Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2009 17:26 - ВЪПРОС КЪМ БЛОГ.БГ
Автор: bizcocho Категория: Поезия   
Прочетен: 4567 Коментари: 20 Гласове:
11



     КАК КАТО В 16:00 /може и +,- 5 минути/

СЪМ ЗАТВОРИЛА БЛОГА СИ ЗА ГЛАСУВАНЕ

 В 17:02 ИМАМ ОТЧЕТЕН ГЛАС?

     АКО СМЯТАТЕ,ЧЕ ТЪРСЯ ЕВТИНА 

ПОПУЛЯРНОСТ,МОГА ДА КОПИРАМ 

СТАТИСТИКАТА.


Тагове:   въпрос,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Хм...
10.11.2009 17:27
Как мислиш,че ще ти отговорят..?
цитирай
2. bizcocho - Вероятно с изтриване... Знам ли? То ще се разбере :)
10.11.2009 17:30
haralanov написа:
Как мислиш,че ще ти отговорят..?

цитирай
3. valsodar - Хахаха :)
10.11.2009 17:34
Мда-аа-а, не спират с опитите си да се правят на итересни?

А бе, нещо много е ошашавена модераторската шайка тия дни, що ли така?
цитирай
4. hinki - :)
10.11.2009 17:36
Случайно попаднах на поста ви и реших да ви отговоря:
Написвам http://bizcocho.blog.bg/?vote и, въпреки, че сте забранила гласуването и няма директен линк за гласуване в блога ви, вие получавате глас.
Това е. Сега ще пусна този коментар и веднага след това, ще гласувам за вашия блог, просто, за да илюстрирам.
Лека вечер.
цитирай
5. bizcocho - Ами тооо.. много ошашавени има из разни области,Радо и аз си търся мои си начини за дистант :)
10.11.2009 17:37
valsodar написа:
Мда-аа-а, не спират с опитите си да се правят на итересни?

А бе, нещо много е ошашавена модераторската шайка тия дни, що ли така?


Ама защо някой реши, че нямам думата... незнам.
цитирай
6. bizcocho - Благодаря за мнението, но не се потвърди практично :)/поне за сега/Погледнах
10.11.2009 17:39
hinki написа:
Случайно попаднах на поста ви и реших да ви отговоря:
Написвам http://bizcocho.blog.bg/?vote и, въпреки, че сте забранила гласуването и няма директен линк за гласуване в блога ви, вие получавате глас.
Това е. Сега ще пусна този коментар и веднага след това, ще гласувам за вашия блог, просто, за да илюстрирам.
Лека вечер.

цитирай
7. bizcocho - :( Всъщност потвърди се. Не разбрах как стана, но как да го спра?Предложение?
10.11.2009 17:41
hinki написа:
Случайно попаднах на поста ви и реших да ви отговоря:
Написвам http://bizcocho.blog.bg/?vote и, въпреки, че сте забранила гласуването и няма директен линк за гласуване в блога ви, вие получавате глас.
Това е. Сега ще пусна този коментар и веднага след това, ще гласувам за вашия блог, просто, за да илюстрирам.
Лека вечер.

цитирай
8. hinki - :)
10.11.2009 17:42
Говорех по телефона и затова се забавих.
Потвърди се практично. Това по принцип е недоизкусуреност на блога. И си съществува още от 2007, когато аз започнах да блогствам.
:)
Лека вечер
цитирай
9. hinki - Няма начин да се спре.
10.11.2009 17:43
Няма начин да се спре без пренаписване на логиката на блога. :)
цитирай
10. comfy - Привет, bizcocho, дружке! :)
10.11.2009 18:55
hinki е АБСОЛЮТНО ПРАВ!!!!

Лека вечер! ;)

к.к.
цитирай
11. vanya70 - Забелязах, че вече знаеш отговора...
10.11.2009 18:59
Откакто съм "заключила" гласуването в своя блог, разбрах за този начин. Има дори хора, които гласуват така, без дори да надникват в блога ми - просто са си запаметили линк от някое гласуване преди да "заключа" тази възможност... Да се чуди човек, защо ли го правят?... Не се съмнявам, че има и гласуващи от добро чувство, както и такива, които го правят просто по инерция.

цитирай
12. bizcocho - Знам вече прекалено много неща, които все повече ме отвращават...
10.11.2009 19:10
vanya70 написа:
Откакто съм "заключила" гласуването в своя блог, разбрах за този начин. Има дори хора, които гласуват така, без дори да надникват в блога ми - просто са си запаметили линк от някое гласуване преди да "заключа" тази възможност... Да се чуди човек, защо ли го правят?... Не се съмнявам, че има и гласуващи от добро чувство, както и такива, които го правят просто по инерция.


цитирай
13. bizcocho - И на теб, Чудатнико...! ;)
10.11.2009 19:11
comfy написа:
hinki е АБСОЛЮТНО ПРАВ!!!!

Лека вечер! ;)

к.к.

