Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2009 11:33 - Божи Дар в човешки образи!
Автор: bizcocho Категория: Изкуство   
Прочетен: 42413 Коментари: 118 Гласове:
21



     Не една лъчезарност съм срещала по пътя си

нанякъде. Не веднъж съм кодирала в усмивката

чувство. Но когато съдбата събере Лъчезарности

наедно се получава магия – „ОГНЕНА МАГИЯ.”

image

     Благодаря ви, невероятни Чудесници!

      На теб - Маргарита Николова / 
monna /,

за щедростта на таланта ти към мен, за твоята

кротко полегнала, притихнала Роза, от която сякаш

лумва пламъка изгарял ме в нощите и изписвал

стиховете ми, за искрената ти радост и подкрепа в

 очакването.

      На теб - Калина Лютова / художник /, която с

тънкия си усет и невероятен талант достигна до

същността на вложената мисъл и я извая в прелестни

графики. 

       На теб - Невена Тодорова / редактор /, която уважи

труда ми и вложи своята обективност, нещадейки мен,

но щадейки чувствата ми.
 
        На всички вас, професионалисти от ООД "С.

ИНФОРМА" - издателство "Олимпия" и за перфектната

ви изработка.

        На теб, Огромно Поетично Сърце - Дела Раи

/wonder / за цялата ти съпричасност, за дареното ми

от теб внимание и през нощи и дни, за

всеотдайността ти, за чистата ти радост и тревога,

за цялата ти наистина ангелска същност, за

невероятната ти подкрепа, насърчение, за

невероятното ти внимание, за споделения ми миг.

       Не ми достига съдържание в думичката

"благодаря", затова за вас, оставям обич от сърцето си

и усмихнатото ми "до нови срещи!"

”И да стихнат големите страсти,
и да легна под земен покров,
ще си взема за спомен и щастие
неспокойната дума любов...”
                                  Павел Матев
 

       Да! И в последният ми дъх ще е тя - любовта, ще е

топлата ми мисъл към Него, мъжът вдъхновил тази

книга и още много, много стихове, които също някога

ще имат свой живот.

      Обичам те, Обич!




Гласувай:
21



1. benra - поздравявам
22.10.2009 11:35
те за творческата рожба и ти пожелавам още много сбъднати вдъхновения!
цитирай
2. kosara2008 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
22.10.2009 11:38
хубост е, голяма...честито!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

много аристократизъм и финес има от това което си ни експонирала, за съдържанието? - не се и съмнявам, че е бисерно и дишано!ЧЕСТИТО!НА ДОБЪР ПЪТ!
цитирай
3. valsodar - Поздравления! Е, доживяхме я! ...
22.10.2009 11:40
Поздравления!

Е, доживяхме я! :)
цитирай
4. bizcocho - Благодаря! Сърдечно!
22.10.2009 11:42
benra написа:
те за творческата рожба и ти пожелавам още много сбъднати вдъхновения!

цитирай
5. bizcocho - Ще пусна нещичко и от съдържанието. Надявам се да ти хареса! :)
22.10.2009 11:44
kosara2008 написа:
хубост е, голяма...честито!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

много аристократизъм и финес има от това което си ни експонирала, за съдържанието? - не се и съмнявам, че е бисерно и дишано!ЧЕСТИТО!НА ДОБЪР ПЪТ!

цитирай
6. gothic - :)))))
22.10.2009 11:45
:)))))
цитирай
7. bizcocho - Не мислех, че някога ще го направя :) Един миг реши нещата, а сега чакат още две за да потеглят към издателство, но..по-нататък :)
22.10.2009 11:46
valsodar написа:
Поздравления!

Е, доживяхме я! :)

цитирай
8. bizcocho - :) За теб и прегръдка! :))))
22.10.2009 11:47
gothic написа:
:)))))

цитирай
9. kapricia - Поздравления и от мен!
22.10.2009 11:47
И дано това е само началото! Дано и занапред все по-често получаваме такива прекрасни доказателства, че истинския талант все пак се цени и в България! :о)))
цитирай
10. bizcocho - Благодаря ти, мило момиче!
22.10.2009 11:48
kapricia написа:
И дано това е само началото! Дано и занапред все по-често получаваме такива прекрасни доказателства, че истинския талант все пак се цени и в България! :о)))

цитирай
11. allbi - честито и от мен :)
22.10.2009 12:00
БРАВО !
цитирай
12. bizcocho - Благодаря, allbi!
22.10.2009 12:02
allbi написа:
БРАВО !

цитирай
13. gothic - Жени,
22.10.2009 12:09
наистина нека това да е само началото :)))
цитирай
14. bizcocho - Да! Чакат още, но за сега на файлове и по-нататък ще да е.
22.10.2009 12:13
gothic написа:
наистина нека това да е само началото :)))

цитирай
15. kosara2008 - знам че ще ми хареса...
22.10.2009 12:21
знам, че ще е вихрено, отвътре...и колко още огненост и миг да сме дори...

ще чакам
цитирай
16. bizcocho - Добронамереност и лъчезарност си! Отвътре е, да, мнооого отвътре :)
22.10.2009 12:24
kosara2008 написа:
знам, че ще е вихрено, отвътре...и колко още огненост и миг да сме дори...

