Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2010 17:20 - Патиланско царство
Автор: bizcocho Категория: Поезия   
Прочетен: 22318 Коментари: 57 Гласове:
118


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Опитвам се да приемам нещата с чувство за хумор, но и то нещо взе да ми изневерява и да се превръща в нервност. То едно че живота стана малко по-сложен, та и аз се разсипах да се правя на болна. Докато се отърва от едно и ми се изсипе друго. За последно поогледах докторите от травматологията - нищо интересно. Единственото добро в случая е, че съм в малко по-цивилизовано "облекло" от това, с което биха ме накиприли в бг, както и заради това, че съм здравно осигурена здравната каса поема 96евро от стойност 108 евро за лекарствата и не плащам и лев за лекар.

image

  Монитора ми е предоставен в близост до мен, мишката също, но клавиатурата не мога да ползвам, заради лентяйската си поза. Уж това трябва да ме разсейва, но май не само. Поглеждах с тъга постинга на монна, в който бе дала  линк и от ютубето заради мен, а аз не можех и едно благодаря да кажа... Помолих сина да гласува през профила ми за едни прекрасни постинги-пътеписи за Китай, които участваха в някакъв конкурс, защото аз самата не можех да го сторя, а така ми се искаше...

  Сега и това вече не мога :(. Знаех, че сина ми - http://voinyt.blog.bg/ е в готовност за командировка, за 5-6 месеца с дестинация Канкун, но пък после се оказа, че е възможно да е с посока Санто Доминго, но протакането ме наведе на мисълта, че може пък и да се размине това пътуване. И така до последния момент, в който се оказа, че излита за Канарските острови - о.Ланзароте. Престоя му там е с неизвестно за сега време, измерено в месеци, а от там....Определено при тази ситуация с Хаити, хич не ми се иска да е Санто Доминго...   Когато за първи път чух новината за предстоящо му заминаване,незабравила за едно такова, осем месечно преди две години, болката от новата раздяла изписа тези стихове:   С благословията ми към твоя път,сине!    Аз помня деня, в който тръгна,
замина с Барселонския рейс,
Заплака небето, обръгна
Малага с автогарния копи пейст,
който вклини самотата в душата ми
и сълзите ми сля със дъжда,
мокри пейките, тъжни и слисани
чакаха новите автобусни ята.
Не забравих, а ето отново,
този път към далечен Канкун,
километри горчива отрова
ще пият моите нощи и сън,
ще съм вик заглушен в мрачината,
на нетоплещо южно небе,
ще съм майка отдала душата
в молитви към Бог за дете!

 
    И сега ми е мъчно, много ми е мъчно и ми липсва, но си мисля, че съм късметлийка, защото е далеч от коварната болест / поне за сега/.
  Зная възможностите му. Ще се справи, макар и нещата да не зависят само от него. А аз... аз ще ви чета, макар и за сега само от вън/нелогната/, ще пазя крака си от всяко излишно движение, ще чуя какво ще измъдрят докторите на 29-ти т.м. относно мързелуването ми и май вече нетърпеливо ще чакам да свършва тази кошмарна година. Да идва другата, че я чакам от миналата 2009, като година изпълнителка на нещо много важно за мен, а и през нея рано или късно ще се завърне и синът ми, а дотогава, че и през нея ще желая с цялото си сърце късмет и ведрост на обичаните от мен хора. Мислите ми за тях правят временното ми затворничество малко по-леко...
  На всички вас, които обичам да чета или случайно откривам сега, изпращам топлите си привети и благодарност, че с постингите си поразсейвате скучните ми часове..    Разбира се благодаря и на човека, набрал и качил този ми постинг!