цитирай
14. krotalka - Жени,
10.11.2009 19:18
лятото и аз го бях направила и пак имаше хора, които успяваха да гласуват?! Нямам представа как става тая работа?!
цитирай
15. bizcocho - Аз схванах за какво ми говореше момчето/не погледнах момче ли е де/, но!
10.11.2009 19:28
krotalka написа:
лятото и аз го бях направила и пак имаше хора, които успяваха да гласуват?! Нямам представа как става тая работа?!


Хич и да не мислят, че ще се въртя като гламава по 2-3 часа да гласувам, без да чета, само заради едната незнам каква си слава в точки. При пуснат постинг ще влезнат в профила ми почти 20 човека да гласуват, от които трима ще погледнат какво съм пуснала...За какво гласувате,хора? За да дойда да гласувам за вас? Не ще ли ви е обидно по този начин да изразя неуважение към това, което сте написали? Е, аз ще чета и ще гласувам, без да се притеснявате дали сте гласували, че да ви отвърна със същото!
цитирай
16. bizcocho - Извинявай, че ползвам отговора си към теб, за да изясня "затворените си врати"
10.11.2009 19:29
krotalka написа:
лятото и аз го бях направила и пак имаше хора, които успяваха да гласуват?! Нямам представа как става тая работа?!


НЕ ВИЗИРАМ ТЕБ!
цитирай
17. hinki - :)
12.11.2009 00:50
Аз например си позволявам да гласувам в блога на един автор, който е спрял възможността за гласуване в блога си. И никак не смятам, че това е неуважение. Чел съм всичко, което е поствал и ще го чета, ако поства пак. Понякога минавам и намигам: "Хайде мой човек, напиши пак нещо, покажи ни, че си ок." Намирам това за поощрение и смятам, че всеки гласувал в блога казва: "Харесвам това, което пишете, продължавайте, защото ще мина да ви чета пак."
По начина, който описах по-горе, може да се гласува, без да влезеш в блога, но това не значи, че не си чел. Има много хора, които четат анонимно, просто защото не искат да обръщат внимание върху себе си. А това, че глусават, вече е личен жест - според мен положителен.
Ако не се състезаваш, значи не участваш в състезанието. А иначе всички тичаме по една и съща писта.
цитирай
18. bizcocho - Ти за разлика от други си чел... :)
12.11.2009 02:12
hinki написа:
Аз например си позволявам да гласувам в блога на един автор, който е спрял възможността за гласуване в блога си. И никак не смятам, че това е неуважение. Чел съм всичко, което е поствал и ще го чета, ако поства пак. Понякога минавам и намигам: "Хайде мой човек, напиши пак нещо, покажи ни, че си ок." Намирам това за поощрение и смятам, че всеки гласувал в блога казва: "Харесвам това, което пишете, продължавайте, защото ще мина да ви чета пак."
По начина, който описах по-горе, може да се гласува, без да влезеш в блога, но това не значи, че не си чел. Има много хора, които четат анонимно, просто защото не искат да обръщат внимание върху себе си. А това, че глусават, вече е личен жест - според мен положителен.
Ако не се състезаваш, значи не участваш в състезанието. А иначе всички тичаме по една и съща писта.


А на 20 гласували при пуснат постинг прочетен от трима четене ли му казваш? Просто си сверих часа на пускане на постинга и часа на гласувалите... Сега вече не е необходимо поне при мен да се задъхват от губене на време... Аз и да не влезнат при мен пак ще надникна при тях за да прочета постингите им, ако ги засека. :)

"Когато правиш нещо, трябва да изгориш напълно. Като голям празничен огън, без да оставиш следа от себе си.
Шинрю Сузуки Роши" - взех си я от твоя блог :) И на идея си нямаш какво почувствах прочитайки я.... Благодарна съм ти!
цитирай
19. veninski - Чак сега разбирам за тези хитринки. ...
07.02.2010 12:20
Чак сега разбирам за тези хитринки... Но ми е простено, защото съм новобранец в сайта, пък и никога не съм придавал толкова голямо значение на блоговата статистика, защото не може да ми каже броя на истинските ми читатели...

Със сигурност обаче аз знам името на един от тях...

Благодаря ти, Жени!

Поздрави от снежнобелите Родопи!



П.П. Доста поскитах из твоята поетична нива. Насладих се от сърце, но реших да ти оставя тук коментара.
цитирай
20. bizcocho - Ей това с броя на истинските читатели си е направо в десятката! Най-ценното нещо за хората, които творят за удоволствие, чрез душата си, и с удоволствие е това.
07.02.2010 22:53
veninski написа:
Чак сега разбирам за тези хитринки... Но ми е простено, защото съм новобранец в сайта, пък и никога не съм придавал толкова голямо значение на блоговата статистика, защото не може да ми каже броя на истинските ми читатели...

Със сигурност обаче аз знам името на един от тях...

Благодаря ти, Жени!

Поздрави от снежнобелите Родопи!



П.П. Доста поскитах из твоята поетична нива. Насладих се от сърце, но реших да ти оставя тук коментара.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bizcocho
Категория: Поезия
Прочетен: 1223019
Постинги: 260
Коментари: 4623
Гласове: 24866
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930