ще чакам

цитирай
17. анонимен - Поздрави и целувки за прекрасната стихосбирка.
22.10.2009 12:37
Любовта ражда красота и аз зная, че тази стихосбирка е събрала цялата палитра от красиви чувства, които са изпълвали сърцето ти!
На добър час!
цитирай
18. анонимен - Обич
22.10.2009 12:43
Обич, моя!
Не по-малко щастлив съм от тебе, че тези прекрасни стихове ще стигнат до много хора! В тях има толкова топлина и красота, които стигат за цял един свят, изпълнен с любов!
Обичам те, моя безкрайна топлина и слънчевост!
цитирай
19. bizcocho - Благодаря! Събрала е любов, много, много любов! :)
22.10.2009 12:45
анонимен написа:
Любовта ражда красота и аз зная, че тази стихосбирка е събрала цялата палитра от красиви чувства, които са изпълвали сърцето ти!
На добър час!

цитирай
20. bizcocho - Топлост, дори и да не бе написал, че си ти щях да позная мисленето ти! ЗА ТЕБ!:
22.10.2009 12:50
анонимен написа:
Обич, моя!
Не по-малко щастлив съм от тебе, че тези прекрасни стихове ще стигнат до много хора! В тях има толкова топлина и красота, които стигат за цял един свят, изпълнен с любов!
Обичам те, моя безкрайна топлина и слънчевост!


Танцуваш ме в очите ми

В очите ми гравирано е име
потрепват миглите - прегръдка зов,
и всяка буква от зениците струи ме,
и ме танцува с огнена любов.

От всяка буква тръгват звездопади,
изгряват и лъчите на слънца,
и любят ме те, себе си отдали,
превръщат ми очите в чудеса.

цитирай
21. анонимен - Меги
22.10.2009 13:00
Мааамммм и аз така се радвам:))Аз знам,че тази книга е един истински влюбен ураган!!!Прегръщам ви:)))
цитирай
22. bizcocho - Целуната от Бога съм, че те имам Меги, мое прекрасно момиче!
22.10.2009 13:03
анонимен написа:
Мааамммм и аз така се радвам:))Аз знам,че тази книга е един истински влюбен ураган!!!Прегръщам ви:)))

цитирай
23. bizcocho - И не спирай да пишеш! Имаш прекрасни стихове! :)
22.10.2009 13:30
анонимен написа:
Мааамммм и аз така се радвам:))Аз знам,че тази книга е един истински влюбен ураган!!!Прегръщам ви:)))


Гордост си ми, Мегън!
цитирай
24. monna - Щастие, обич, приятелство...
22.10.2009 13:44
..чувства, които дават криле!
Полет, Жени! Лети!
цитирай
25. анонимен - koko ot daleche
22.10.2009 13:47
prikazno, kakto v 1001 nost, chudesa stavat stiga da viarvash istinski :-*
цитирай
26. kuracpalac - Много Поздрави !!!
22.10.2009 13:55
!!!
цитирай
27. bizcocho - Благодаря, че полетя с мен, монна!Благодаря ти, за доверието!
22.10.2009 14:00
monna написа:
..чувства, които дават криле!
Полет, Жени! Лети!

цитирай
28. анонимен - kadife_
22.10.2009 14:03
Щастлива съм и се радвам заедно с теб!
Тази книга нека бъде едно прекрасно начало...
Огън си ти... и магия!
И обич... и всичко...
:*
цитирай
29. bizcocho - А тази твоя прелестна "Една роза" е истинско вълшебство!
22.10.2009 14:04
monna написа:
..чувства, които дават криле!
Полет, Жени! Лети!

цитирай
30. bizcocho - :) Ник, най- топла прегръдка за към Австралия! :)
22.10.2009 14:06
анонимен написа:
prikazno, kakto v 1001 nost, chudesa stavat stiga da viarvash istinski :-*


Познах те, нали? :))))))))
цитирай
31. bizcocho - Благодаря ти! Искрено!
22.10.2009 14:07
kuracpalac написа:
!!!

цитирай
32. bizcocho - кадифе, радост е за мен, че се запознах с теб в стихове! Обичам прелестната ти поезия!
22.10.2009 14:09
анонимен написа:
Щастлива съм и се радвам заедно с теб!
Тази книга нека бъде едно прекрасно начало...
Огън си ти... и магия!
И обич... и всичко...
:*

цитирай
33. анонимен - Поздравления!
22.10.2009 14:16
Поздравления и попътен вятър!
:):*
цитирай
34. bizcocho - Благодаря!
22.10.2009 14:19
анонимен написа:
Поздравления и попътен вятър!
:):*

цитирай
35. анонимен - kadife_
22.10.2009 14:22
Благодаря за тези думи, бизкочо!
Обичта към поезията ни е взаимна!
Радостта от запознанството ни в Стихове - също!
Цветя и слънце за теб!
:*
цитирай
36. shkafi - Поздравче с мечееееееее!!!!
22.10.2009 14:26
Благодаря ти Боже, че ме запази за мига,
когато с удоволствие ще мога
на Женя книжката със стихове да прочета!
Творбите й са писани със чувство -
за мен това нарича се изкуство!
Сега с усмивка грейнала съм на лице
и поздрав със мечета пращам от сърце!!!!
:)))))
цитирай
37. bizcocho - Прелест в човек и поезия си ти, кадифе! :)
22.10.2009 14:26
анонимен написа:
Благодаря за тези думи, бизкочо!
Обичта към поезията ни е взаимна!
Радостта от запознанството ни в Стихове - също!
Цветя и слънце за теб!
:*


