо чудовище bizcocho ;)
цитирай
18. bizcocho - !!!!!!! хронично!
04.10.2009 19:53
777 написа:
tota написа:
Какво ли още ще видим? Болни хора ...Добре дошла!



Със същото усещане съм :( и това никак не е утешително!
цитирай
19. 777 - Определено липсваше в блога, bizcocho.
04.10.2009 19:54
Тук се разлазиха разни кофти енергии. А ти си светъл лъч в този тунел. )
цитирай
20. 777 - Вчера бяха откраднали на сестра рисунките в един блог.
04.10.2009 19:55
Харесали им. Нещо като "слез от това Ауди, че ми харесва и ще го взема."
цитирай
21. bizcocho - Аз бих ги подсетила друго..
04.10.2009 19:56
777 написа:
Първа лекция "Обучение на плагиатите как да подписват творби на чужди автори с тяхното си име".


Да се затворят в сайт, в който има функция недостъп за всеки, но това не ще ги устройва, защото ще се лишат от мечтаната слава за приспиване...
цитирай
22. bizcocho - :)))
04.10.2009 19:58
777 написа:
Тук се разлазиха разни кофти енергии. А ти си светъл лъч в този тунел. )


Благодаря ти за мнението по мой адрес! Малко са хората, чието мнение ме интересува! Сещаш се, че си между тях, нали?
цитирай
23. 777 - От известно време наблюдавам една пасмина в блога.
04.10.2009 19:58
Тартор с няколко последователи, които тероризират всички наред като започват от първите в класациите.
Съсипаха Цефулес. Нещо като вампири-пиявици, които админите толерират по необясним за мен начин.
Единия, тартора, определено е от модераторите.
цитирай
24. bizcocho - Харесали им?
04.10.2009 20:00
777 написа:
Харесали им. Нещо като "слез от това Ауди, че ми харесва и ще го взема."


А моят език надали ще им хареса! Презрението ми още повече! Жалки нещастници!
цитирай
25. 777 - Идеята за затворен сайт ми харесва.
04.10.2009 20:01
Обаче да е сайт само за плагиати. Ще стане интересно като започнат да крадат помежду си вече откраднатите чужди произведения. )
цитирай
26. bizcocho - В двата блога, в които публикувам имам връзка и с модератори и с администраторите на сайта, но нивото на сайтовете е друго!
04.10.2009 20:03
777 написа:
Тартор с няколко последователи, които тероризират всички наред като започват от първите в класациите.
Съсипаха Цефулес. Нещо като вампири-пиявици, които админите толерират по необясним за мен начин.
Единия, тартора, определено е от модераторите.


Смел в анонимноста, жалък в съществуването си! / не само в нет пространствиото, а и в реала/
цитирай
27. bizcocho - Ти ме надмина! :))
04.10.2009 20:05
777 написа:
Обаче да е сайт само за плагиати. Ще стане интересно като започнат да крадат помежду си вече откраднатите чужди произведения. )


Е, в такъв вече ще е купон! :)))
цитирай
28. 777 - Блогът много изпростя от известно време.
04.10.2009 20:10
От както "умни" троли се изнизаха от каналите и заподскачаха в стил "ча-ча".
цитирай
29. bizcocho - Отдавна не съм надничала тук.
04.10.2009 20:16
777 написа:
От както "умни" троли се изнизаха от каналите и заподскачаха в стил "ча-ча".


Единственото отклонение, което съм си позволявала е към поезия на определен автор, от която съм като от наркотична зависимост :). За разлика от Ведрин, който публикува и в сайта, в който съм, Wonder мога да прочета само тук.
цитирай
30. 777 - И тях ги е подпукал един балетист. ;)
04.10.2009 20:18
Има завистници навсякъдето където вирее талант, но ти знаеш по-добре от мен.
цитирай
31. bizcocho - :)
04.10.2009 20:21
777 написа:
Има завистници навсякъдето където вирее талант, но ти знаеш по-добре от мен.


Червей по гнила ябълка не ходи :) Сметта не впечатлява на бунището, а сред чистотата.
А тяхния талант е и непреходен, и неоспорим!
цитирай
32. 777 - Червей по гнила ябълка не ходи :) ...
04.10.2009 20:24
bizcocho написа:
[quote=777] Червей по гнила ябълка не ходи :) Сметта не впечатлява на бунището, а сред чистотата.
А тяхния талант е и непреходен, и неоспорим!


