Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2009 11:53 - Обещах ти,monna! За теб!
Автор: bizcocho Категория: Поезия   
Прочетен: 6704 Коментари: 20 Гласове:
12



      Стих от "Огнена Магия", който не е публикуван в нито един от сайтовете, в които публикувам. Почти половината от съдържанието на стихосбирката не е публикувано по сайтовете :)
      Усмихнати въздушни мехурчета да танцуват около теб обвивайки те в чудатости,Вълшебна боичке! :)))


     Помогни ми!

Измъкни ме от тази любов,
но без да разбиваш на парчета душата ми,
върни ми ти стар благослов,
да е самотна, но не нещастна сълзата ми.

Върни ми предишните дни,
на непознатост, без обич ранима,
без жадуваност сред куп от мечти,
в които само тебе те има.

Върни ми, но можеш ли ти
да ме накараш аз да забравя,
дори от мисълта така ме боли,
че предпочитам пред раздялата Ада!



Тагове:   обещах,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - Женя, имам Огнена Магия,а и това!:)))
07.11.2009 12:15
Роза в розово – бяло

В притихнала роза
разгърнати чувства
преливат във розово - бяло...
Ти бавно отпиваш...
нали е изкуство
да събереш трохите във цяло.
Ароматът на въздухa
в тихост обгръща,
достига до тебе отплата -
че твоето чувство
със обич прегръщам
и с цялата
нежност в душата!

Прегръдка нежна!Пристигай за автограф!!!:)))
цитирай
2. monna - А, Жени, какво е това?
07.11.2009 13:35
Зов за помощ ли? Някакво съвпадение ли има или съдбата си прави жестоки шегички с мен?
Виртуалът ми разказа играта..само това мога да кажа.
Чудесно е стихотворението, а съвпадението е Божа работа?!
цитирай
3. bizcocho - Ах, тииии.... сръчко :))))Обещавам! Декември? Ама да измислиш кафене,в което мнооого се пуши, че аз съм... мани, мани...срам ме е с тез цигари ;)
07.11.2009 15:30
ka4ak написа:
Роза в розово – бяло

В притихнала роза
разгърнати чувства
преливат във розово - бяло...
Ти бавно отпиваш...
нали е изкуство
да събереш трохите във цяло.
Ароматът на въздухa
в тихост обгръща,
достига до тебе отплата -
че твоето чувство
със обич прегръщам
и с цялата
нежност в душата!

Прегръдка нежна!Пристигай за автограф!!!:)))

цитирай
4. bizcocho - Слънчевост, в бързината е първото, което набарах :)
07.11.2009 15:35
monna написа:
Зов за помощ ли? Някакво съвпадение ли има или съдбата си прави жестоки шегички с мен?
Виртуалът ми разказа играта..само това мога да кажа.
Чудесно е стихотворението, а съвпадението е Божа работа?!


Абе какъв ти зов :) Я виж накрая как го извъртях :) То котка по гръб пада ли!? :))))
Случайност? Тооо... някой си знае работата ;)
Развесели ме, да знаеш! :)))))) А качака ми прати едни нежности тааа... направо ме и разля :))))))
цитирай
5. bizcocho - Много си обичам този стих,ка4ак! Ама много! Той е към третата ми подготвена за печат стихосбирка, която за сега ще почака.:)Както и втората такава:)
07.11.2009 15:38
ka4ak написа:
Роза в розово – бяло

В притихнала роза
разгърнати чувства
преливат във розово - бяло...
Ти бавно отпиваш...
нали е изкуство
да събереш трохите във цяло.
Ароматът на въздухa
в тихост обгръща,
достига до тебе отплата -
че твоето чувство
със обич прегръщам
и с цялата
нежност в душата!

Прегръдка нежна!Пристигай за автограф!!!:)))


А ти беше вторият човек, който прочете този стих :) Първият, който го е прочел познава абсолютно всичко, което съм написала :)))
цитирай
6. mamas - Хареса ми, Женя, поздрави!
07.11.2009 19:59
А дали е възможно без да се разбие душата на парчета? Най-малкото някоя пукнатина все ще остане...
цитирай
7. ka4ak - Жени за теб специално кафене ще направя!!!
07.11.2009 21:45
3. bizcocho - Ах, тииии.... сръчко :))))Обещавам! Декември? Ама да измислиш кафене,в което мнооого се пуши, че аз съм... мани, мани...срам ме е с тез цигари ;)

Казвай за други желания!!!Декемвриии...как хубаво звучи!:)))
цитирай
8. ka4ak - Жени от една кръвна група сме!!!
07.11.2009 21:51
5. bizcocho - Много си обичам този стих,ка4ак! Ама много! Той е към третата ми подготвена за печат стихосбирка, която за сега ще почака.:)Както и втората такава:)

bizcocho написа:
ka4ak написа:
Роза в розово – бяло

В притихнала роза
разгърнати чувства
преливат във розово - бяло...
Ти бавно отпиваш...
нали е изкуство
да събереш трохите във цяло.
Ароматът на въздухa
в тихост обгръща,
достига до тебе отплата -
че твоето чувство
със обич прегръщам
и с цялата
нежност в душата!