Препоръчвам на всички, които обичат поезията, и твоите стихове! :)
http://www.stihovebg.com/authors_info/author/kadife/#
цитирай
38. анонимен - Serjio
22.10.2009 14:27
Pozdravleniq i vinagi vse taka napred :) pojelavam ti stihosbirkata da bade izdadena na ispanski ezik i da se chete vav cqlata latinska amerika tova e ot men :)
цитирай
39. bizcocho - :)Уау! Не знаех, че имаш блог! Щкафче, ти си една прекрасност в живота ми!
22.10.2009 14:29
shkafi написа:
Благодаря ти Боже, че ме запази за мига,
когато с удоволствие ще мога
на Женя книжката със стихове да прочета!
Творбите й са писани със чувство -
за мен това нарича се изкуство!
Сега с усмивка грейнала съм на лице
и поздрав със мечета пращам от сърце!!!!
:)))))


Благодаря ти, за поместените от теб във вестника ти мои стихове!
цитирай
40. bizcocho - Благодаря ти,Приятелю!Прегръдка към Кипър!
22.10.2009 14:31
анонимен написа:
Pozdravleniq i vinagi vse taka napred :) pojelavam ti stihosbirkata da bade izdadena na ispanski ezik i da se chete vav cqlata latinska amerika tova e ot men :)

цитирай
41. анонимен - Serjio
22.10.2009 14:32
Pozdravleniq Jeni jelaq ti mnogo tvorcheski uspehi lirikata da bade prevedena na ispanski ezik i da se chete vav cqlata latinska amerika .. :)
цитирай
42. bizcocho - Забавих се с пускането, защото съм с модерация, а и ме предупреждават надписи, че често се пише и да опитам по-късно да изпратя отговора си :)
22.10.2009 14:36
анонимен написа:
Pozdravleniq Jeni jelaq ti mnogo tvorcheski uspehi lirikata da bade prevedena na ispanski ezik i da se chete vav cqlata latinska amerika .. :)

цитирай
43. анонимен - Честито, поетично чудовище! И у...
22.10.2009 14:44
Честито, поетично чудовище! И успех!
;):*
цитирай
44. bizcocho - Само една жена ме нарича така и аз мнооого си я обичам! Целувки за теб!
22.10.2009 14:47
анонимен написа:
Честито, поетично чудовище! И успех!
;):*

цитирай
45. анонимен - ЧЕСТИТО!
22.10.2009 15:03
ПОЗДРАВ!
http://www.youtube.com/watch?v=EPkcw3fvCJc&feature=PlayList&p=CDCF470BA810EFA1&playnext=1&playnext_from=PL&index=67
цитирай
46. bizcocho - Анонимен, замая ме с избора си! Благодаря!
22.10.2009 15:07
анонимен написа:
ПОЗДРАВ!
http://www.youtube.com/watch?v=EPkcw3fvCJc&feature=PlayList&p=CDCF470BA810EFA1&playnext=1&playnext_from=PL&index=67

цитирай
47. shkafi - От радост и забравих...
22.10.2009 15:33
...да те помоля за книжката с автограф, лично за мен - Шкафчето!")))
Благодаря предварително!
цитирай
48. bizcocho - Ти си с привилегии пред мен! Ще я имаш!!!
22.10.2009 15:35
shkafi написа:
...да те помоля за книжката с автограф, лично за мен - Шкафчето!")))
Благодаря предварително!

цитирай
49. wonder - Вятър в платната ти, Слънчева душа! :)))
22.10.2009 15:53
Приказни пътища до топли сърца пожелавам на това случено чудо, което бе извайвано с Любов, от любов, за любов... :)))

Моят поздрав:
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2007/04/12/sylzi.60112
цитирай
50. bizcocho - Докато ти видя ника и ми се подкосиха краката! Идвам да видя поздрава ти и се връщам да ти отговоря по-обстойно :)
22.10.2009 15:55
wonder написа:
Приказни пътища до топли сърца пожелавам на това случено чудо, което бе извайвано с Любов, от любов, за любов... :)))

Моят поздрав:
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2007/04/12/sylzi.60112

цитирай
51. bizcocho - С обич се прекланям пред вложената от теб чиста обич в раждането на тази стихосбирка!
22.10.2009 16:11
wonder написа:
Приказни пътища до топли сърца пожелавам на това случено чудо, което бе извайвано с Любов, от любов, за любов... :)))

Моят поздрав:
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2007/04/12/sylzi.60112


Не само невероятен Поет, а и невероятен Човек си Дела! Всяка една твоя дума за мен е като попътен вятър,Таланте!
А поздрава ти... жалко е че си го изпратила като линк, а не си разгънала тази поетична находка за да и се порадват тез, които биха влезли и в моя блог.:)
Поклон за теб,Чудеснице!
цитирай
52. wonder - Хахахаххх... Не си казала, не съм те наваляла! Ето ти го:
22.10.2009 16:20
Сълзи

Сълзи от радост често ни спохождат.

В сълзи съдбовно блясва любовта.

В сълзи умит духът ни пак прохожда

в събудената с обич синева.



Сълзи сподирят мъката в сърцето.

Сълзи отключват горестни мечти.

Сълзи посрещат с дъжд или със цвете

учудените, влюбени очи.



Сълзите светят винаги красиви –

бъди за тяхна истина готов!

Сълзите гневни, скръбни, милостиви

са нашата грамотност за любов.
цитирай
53. vanya70 - Поздравления!
22.10.2009 16:23
Пожелавам ти още много мечти, очакващи своето щастливо сбъдване!

Успех!

Поздрави! :)
цитирай
54. bizcocho - "са нашата грамотност за любов" - ЗАКОВА МЕ!
22.10.2009 16:26
wonder написа:
Сълзи

Сълзи от радост често ни спохождат.

В сълзи съдбовно блясва любовта.

В сълзи умит духът ни пак прохожда

в събудената с обич синева.



Сълзи сподирят мъката в сърцето.

Сълзи отключват горестни мечти.