Умна жена!
цитирай
33. bizcocho - 777
04.10.2009 20:30
777 написа:
bizcocho написа:
[quote=777] Червей по гнила ябълка не ходи :) Сметта не впечатлява на бунището, а сред чистотата.
А тяхния талант е и непреходен, и неоспорим!



Умна жена!


Благодаря,777! На малцина това се харесва :), но пък за мен те са качествените, на които държа! :) Имат собсвено мислене и стил, и не и им е необходимо чуждото за да са цялостни и истински :)


цитирай
34. анонимен - Има вече няколко осъдени плагиати.
04.10.2009 20:34
Мога да ви изровя делата ако искате.
цитирай
35. 777 - Разбрах, че скоро ще черпиш, но нищо друго ;)
04.10.2009 20:36
Поздравявам те. Пръв почерпен искам да съм.
цитирай
36. bizcocho - Съвсем не се шегувам казвайки по-долното!
04.10.2009 20:38
анонимен написа:
Мога да ви изровя делата ако искате.


Аз лично няма и да се замисля да дам под съд посегнал към личните ми мисли и чувства по този начин! Знам, че е възможно да си получат нужната им слава такива самозванци!
цитирай
37. bizcocho - :))).....
04.10.2009 20:41
777 написа:
Поздравявам те. Пръв почерпен искам да съм.


Ами да обещая тогава :)
цитирай
38. 777 - Имаш ли отговор на въпроса защо завистта се шири безнаказано?
04.10.2009 20:41
От край време мъдрувам върху онази мисъл на Марк Твен, че малцина могат да понесат щастието на ближния си. )
цитирай
39. bizcocho - Защото е по-лесно достъпното човешко качество! Поне аз мисля така.
04.10.2009 20:47
777 написа:
От край време мъдрувам върху онази мисъл на Марк Твен, че малцина могат да понесат щастието на ближния си. )


За другото казват, че е необходим много фин усет, а колко са мераклиите да го изграждат? Той не е даденост, а самоусъвършенстване! Но който се докосне наистина до това...магия е, и много спокойни и щастливи сънища!:)
цитирай
40. alipieva - Мога ли да попитам,
04.10.2009 21:14
защо, тук в собствения ни блог, трябва да го запълним с нечии чужди мисли, стихове, проза, клипове, снимки и т.н. Нима не сме тук, за да споделим свойте си мисли,чувства и т.н. с останалите блогъри, да задаваме въпроси,да търсим отговори, да контактуваме, спорим,да се веселим ???Правят си блог ,като споменник от пубертета и го пълнят с всичко , що им падне и хареса, по вид и начин, който вече коментираме в този постинг. Греша ли, хора, кажете ми ? Или нещо съм се объркала и не ми е мястото тука?
цитирай
41. bizcocho - Аз споделям своите срещу плагиатството.
04.10.2009 21:30
alipieva написа:
защо, тук в собствения ни блог, трябва да го запълним с нечии чужди мисли, стихове, проза, клипове, снимки и т.н. Нима не сме тук, за да споделим свойте си мисли,чувства и т.н. с останалите блогъри, да задаваме въпроси,да търсим отговори, да контактуваме, спорим,да се веселим ???Правят си блог ,като споменник от пубертета и го пълнят с всичко , що им падне и хареса, по вид и начин, който вече коментираме в този постинг. Греша ли, хора, кажете ми ? Или нещо съм се объркала и не ми е мястото тука?


Няма лошо да се запълва едно пространство и с материали, които допадат на дадена личниост, стига тя да не ги представя за свои, непосочвайки автора. Не може в период от два дни разлика в публикуване един стих да се окаже носител на двама автори! Неморално е! Поне за мен! Не съм надничала в блога Ви, но не вярвам да сте се представили за автор под нечия чужда творба, или най-искрено не ми се иска да срещна подобно нещо в чийто и да е блог, в който и да е сайт!
цитирай
42. анонимен - Плагиата е вид крадец. Той няма морал.
04.10.2009 21:39
За съжаление късогледството на масата, сипеща овации, е още по-страшно.
Ани Братанова
цитирай
43. alipieva - Подкрепям темата за борба с плагиатството.
04.10.2009 21:42
Аз не съм толково талантлива, че да ме копират, но някои си направиха клипчета с мои стихове, е бяха ми сложили името, но....бяха направили редакция на стиха, по начин граничещ с неграмотност.Но....какво да правя, писах им писмо, направиха се, че не са го получили:)Посредствеността е НЕИЗТРЕБИМА! Това е моето категорично мнение за това, което се случва в милата ни Родина,в последните 10-15 г.Уви!
цитирай
44. bizcocho - Масата сипеща овации...
04.10.2009 21:46
анонимен написа:
За съжаление късогледството на масата, сипеща овации, е още по-страшно.
Ани Братанова