Прегръдка нежна!Пристигай за автограф!!!:)))


А ти беше вторият човек, който прочете този стих :) Първият, който го е прочел познава абсолютно всичко, което съм написала :)))

Можеш ли да познаеш,какво ни вкара в хармониия?!!!:)))
цитирай
9. bizcocho - :) Права си! То аз накрая защо го извъртам :)
07.11.2009 22:19
mamas написа:
А дали е възможно без да се разбие душата на парчета? Най-малкото някоя пукнатина все ще остане...

цитирай
10. bizcocho - Хич не е и нужно да казвам на глас:) На умните мъже може да се разчита! :)))
07.11.2009 22:21
ka4ak написа:
3. bizcocho - Ах, тииии.... сръчко :))))Обещавам! Декември? Ама да измислиш кафене,в което мнооого се пуши, че аз съм... мани, мани...срам ме е с тез цигари ;)

Казвай за други желания!!!Декемвриии...как хубаво звучи!:)))

цитирай
11. bizcocho - :)Амиии...за теб не знам, но за мене знам.Ще се изненадаш :)
07.11.2009 22:25
ka4ak написа:
5. bizcocho - Много си обичам този стих,ка4ак! Ама много! Той е към третата ми подготвена за печат стихосбирка, която за сега ще почака.:)Както и втората такава:)

bizcocho написа:
ka4ak написа:
Роза в розово – бяло

В притихнала роза
разгърнати чувства
преливат във розово - бяло...
Ти бавно отпиваш...
нали е изкуство
да събереш трохите във цяло.
Ароматът на въздухa
в тихост обгръща,
достига до тебе отплата -
че твоето чувство
със обич прегръщам
и с цялата
нежност в душата!

Прегръдка нежна!Пристигай за автограф!!!:)))


А ти беше вторият човек, който прочете този стих :) Първият, който го е прочел познава абсолютно всичко, което съм написала :)))

Можеш ли да познаеш,какво ни вкара в хармониия?!!!:)))

цитирай
12. vmir - От снощи и аз съм горд собственик на
08.11.2009 08:07
"Огнена магия"! :)))
цитирай
13. bizcocho - А аз се гордея с присъствието ти в блога ми, vmir! :)))
08.11.2009 10:24
vmir написа:
"Огнена магия"! :)))

цитирай
14. vmir - Значи, гордостта ни е взаимна!
08.11.2009 11:54
:)))
цитирай
15. bizcocho - Надявам се да ти хареса стихосбирката! Аз съм болна и до сега спах и май... пак натам :(
08.11.2009 16:20
vmir написа:
:)))


Върти ми се един стих в главата, ама... ако мога ще го пропусна, за днес :)
Топла неделна вечер за теб,Миролюбиви!
цитирай
16. vmir - 15. bizcocho,
09.11.2009 15:20
bizcocho написа:
Надявам се да ти хареса стихосбирката! Аз съм болна и до сега спах и май... пак натам :(


Да, харесва ми стихосбирката ти, даже много - въпреки, че днес миролюбието ме е изоставило.

Ми, хайде оправяй се, де! :)
цитирай
17. bizcocho - Зарадва ме, стпли ме, Миролюбивий! И грабвай копието когато и на където трябва, за да не ти развалят вътрешното равновесие разни измислени :)
09.11.2009 15:30
vmir написа:
bizcocho написа:
Надявам се да ти хареса стихосбирката! Аз съм болна и до сега спах и май... пак натам :(


Да, харесва ми стихосбирката ти, даже много - въпреки, че днес миролюбието ме е изоставило.

Ми, хайде оправяй се, де! :)

цитирай
18. vmir - Ах, Жени, не ме изкушавай,
09.11.2009 22:18
защо толкова често в живота хвърлиш ли копието по някого, улучваш някого другиго?
цитирай
19. bizcocho - А ти се изкуши, че да не страдаш ти :) А улучването...
09.11.2009 22:23
vmir написа:
защо толкова често в живота хвърлиш ли копието по някого, улучваш някого другиго?


не ме предизвиквай да отскоча до София и да ти дам някой друг урок :))) Стрелец съм и... хич не се нито шегувам, нито поплювам реша ли да стрелям :) Знам, че ще улуча. Иначе не се и захващам :)))
цитирай
20. vmir - 19. bizcocho,
10.11.2009 11:05
bizcocho написа:
vmir написа:
защо толкова често в живота хвърлиш ли копието по някого, улучваш някого другиго?


не ме предизвиквай да отскоча до София и да ти дам някой друг урок :))) Стрелец съм и... хич не се нито шегувам, нито поплювам реша ли да стрелям :) Знам, че ще улуча. Иначе не се и захващам :)))


E, те тогава ще настане една баталия... :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bizcocho
Категория: Поезия
Прочетен: 1223765
Постинги: 260
Коментари: 4623
Гласове: 24866
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930