Сълзи посрещат с дъжд или със цвете

учудените, влюбени очи.



Сълзите светят винаги красиви –

бъди за тяхна истина готов!

Сълзите гневни, скръбни, милостиви

са нашата грамотност за любов.


Поетична находка е и израза и страхотната ти творба,Дела! ПОЕЗИЯ си, раждаща Поезия! Огромно Поетично Сърце - убедена съм, че не само за мен си това! Не ще забравя вечерта , в която с творчеството си заплени Антонио Торес! Така се радвах на коментариите към творчеството ти и възгласите им!
цитирай
55. bizcocho - Благодаря ти! Сбъднатост в твоите стъпки!:)
22.10.2009 16:27
vanya70 написа:
Пожелавам ти още много мечти, очакващи своето щастливо сбъдване!

Успех!

Поздрави! :)

цитирай
56. mamas - Чудесна новина, Женя! Честито!
22.10.2009 16:35
Остава да кажеш как да се снабдим с книгата ти. Предвиждаш ли премиера в България?
цитирай
57. ka4ak - Щастлив летеж в полетът ти!
22.10.2009 16:38
Бях впечатлен от тази роза на Маргарита Николова / monna /и
щом е на корицата ти,само мога да си представям съдържанието!Успех и дано се сдобия с екземпляр,преди да е свършила!!!:)))
цитирай
58. wonder - Жени, испански поет, хм... Hasta la vista ако е "красив" като Камане! ;)))
22.10.2009 16:40
... поговори ми още малко и ако поета има и може да свири на испанска класическа китара, и... ако ми спретне любимата ми каватина, пристигам веднага! С първия самолет. И без това ще се размотая до Лисабон. ;)))
Това по повод твоето:
"Не ще забравя вечерта , в която с творчеството си заплени Антонио Торес! Така се радвах на коментариите към творчеството ти и възгласите им!"
А в пощата искам кратко СиВи на Антонио Торес, снимки профил и анфас и изглед на аурата му отблизо. Също поне 5 преведени поеми, за да се запленя и аз... Ако ще е гарга да е рошава!
Ахахаххх... много ме смя днес - и от радости, и от фриволните светлинки в очите. ;))))
цитирай
59. henzelski - Поздрави
22.10.2009 16:48
и от мен, Жени!
цитирай
60. bizcocho - Благодаря ти за чистата радост!
22.10.2009 16:50
mamas написа:
Остава да кажеш как да се снабдим с книгата ти. Предвиждаш ли премиера в България?


За сега незнам в кои книжарници ще е.Мисля в "пингвините", но не мога да бъда сигурна докато не ми сведе човека занимаващ се с това, тази информация.Книгата снощи е излязла от печат. Премиера, не, не ще има, защото ще си дойда само за малко, може би около 40 дни и ще използвам изцяло времето си за любимите ми хора.
На книгата, за сега имам само електронния и' вариан и твърдението на Дела Раи, че е прелестна. Всъщност тя е първия човек разлистил я реално след излизането и от печат.
цитирай
61. bizcocho - От сърце-БЛАГОДАРЯ!
22.10.2009 16:53
ka4ak написа:
Бях впечатлен от тази роза на Маргарита Николова / monna /и
щом е на корицата ти,само мога да си представям съдържанието!Успех и дано се сдобия с екземпляр,преди да е свършила!!!:)))


Прелестна е тази роза! Още в мига, в който я видях и сърцето ми подскочи. веднъж бях на улицата и не можех да се откъсна от мисълта за тази роза и нещо мое лично и изневиделица се изля стих в съзнанието ми.Нямах ни един лист в мен и намерих начин- надрасках го на дувара на близък строеж и после се връщах да го препиша :) Та тази роза не една емоция ми достави :)
цитирай
62. bizcocho - А сега де! Дела ти ме обърка още в началото :)))))
22.10.2009 16:58
wonder написа:
... поговори ми още малко и ако поета има и може да свири на испанска класическа китара, и... ако ми спретне любимата ми каватина, пристигам веднага! С първия самолет. И без това ще се размотая до Лисабон. ;)))
Това по повод твоето:
"Не ще забравя вечерта , в която с творчеството си заплени Антонио Торес! Така се радвах на коментариите към творчеството ти и възгласите им!"
А в пощата искам кратко СиВи на Антонио Торес, снимки профил и анфас и изглед на аурата му отблизо. Също поне 5 преведени поеми, за да се запленя и аз... Ако ще е гарга да е рошава!
Ахахаххх... много ме смя днес - и от радости, и от фриволните светлинки в очите. ;))))


Ако знам кой е Камане, та на! :)А Антонио, ако научи, че снимките са за теб ще излезе със звезди в очите... хихи, направо си го представям това и залягам от смях:) Ох, мен като не можеш, него пожали.Та той бълнува за теб повече от да не повдигна вежди в учудване:))))))))
цитирай
63. bizcocho - Благодаря ти,Краси!
22.10.2009 16:59
henzelski написа:
и от мен, Жени!


Топли привети от мен, на едно Топло сърце! :)
цитирай
64. wonder - Как кой е Камане! Принцът на Фадо е...
22.10.2009 17:20
Ето, метни му едно ухо:

http://www.youtube.com/watch?v=KaWhCGTnvAQ&feature=related
цитирай
65. veninski - Поздравления!!!
22.10.2009 17:21
Поздравления!!!
цитирай
66. vmir - Честито, Жени! Чудесно е!
22.10.2009 17:25
Приятни срещи с читателите и много нови вдъхновения!!! :)
цитирай
67. bizcocho - Хм... абеее, аз и око му метнах :)))))
22.10.2009 17:30
wonder написа:
Ето, метни му едно ухо:

http://www.youtube.com/watch?v=KaWhCGTnvAQ&feature=related


Аххх, горкия Антонио... направо няма шанс ;) Аз що не му подхвърля да ти посвети стих? Ей, това хич пък не съм се сетила :)))))
цитирай
68. bizcocho - Усмихнато благодаря!
22.10.2009 17:31
veninski написа:
Поздравления!!!