Това е още по-страшно! Права сте! А когато е плагиатстван и класик... отчайва ме неграмотността и на плагиата, и на читателя! В случая не е класик, а добра поетеса, но това не дава право на никого да си позволява да пипа с мръсни ръце, нито е поощрение за останалите !
цитирай
45. bizcocho - Срещу това винаги съм се борила и няма да спра!
04.10.2009 21:51
alipieva написа:
Аз не съм толково талантлива, че да ме копират, но някои си направиха клипчета с мои стихове, е бяха ми сложили името, но....бяха направили редакция на стиха, по начин граничещ с неграмотност.Но....какво да правя, писах им писмо, направиха се, че не са го получили:)Посредствеността е НЕИЗТРЕБИМА! Това е моето категорично мнение за това, което се случва в милата ни Родина,в последните 10-15 г.Уви!


Недопустимо е поведението към творбите Ви! Това е наглост! Длъжни са да сложат автор! Забранено е изменянето на текста! Пишете до ръководство на сайта, стига да не е толкова страхливо като това на блог.бг., но мисля, че няма друг сайт с непосочени модератори и администратори.
цитирай
46. анонимен - Pozdravi za postinga!
04.10.2009 22:08
Poezia se krade neprekysnato ot posredstvenite draska4i.
цитирай
47. bizcocho - Благодаря за поздрава!
04.10.2009 22:12
анонимен написа:
Poezia se krade neprekysnato ot posredstvenite draska4i.


Поне аз, всеки един, който забележа да се опиянява от "поезията си", ще увековечавам с постинг!
цитирай
48. helios - :)
04.10.2009 23:16
Добре дошла, Жени!:)
цитирай
49. bizcocho - :)
04.10.2009 23:27
helios написа:
Добре дошла, Жени!:)


Предпочитах по друг начин да дойда, но така се случи :)
Радвам се, че се отби!
цитирай
50. alipieva - Мили мои,
05.10.2009 00:18
до сега в любимия ни Сибир.бг оспорвах авторството на един превод на песен към оригинален клип.И кво?
Превода бил "неин", щото другия не бил точен и "тя" променила два реда, ама така,че да са буквални, нищо че се губи смисъла хе-хе-хе ние знаем италиански и с два реда сме вече автори на превода.Е ,за такива иде реч, ама ... колкото повече им обръщаме внимание, толкова по-нагли стават.Мисля си, че няма смисъл, щом насреща няма мозък!Лека ви нощ и споко, казах ви- ниезтребими са !!!!
цитирай
51. bizcocho - Верно е, че са много,но...
05.10.2009 00:28
alipieva написа:
до сега в любимия ни Сибир.бг оспорвах авторството на един превод на песен към оригинален клип.И кво?
Превода бил "неин", щото другия не бил точен и "тя" променила два реда, ама така,че да са буквални, нищо че се губи смисъла хе-хе-хе ние знаем италиански и с два реда сме вече автори на превода.Е ,за такива иде реч, ама ... колкото повече им обръщаме внимание, толкова по-нагли стават.Мисля си, че няма смисъл, щом насреща няма мозък!Лека ви нощ и споко, казах ви- ниезтребими са !!!!



Все си мисля, че не ще са повече от нормалните хора с чувство за собствено достойнство. Да не са нагли не се и надявам :)
Лека нощ и от мен! :)
цитирай
52. анонимен - Не се сърди, че те замерват. Посредствените нямат друг начин да те достигнат!"
05.10.2009 02:19
цитирай
53. kalin8 - Не предполагах
05.10.2009 09:04
че има такива същества...Но човек се учи!
Пзнавам стиховете на Зинка и много харесвам това, което пише...
Б.
цитирай
54. henzelski - Върна ли се вече,
05.10.2009 09:09
Жени, или пак е за малко...;))
цитирай
55. bizcocho - Да! Така е! Нали?
05.10.2009 09:53
dilution написа:


Да! Така е! Нали?
цитирай
56. bizcocho - Има ги.
05.10.2009 09:58
kalin8 написа:
че има такива същества...Но човек се учи!
Пзнавам стиховете на Зинка и много харесвам това, което пише...
Б.