Гласувай:
237



1. ili4e - MILA MI JENIA, PREGRY6TAM TE! Ne ...
20.11.2010 18:00
MILA MI JENIA, PREGRY6TAM TE! Ne moga da opi6a vylnenieto si ot postinga. Blagodaria ti! Jelaia ti syvsem skoro6no ozdraviaiave, a na tvoia sin - svetyl pyt i da e kysmetlia! OBI4, PREGRY6TAM TE!
цитирай
2. wonder - Омммляск!
20.11.2010 18:27
Напрегръщана си
Вайя кон Диос!
цитирай
3. feq - Мила Жени,...
20.11.2010 18:37
ще се оправиш!!!/отива му на болното ти краче това чехълче - кученце/ :)))
Шегувам се, разбира се и ти съчувствам - много...
Потърпи, Господ не ни изпраща изпитания, които не можем да преодолеем.
Ти си силна. Имаш воля и нашата подкрепа.
Целувам те!
:*
цитирай
4. sparotok - беди
20.11.2010 18:40
Понякога ни се струва, че бедите са станали наша сянка и дори, че повтарят всяко наше дихание. Питаме се - защо?...изпадаме в терзания...неизбежната пътека на човешкото съществуване...
Пътят ни обаче не винаги върви в тъмнина, има и огрени от слънце места. Пожелавам ти да достигнеш колкото се може по-скоро до тях!
цитирай
5. vmir - Чудех се къде се запиля, а то каква било!:(
20.11.2010 18:55
Е, добре се завърнала! Влизай по-скоро във форма! :)
цитирай
6. cornflower - Нека бог да е с теб
20.11.2010 18:57
пожелавам бързо възстановяване!
цитирай
7. martiniki - ей, почивай си и
20.11.2010 19:00
да се оправяш! всичко ще е наред!
цитирай
8. yotovava - Важното е
20.11.2010 19:02
да се оправят нещата, после ще забравиш полека-лека.
Поздрав от мен :)
Валя
цитирай
9. injir - Ozdravyavai!
20.11.2010 19:06
Ozdravyavai!
цитирай
10. pevetsa - ПРЕГРЪЩАМ ТЕ ПРИЯТЕЛКО!
20.11.2010 19:09
Женя, очи затвори
а аз до теб ще приседна
и песен ще ти изпея една
песен за теб и Любовта
песен с която да литнеш
с мощни силни крила
песен която да стопли
изтрадалата твоя прекрасна душа.
цитирай
11. miaa - Бог да те благослови, Женя! Ще ...
20.11.2010 19:31
Бог да те благослови, Женя!
Ще оздравееш и отново ще се радваме на прекрасната ти поезия! С обич:)
цитирай
12. tili - След мрака винаги
20.11.2010 19:34
грейва слънце. Горе главата!!! С теб съм:)))
цитирай
13. spass - Кофти ситуация
20.11.2010 19:46
Тъкмо щях да изпращам запитвания до всички възможни институции - Интерпол, Европол, Ми 6, Гестапо, КГБ и т.н., че дано някоя институция те открие. Точно навреме се обади... Ще изчакам докторите да се произнесат за лечението ти, а след това ще ти предложа професионалния си опит на рехабилитатор. Ще започнем с масажи, които приличат повече на ласки и... докъдето стигнем.
За сина си не се притеснявай. Бог е видял тази прекрасна майчина благословия, изляла се в като топла сълза в прелестния ти стих и ще бди над него. Вярвай в това, както аз вярвам, че скоро, когато се възстановиш, ще ни покажеш нови свои бисери.
Влюбен съм в поезията ти!
цитирай
14. ckarlet - Женя, и аз съм с теб! Бързо оздрав...
20.11.2010 20:02
Женя, и аз съм с теб! Бързо оздравяване ти желая от цялото си сърце!
Прегръщам те топло!
цитирай
15. temenuga - Нека в най-скоро време всички тр...
20.11.2010 20:17
Нека в най-скоро време всички трудности отстъпят под напора на едно пълноценно и заслужено спокойствие! Бързо възстановяване, кураж и топлина - вътре в теб и около теб, ти желая!
цитирай
16. essy - Жени,
20.11.2010 21:12
искрено ти съчуствам, защото знам, какво изпитваш в момента. И знам, че много бързо ще оздравееш, и ще забравиш това преживяване. Топла прегръдка!:)
цитирай
17. monaliza121 - Кураж, Женя! Не се познаваме, но. . . ...
20.11.2010 22:36
Кураж, Женя! Не се познаваме, но... никакво хленчене:)) Ясно?!
Морски ветровит привет!
цитирай
18. vandela007 - Мила,
20.11.2010 23:02
Виж колко много хора, а и още има, които те обичаме и те чакаме. Предните ми два-три постинга са на тази тема: кой причинява страданията в живота ни. Знаеш, че съм вярваща. Ще оздравееш! Чакам те и те прегръщам!
Ваня
цитирай
19. veninski - Скорошно оздравяване, Женя! По...
21.11.2010 06:01
Скорошно оздравяване, Женя! Поздрави от Родопите!
цитирай
20. tota - Здраве и бодрост на духа ти пожелавам, Женя!
21.11.2010 09:40
Поздрави от перлата на Тракия!!
цитирай
21. osi4kata - Женичка,
21.11.2010 09:41
сигурна съм, че след седмица-две ще си на дансинга:)).