цитирай
69. bizcocho - Благодаря ти,vmir!Много ценен човек си за мен! Уважавам мнението ти!
22.10.2009 17:33
vmir написа:
Приятни срещи с читателите и много нови вдъхновения!!! :)

цитирай
70. wonder - Сакън... не искам стих! ;)))
22.10.2009 17:34
Аз чета само трима поети и тримата са ми посветили достатъчно стихове!

Поздрави и хвърчила!
цитирай
71. bizcocho - Ах,Дела, тези твои трима поети са си магия! Ти знаеш какво мисля де... ;)
22.10.2009 17:40
wonder написа:
Аз чета само трима поети и тримата са ми посветили достатъчно стихове!

Поздрови и хвърчила!


А на теб Вятърно хвърчило винаги ще има посветени стихове от поетите, защото си синева и небе! Нека да имаш! Красивост е! Изпитвала съм я многократно от... от един поет..:)))))))))
цитирай
72. ninaantonova - Честито и от мен!
22.10.2009 17:57
Надявам се това да е само началото на твоя творчески път. Желая ти от все сърце с много радост да твориш и да ни радваш. Приятна вечер. :)
цитирай
73. bizcocho - Сърдечно благодаря! Наистина с радост си летя из моите си висини! Прелестно ми е там:)))
22.10.2009 18:19
ninaantonova написа:
Надявам се това да е само началото на твоя творчески път. Желая ти от все сърце с много радост да твориш и да ни радваш. Приятна вечер. :)


Целуната нощ и за теб!
цитирай
74. feq - Жени!!! Каква прекрасна изненада...
22.10.2009 19:24
Едва сега сядам на компютъра и ти ме изненада приятно!
Попътен вятър на новата ти книга!
Нови и вълнуващи стихове.
Много споделена обич.
Радвам се за теб!
цитирай
75. elineli - Жени,
22.10.2009 19:36
радост ми е за теб,Радост!Напълно споделена бъди.И в странички и в приятелски сърца.Успех ти пожелавам,там където най го искаш:)
цитирай
76. bizcocho - Много се радвам на твоето присъствие в блога ми, феичка!
22.10.2009 19:40
feq написа:
Едва сега сядам на компютъра и ти ме изненада приятно!
Попътен вятър на новата ти книга!
Нови и вълнуващи стихове.
Много споделена обич.
Радвам се за теб!


Благодаря ти! Стихове имам много, но ще чакат своето време... а аз надали и ще спра да пиша, независимо дали го публикувам или не :)
Целуната вечер, мило момиче!:)
цитирай
77. bizcocho - Топлиш! Винаги топлиш! Благодаря ти!
22.10.2009 19:42
elineli написа:
радост ми е за теб,Радост!Напълно споделена бъди.И в странички и в приятелски сърца.Успех ти пожелавам,там където най го искаш:)

цитирай
78. анонимен - Честит празник в твоя блог!
22.10.2009 20:13
Бъди здрава и не спирай да обичаш, за да не е последна ... книгата изглежда прекрасно, поздравления и за приятелите ти!:)
цитирай
79. iliada - :)
22.10.2009 20:14
Жени ти си тук!:)
Поздравления за невероятната книга!:)
цитирай
80. bizcocho - Благодаря,Виши! :) последна няма да е:) Чакат пред редакция още две с по 150 стиха, а и се сипят и нови...
22.10.2009 20:18
vishnichka написа:
Бъди здрава и не спирай да обичаш, за да не е последна ... книгата изглежда прекрасно, поздравления и за приятелите ти!:)


Чудесно е твоето пожелание!
цитирай
81. bizcocho - Топъл привет, илиада! :) И тук ще съм, но стиховебг ще си останат любимото ми местенце :)
22.10.2009 20:21
iliada написа:
Жени ти си тук!:)
Поздравления за невероятната книга!:)


Благодаря ти за споделеноста! :)
цитирай
82. ka4ak - И аз като теб,бях страшно впечатлен,но съм си гипс!
22.10.2009 20:24
bizcocho написа:
ka4ak написа:
Бях впечатлен от тази роза на Маргарита Николова / monna /и
щом е на корицата ти,само мога да си представям съдържанието!Успех и дано се сдобия с екземпляр,преди да е свършила!!!:)))



Прелестна е тази роза! Още в мига, в който я видях и сърцето ми подскочи. веднъж бях на улицата и не можех да се откъсна от мисълта за тази роза и нещо мое лично и изневиделица се изля стих в съзнанието ми.Нямах ни един лист в мен и намерих начин- надрасках го на дувара на близък строеж и после се връщах да го препиша :) Та тази роза не една емоция ми достави :)


Ще ме направиш много щастлив,ако споделиш какво надраска на дувара!Може да облечеш моите мисли в думи и спокойно да мога да те тафна,когато искам да опиша точно тази роза!
цитирай
83. bizcocho - Ще поразровя. То и без това яденето ми позагоря та вече няма какво толкова да вардя :), но ще се позабавя, защото там където съм го "оставила"са в пов
22.10.2009 20:39
ka4ak написа:
bizcocho написа:
ka4ak написа:
Бях впечатлен от тази роза на Маргарита Николова / monna /и
щом е на корицата ти,само мога да си представям съдържанието!Успех и дано се сдобия с екземпляр,преди да е свършила!!!:)))



Прелестна е тази роза! Още в мига, в който я видях и сърцето ми подскочи. веднъж бях на улицата и не можех да се откъсна от мисълта за тази роза и нещо мое лично и изневиделица се изля стих в съзнанието ми.Нямах ни един лист в мен и намерих начин- надрасках го на дувара на близък строеж и после се връщах да го препиша :) Та тази роза не една емоция ми достави :)


Ще ме направиш много щастлив,ако споделиш какво надраска на дувара!Може да облечеш моите мисли в думи и спокойно да мога да те тафна,когато искам да опиша точно тази роза!