Ами...то последните ми постинги са все за такива случаи. За разлика от "обаятелната фенка" Зинка има защо да харесваш!
цитирай
57. bizcocho - Привет,Краси!:))
05.10.2009 10:03
henzelski написа:
Жени, или пак е за малко...;))


Ще публикувам и тук.
цитирай
58. essy - Радост за очите ми :)))
05.10.2009 11:52
Време беше, Жени!
Доста често се разминавахме напоследък с теб / там/ и се питах, кога ще се завърнеш....
Липсваше ми, Жени :)
цитирай
59. bizcocho - Привет,Еси! :)))
05.10.2009 12:21
essy написа:
Време беше, Жени!
Доста често се разминавахме напоследък с теб / там/ и се питах, кога ще се завърнеш....
Липсваше ми, Жени :)


То поводът да съм и тук пак един "красив".... Думи нямам! Тез са като хлебарките - хем ненужни, хем пълчищено се размножават. Жалко е когато добри автори се трият заради такава сган!
На хора като теб съм убедена че съм липсвала,както и на мен са ми липсвали те,а за други съм ужас в полезрението и нови кариеси, нооо....
Слънчев ден,Еси!
цитирай
60. анонимен - kleopatrasv e #1 сред плагиатите
05.10.2009 15:56
Безочливо.
цитирай
61. bizcocho - Добре е такива теми да не съществуват, нооо....
05.10.2009 18:23
mar85 написа:
браво за темата:) имаше една такава сибирячка, която си е още там - всеки ден идваше във Френдс.бг и копираше темите, барабар със снимките (някои от тях лични) Колкото и да я плюехме с коментари, мълчеше като риба.
е сега ще я намеря! Дали не се подвизава и тук някъде?


Наскоро попаднах на стих на Евтим Евтимов. Оказа се, че дамата не знаела, че бил той, мислела, че е дъщеря и'...
Сега издирвам оригинала на друг грозно осакатен стих. Той пък е с обяснения, че е на бащата на постналата го...
Явно "безсмъртната лейди" не е с обширна фамилия или не може да си подели овациите фамилно :)
цитирай
62. bizcocho - Благодаря!
05.10.2009 18:25
mar85 написа:
ELI NIKOLOVA, 52г. [Безсмъртна Лейди]

http://www.sibir.bg/index.php?page=preview&aid=91345
http://www.sibir.bg/blog/GRAFINIATA/


Ще я пообезсмъртим, щом това е детската и' мечта.
цитирай
63. bizcocho - анонимен
05.10.2009 18:36
анонимен написа:
Безочливо.


За мен тази титла - ПЛАГИАТ е без класация. Или е плагиат или не е!
цитирай
64. elineli - Хубаво е,
05.10.2009 19:32
че отново си тук ,Жени :)
цитирай
65. bizcocho - Благодаря ти, елинели!
05.10.2009 19:47
elineli написа:
че отново си тук ,Жени :)


Наистина ще отскачам и тук, но основно ще си остана в стиховебг, не защото тук няма за четене, а защото качеството на услугите им/ в стиховебг/ е на много по-високо ниво! Просто администратори и модератори са си на място.
цитирай
66. monna - Здравей приятелко!
08.10.2009 15:18
Чакам вести!
цитирай
67. bizcocho - :))))))
08.10.2009 18:29
monna написа:
Чакам вести!


И аз чакам :)))) А дойдат ли ще си първата научила ги, след тези които ще ги знаят и преди мен :)))
цитирай
68. anastasiia - Добре си ми дошла, Жени...:)
09.10.2009 11:39
Чудесно е, че се завръщаш!..:)
А за Сибир, няма смисъл да коментираме... Те и другите са ти го написали... Там се плагиатства масово. И аз имах такъв случай с мой постинг...
Хубавите хора се завръщат...:))
Радвам се, че си тук...:)
цитирай
69. bizcocho - Благодаря ти за топлоста ,Ася!
17.10.2009 20:33
anastasiia написа:
Чудесно е, че се завръщаш!..:)
А за Сибир, няма смисъл да коментираме... Те и другите са ти го написали... Там се плагиатства масово. И аз имах такъв случай с мой постинг...
Хубавите хора се завръщат...:))
Радвам се, че си тук...:)


Много слънчев човек си ти! А плагиатите, където и да са, не ще се отърват от мен! ;)
цитирай
70. monna - Жени,
19.10.2009 15:05
...кога ще се роди..? Много съм нетърпелива този път.
Защо ли е така и аз не знам?
цитирай
71. bizcocho - Много си мила, монна!
19.10.2009 20:53
monna написа:
...кога ще се роди..? Много съм нетърпелива този път.
Защо ли е така и аз не знам?