цитирай
84. bizcocho - Не очаквах да го открия толкова бързо.
22.10.2009 20:50
ka4ak написа:
bizcocho написа:
ka4ak написа:
Бях впечатлен от тази роза на Маргарита Николова / monna /и
щом е на корицата ти,само мога да си представям съдържанието!Успех и дано се сдобия с екземпляр,преди да е свършила!!!:)))



Прелестна е тази роза! Още в мига, в който я видях и сърцето ми подскочи. веднъж бях на улицата и не можех да се откъсна от мисълта за тази роза и нещо мое лично и изневиделица се изля стих в съзнанието ми.Нямах ни един лист в мен и намерих начин- надрасках го на дувара на близък строеж и после се връщах да го препиша :) Та тази роза не една емоция ми достави :)


Ще ме направиш много щастлив,ако споделиш какво надраска на дувара!Може да облечеш моите мисли в думи и спокойно да мога да те тафна,когато искам да опиша точно тази роза!


Роза в розово – бяло

В притихнала роза
разгърнати чувства
преливат във розово - бяло...
Ти бавно отпиваш...
нали е изкуство
да събереш трохите във цяло.
Ароматът на въздухa
в тихост обгръща,
достига до тебе отплата -
че твоето чувство
със обич прегръщам
и с цялата
нежност в душата!

Много си харесвам това леко и ефирно стихче.:) Дано да ти допадне:)
цитирай
85. esen - Честита рожба!
22.10.2009 21:12
Попътен вятър и много успехи на теб и книгата!!!
Нетърпелива съм да я докосна, да я прочета и усетя топлината на чувствата изляти в нея!
Успехи и радости!
цитирай
86. bizcocho - Благодаря ти, Топла есен!
22.10.2009 21:25
esen написа:
Попътен вятър и много успехи на теб и книгата!!!
Нетърпелива съм да я докосна, да я прочета и усетя топлината на чувствата изляти в нея!
Успехи и радости!

цитирай
87. ka4ak - Женя,БЛАГОДАРЯ ТИ!
22.10.2009 21:31
Роза в розово – бяло

В притихнала роза
разгърнати чувства
преливат във розово - бяло...
Ти бавно отпиваш...
нали е изкуство
да събереш трохите във цяло.
Ароматът на въздухa
в тихост обгръща,
достига до тебе отплата -
че твоето чувство
със обич прегръщам
и с цялата
нежност в душата!

Женя Иванова

Страхотно е и страшно ми се връзва с моето възприятие!Както ти умееш да боравиш с думите,художникът говори с картината си,музикантът с музиката си и т.н. и всеки е докоснат и ни казва толкова много по неговия си начин!И за това изкуството е велико и извисява човекът и прави светът прекрасен!Благодаря за красотата!:)))
цитирай
88. bizcocho - Щастливо ми е, че ти се е харесало, защото макар да е ефирно в него съм вложила много, много...любов! :)
22.10.2009 21:49
ka4ak написа:
Роза в розово – бяло

В притихнала роза
разгърнати чувства
преливат във розово - бяло...
Ти бавно отпиваш...
нали е изкуство
да събереш трохите във цяло.
Ароматът на въздухa
в тихост обгръща,
достига до тебе отплата -
че твоето чувство
със обич прегръщам
и с цялата
нежност в душата!

Женя Иванова

Страхотно е и страшно ми се връзва с моето възприятие!Както ти умееш да боравиш с думите,художникът говори с картината си,музикантът с музиката си и т.н. и всеки е докоснат и ни казва толкова много по неговия си начин!И за това изкуството е велико и извисява човекът и прави светът прекрасен!Благодаря за красотата!:)))

цитирай
89. анонимен - zefpet - Илко Карайчев
22.10.2009 21:55
Изтръпнал съм от нетърпение да се докосна и до стихосбирката ти!!! Знаеш, че обожавам стиховете ти, запленен съм от поезията ти и една твоя стихосбирка в ръцете ми ще бъде нещо много по-голямо от скъпоценност!!! С нетърпение чакам да ми кажеш как да я намеря.
С цялото си сърце ти честитя скъпата "рожба" и се надявам, че това е само началото, защото поетичен вулкан като тебе, изпълнен с толкова силни емоции, едва ли може да изкаже всичко само с една книга!!!
Бих ти посветил стих, ако не се страхувах, че ще накърня чувствата на любимия ти човек!!!
цитирай
90. bizcocho - Усмихна ме, зефпет! Както винаги!
22.10.2009 22:16
анонимен написа:
Изтръпнал съм от нетърпение да се докосна и до стихосбирката ти!!! Знаеш, че обожавам стиховете ти, запленен съм от поезията ти и една твоя стихосбирка в ръцете ми ще бъде нещо много по-голямо от скъпоценност!!! С нетърпение чакам да ми кажеш как да я намеря.
С цялото си сърце ти честитя скъпата "рожба" и се надявам, че това е само началото, защото поетичен вулкан като тебе, изпълнен с толкова силни емоции, едва ли може да изкаже всичко само с една книга!!!
Бих ти посветил стих, ако не се страхувах, че ще накърня чувствата на любимия ти човек!!!


Знаеш, че си ми една от любимостите в стихове, и че за мен твоето мнение е много ценно! Прав си - 150 стиха не казват всичко.Те са само начало от... много, много неща... :))))
Благодаря ти, за топлите думи!
цитирай
91. anastasiia - Магичен полет...
22.10.2009 22:48
...на книгата ти!...:)
Лъчезарие да е пътят ти...:)
Успех!:)))
цитирай
92. bizcocho - Благодаря,Ася! Усмивки към вечно усмихнатата ти душа!
22.10.2009 22:53
anastasiia написа:
...на книгата ти!...:)
Лъчезарие да е пътят ти...:)
Успех!:)))

цитирай
93. injir - , , Обичам те, обич!, , . Това може да ...
22.10.2009 23:37
,,Обичам те , обич! ,, . Това може да го изкаже само човек с широко сърце. Чудесни пожелания!
цитирай
94. bizcocho - Загубих говор пред коментара ти... Благодаря!
22.10.2009 23:46
injir написа:
,,Обичам те , обич! ,, . Това може да го изкаже само човек с широко сърце. Чудесни пожелания!


Летящо ефирни нощни рОмоли!
цитирай
95. wonder - Жени, ха Добър вечер!
23.10.2009 00:11
Ресторанта беше претъпкан, но сушито качествено.
Аз преситена. Даже от живота. ;))))

Сега да ти кажа за корицата... като я гледам през чаша много добро бяло вино, силно ми занапомня на онзи водно-сапфирено-разливащ се клип на Понтес и Бочели.

http://www.youtube.com/watch?v=OwfbTVzN-fc&feature=related
цитирай
96. injir - Нощта е прекрасна. Ражда се стих. ...
23.10.2009 00:11
Нощта е прекрасна. Ражда се стих.
Очите отворих. Юмручето свих.
За моята обич - света ще пребродя.
И честност, и свян - аз ще загробя.
цитирай
97. bizcocho - Съчувствам на тези, които са те изпуснали от компанията ти! :)
23.10.2009 00:18
wonder написа:
Ресторанта беше претъпкан, но сушито качествено.
Аз преситена. Даже от живота. ;))))

Сега да ти кажа за корицата... като я гледам през чаша много добро бяло вино, силно ми занапомня на онзи водно-сапфирено-разливащ се клип на Понтес и Бочели.

http://www.youtube.com/watch?v=OwfbTVzN-fc&feature=related


А аз като те чета, за чаша бяло вино и ми се иска да съм наблизо с подобна една... :))))))
Веднага отлитам да преслушам клипчето! :)
Мнооого съм изпълнителна, понякога ;)
цитирай
98. bizcocho - Прекрасно е роденото от теб четиристишие!
23.10.2009 00:20
injir написа:
Нощта е прекрасна. Ражда се стих.
Очите отворих. Юмручето свих.
За моята обич - света ще пребродя.
И честност, и свян - аз ще загробя.

цитирай
99. wonder - Никой не ме изпуска, джанъм! ;)))
23.10.2009 00:21
Лочат уиски в хола и ми влизат през 3 минути в кабинета, така че те оставям в добри ръце - нощните птици винаги са най-добрата компания!
Аривидерчи!
цитирай
100. bizcocho - Ах тииии, аморе! Поднеси ме таз прелест и отлетя :)
23.10.2009 00:28
wonder написа:
Лочат уиски в хола и ми влизат през 3 минути в кабинета, така че те оставям в добри ръце - нощните птици винаги са най-добрата компания!
Аривидерчи!



Но то и аз отлитам към... една прелееест ;)
Целуната нощ на теб и на всеки надникнал в ранните днешни часове :)))))
цитирай
101. essy - Аууу, какво съм изпуснала...:)))
23.10.2009 09:56
Честито, Жени!
Време беше да го направиш....Успех, Жени!!! И още много, много...много стихосбирки занапред :))))*
цитирай
102. marsi13 - Oбичай и бъди обичана!Поезията е ...
23.10.2009 10:09
Oбичай и бъди обичана!Поезията е състояние на духа!Очакват те още творчески успехи - непресъхващ извор на Любов!Поздравления!
цитирай
103. 777 - Честита радост! )
23.10.2009 11:28
Вече държа екземпляр в ръцете си и ти благодаря за усещането. Да си изразител на любов е най-хубавото нещо на този свят.
Успех на всичките ти начинания!
цитирай
104. temenuga - Честито и от мен!
23.10.2009 11:42
Знам какво е да държиш книжната си рожба в ръцете си! Пожелавам ти чрез нея да се докоснеш до онези посветени човешки души, които имат капацитета да разберат и разкодират посланията, вложени в словото ти!
цитирай
105. monna - Здравей, Жени!
23.10.2009 15:05
Виртуалната презентация, виждам, че е била много успешна, дори много, много вълнуваща!
Радвам се за теб!
Прегръдка, сърдечна!
цитирай
106. monna - Сега имам още малко време и искам..
23.10.2009 17:05
...да благодаря на Качак, за топлите думи, за "розата"!
Щеше да ми бъде приятно, ако ги беше споделил с мен, а не така - чрез теб, но ..той си знае..
Най-силната рецензия за тази картина беше на Радамес, той ми я изпрати, не като коментар, а на лични. Въпреки, че с него имахме разногласия, това което беше написал..беше нещо толкова нежно и топло, че дълго пазих съобщението, но вече го изтрих. Прав си Качак, хората винаги се обединяват чрез красивото в живота - изкуството, поезията, музиката. Творческият гений ни събира и тогава падат бариерите и ставаме по-добри.
Много писах..Вече спирам.
Хубава вечер!
цитирай
107. bizcocho - Много топли усмивки,Еси! Южни! Благодаря ти!
23.10.2009 17:07
essy написа:
Честито, Жени!
Време беше да го направиш....Успех, Жени!!! И още много, много...много стихосбирки занапред :))))*