А краят с начало е до края на седмицата :) и благодарение на твоето и на Калина Лютова участие, както и на всеотдайното съдействие на Дела и Калин Семерджиев, и на още хора, които не познавам магията вече е пълна. Пълнители на душата ми с чудеса сте всички вие!
Невероятния ти талант краси приказно!Още когато видях твоята розичка, изгорях в багрите и'! Вече завинаги ще гори и до мен...Толкова, толкова е приказна, колкото и човека, който я е създал! Талант си, монна!
А тя ще се "роди" много красива, защото много красиви хора се занимаваха със създаването и'!
Южна прегръдка за теб,Чудеснице! :)))))
цитирай
72. monna - Жени,
20.10.2009 11:23
..голяма тръпка е! И аз изживявам твоя дебют, мила!
Дано да има успех! Ще видим..
цитирай
73. bizcocho - Благодаря ти за съпричасноста!
20.10.2009 13:09
monna написа:
..голяма тръпка е! И аз изживявам твоя дебют, мила!
Дано да има успех! Ще видим..


Трудни са времената, монна, но аз все си ги избирам такива, тааа...:))))))
цитирай
74. monna - Знаеш ли, миличка, че когато нещо стане трудно..
20.10.2009 16:04
.."с клизма", както се казва, и се преминава през много перипетии, след това..просто нямам сили да му се радвам. Дано при теб да бъде безпрепятствено и да успееш, а и Дела.. си знае работата..!!
Стискам палци!!!
цитирай
75. bizcocho - Страхотен екип! А на Дела шапка и' свалям!
20.10.2009 21:51
monna написа:
.."с клизма", както се казва, и се преминава през много перипетии, след това..просто нямам сили да му се радвам. Дано при теб да бъде безпрепятствено и да успееш, а и Дела.. си знае работата..!!
Стискам палци!!!


Знаеш ли, че разбрах, че тя вече я има :)))Сигурно таз нощ в очите ми са се гравирали надписи "Дела"
:)))))
цитирай
76. monna - АХХХХХХХХ!!!!!
21.10.2009 16:40
Жени, видях я!!!
Като захарен памук се е разляла - сладка и нежна като любов! Много ще ти хареса, огнена ТИ!
Щастие!
цитирай
77. bizcocho - Сияя! :)))
21.10.2009 17:46
monna написа:
Жени, видях я!!!
Като захарен памук се е разляла - сладка и нежна като любов! Много ще ти хареса, огнена ТИ!
Щастие!


Радвам се, че са ти я пратили! Аз все не те улучвам :) А ти ще я държиш в ръцете си мнооого преди мен:) И за това пое ангажимент едно прелестно Сърце-поезия :)
Чрез теб и Калина Лютова, Калин Семерджиев направи чудеса! Иде ми да го задуша в прегръдките си за таланта му, с който допълни и събра вашият!
Щастие е за мен, че съдбата ми пресече пътеките с вашите! А всеотдайноста и съпричасноста на Дела е Божи дар в човешки образ!
цитирай
78. monna - Добро утро, Жени!
22.10.2009 08:44
Стартирай деня с това..

http://www.youtube.com/watch?v=eMQ-ui7hick
цитирай
79. bizcocho - :)))))))
22.10.2009 10:45
monna написа:
Стартирай деня с това..

http://www.youtube.com/watch?v=eMQ-ui7hick


Още преди да влезна с ника си надникнах към твоята "Бяла роза" и стартирах с изпратеното. :) Сякаш съм знаела, че ме чака. :))) Вълшебно е!
цитирай
80. shkafi - Любимата ми тема
22.10.2009 15:01
А колко са нагли, когато след направена забележка пуснат нов изплагиатстван стих, но отдолу сложат дата отпреди 10 години.
Случвало се е под стих писан за определено събитие от истинския автор, да стои дата с 5 години по рано. Значи новия "автор " живее в бъдещето!!!!

Поздрав, Жени!
цитирай
81. bizcocho - О, да! Под сборен стих от стиховете на кадифе се мъдреше дата 2000г., но това могат да го сложат само за случайно минаващи, не и за пред мен!
22.10.2009 15:03
shkafi написа:
А колко са нагли, когато след направена забележка пуснат нов изплагиатстван стих, но отдолу сложат дата отпреди 10 години.
Случвало се е под стих писан за определено събитие от истинския автор, да стои дата с 5 години по рано. Значи новия "автор " живее в бъдещето!!!!

Поздрав, Жени!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bizcocho
Категория: Поезия
Прочетен: 1222306
Постинги: 260
Коментари: 4623
Гласове: 24866
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930