цитирай
108. bizcocho - Благодаря за предсказанието! :) Любовта... извор си е тя!:))
23.10.2009 17:09
marsi13 написа:
Oбичай и бъди обичана!Поезията е състояние на духа!Очакват те още творчески успехи - непресъхващ извор на Любов!Поздравления!

цитирай
109. bizcocho - Ех, аз ще почакам докато я докосна лично:), но е чудесно, че разбираш топлостта ми към нея :)
23.10.2009 17:13
temenuga написа:
Знам какво е да държиш книжната си рожба в ръцете си! Пожелавам ти чрез нея да се докоснеш до онези посветени човешки души, които имат капацитета да разберат и разкодират посланията, вложени в словото ти!


Това е привилегията на книгата пред всеки сайт - не я докосват "мръсни ръце" :) Отива при тези със сродна душа. Благодаря ти, че намина!
цитирай
110. bizcocho - Знаеш ли? Аз разбирам напълно ка4ак! Точно в този момент!
23.10.2009 17:36
monna написа:
...да благодаря на Качак, за топлите думи, за "розата"!
Щеше да ми бъде приятно, ако ги беше споделил с мен, а не така - чрез теб, но ..той си знае..
Най-силната рецензия за тази картина беше на Радамес, той ми я изпрати, не като коментар, а на лични. Въпреки, че с него имахме разногласия, това което беше написал..беше нещо толкова нежно и топло, че дълго пазих съобщението, но вече го изтрих. Прав си Качак, хората винаги се обединяват чрез красивото в живота - изкуството, поезията, музиката. Творческият гений ни събира и тогава падат бариерите и ставаме по-добри.
Много писах..Вече спирам.
Хубава вечер!


Защото самата аз стоя с цялото си вълнение пред думите ти и не зная какво да кажа! Незная дали съзнаваш какъв човек си и какво твориш, но аз напълно съзнавам защо ценителите "умеят" и да мълчат! Разбираш ме какво искам да ти кажа, нали? :)))))))))
Колко положителна енергия ми донесе ти, монна! Ще я попивам още твърде дълго,Приказна фейо! :))
цитирай
111. monna - Ееееееееееееее...
23.10.2009 18:04
..Жени, от мъже съм чувала какви ли не суперлативи,
на които вярвам само 10%, защото мъжката природа е такава - покоряваща, женските сърца..а средствата им - всякакви, богат арсенал, разнообразна програма и думи..думи..Но, когато ми говори по този начин жена, малко се плаша??!!
Представям си какви думички редиш на мъжа до теб??!! Трябва да ми дадеш някой урок, че аз съм много делова, нещо ..и цифри, цифри..виж писмено по-добре се изразявам..хаха!!
Хайде, чао, чао! Лека вечер!
цитирай
112. bizcocho - Тук вече от сърце ме разсмя! :)))))
23.10.2009 18:40
[quote=monna]..Жени, от мъже съм чувала какви ли не суперлативи,
на които вярвам само 10%, защото мъжката природа е такава - покоряваща, женските сърца..а средствата им - всякакви, богат арсенал, разнообразна програма и думи..думи..Но, когато ми говори по този начин жена, малко се плаша??!!
Представям си какви думички редиш на мъжа до теб??!! Трябва да ми дадеш някой урок, че аз съм много делова, нещо ..и цифри, цифри..виж писмено по-добре се изразявам..хаха!!
Хайде, чао, чао! Лека вечер![/q


цитирай
113. bizcocho - Не мога да си простя, че съм те изпуснала! :)) Голяма слабост си ми! :))
23.10.2009 19:05
777 написа:
Вече държа екземпляр в ръцете си и ти благодаря за усещането. Да си изразител на любов е най-хубавото нещо на този свят.
Успех на всичките ти начинания!


За мен е радост и чест човек като теб да докосне книгата ми! Чистотата във всичките и' проявления ми е омайна! :) А ти си с ореол от чистота!/ независимо, че и ти като мен си пооцапваш ръцете с посредственоста, но това не цапа природно чиста душа/!
Много топла прегръдка за теб! :)) Благодаря ти!

цитирай
114. net - поздравление!
25.10.2009 21:47
Успех!
Бъди щастлива, сред толкова обичащи те!
цитирай
115. bizcocho - Извинявай за късния отговор! Благодаря и за вниманието, и за пожеланието!
26.10.2009 15:23
net написа:
Успех!
Бъди щастлива, сред толкова обичащи те!

цитирай
116. sunflower555 - bizcocho радвам се,че отново си тук :))))
28.10.2009 20:36
Поздравления за книжката ;)
цитирай
117. bizcocho - Благодаря ти,слънчево цветенце! :)
29.10.2009 00:12
sunflower555 написа:
Поздравления за книжката ;)

цитирай
118. blagovestie - Страхотна новина!
13.07.2010 14:36
Поздравления и още много успехи и от мен! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bizcocho
Категория: Поезия
Прочетен: 1220273
Постинги: 260
Коментари: 4623
Гласове: 24865
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031