Поздрави, миличка! Пожелавам ти весела неделя!
цитирай
22. анонимен - Дръж се, мамче! Ти си силна!
21.11.2010 10:50
А се чудех къде се позагуби в последно време ;)))
цитирай
23. queerfish - Жени, бедите никога не свършват, да ...
21.11.2010 15:47
Жени,
бедите никога не свършват, да му се не знае! Едни идват, други си отиват и така до като сме живи, НО:
Главата гордо вдигни,
напук на всички беди,
с усмивка ти ги прогони
и мнооого щастлива бъди! ;) :)

Поздрав най-сърдечен,
твой приятел вечен,
весел риборанчо! ;) :)
цитирай
24. natali60 - Жени, трогна ме,
21.11.2010 16:30
много ме трогна! Твоят глас в подкрепа на моите пътеписи е най-скъпият за мен!
Оздравявай бързо, миличка!
Прегръщам те с обич -
Натали
цитирай
25. spass - С благословията ми към твоя път,сине!
21.11.2010 17:43
Още веднъж се върнах на стихотворението ти... Май както аз, така и доста от приятелите ти тук, притеснени от сполетялата те беда, не обърнахме достатъчно внимание на творбата ти. Прочетох я няколко пъти и освен неимоверно силната майчина обич, присъща на всяка любяща майка, тук бях обсебен от мисълта, че една искрена майчина благословия е в състояние да превърне всяка временна раздяла в един кратък миг, подвластен на силната връзка между родител и дете!!!
За поетическото ти майсторство няма какво да кажа, то е известно на всички, които са чели и обичат Поезията ти. То е известно и на тези, които по някаква причина не го приемат, но съм сигурен, че вътрешно в себе си го признават!
цитирай
26. monna1 - Скъпа, Женя!
21.11.2010 20:06
Шестото ми чувство никога не ме е лъгало. Непрекъснато си мисля за теб, а то
какво било...
Съжалявам, приятелко! Като оздравееш, ще си поговорим...
Прегръщам те, Жени! Цун...
цитирай
27. анонимен - Милата Жени!
21.11.2010 21:12
Доплака ми се.Но като чувам, ак подхождаш ти - патиланката, "да поогледала била докторите" /смях се ,Жени, евалла на духа ти и че не си потънала в ,как се казваше - резигнации/.И най - ме впечатли - с книжка си в ръка!
Оправяй се, Жени.И после пак бързай, ама бавно, зер според всички метафизици Господ напомня точно това чрез навехванията и счупвания.Ама лесно давам акъл, че не съм патила още.Инак - а аз бързам, ще се счупя да бързам.То закъде ли?
Живи и здрави със сина ти и любимия човек.
Поздрави от Варна!* mariposatracionera
цитирай
28. eien - Ако живеете в София, мога да Ви посетя с едно подаръче, за да зарадвам
22.11.2010 12:16
еднообразието.
Става ли?
цитирай
29. petgen - Затова ли замлъкна, миличко! Съ...
22.11.2010 19:48
Затова ли замлъкна, миличко! Съжалявам за случилото се/случващото се...С тебе съм и аз! О, а и колко още са с тебе! За завиждане си...Обичам те, а написаното за сина би могло да се отнесе към много майки, с вклинена самота...
Дали получи пратката ми, Женя?
Прегръщам те! До скоро!:))))
цитирай
30. mmagy - Здравей!Много неприятно, но и това ...
23.11.2010 08:23
Здравей!Много неприятно,но и това ще мине,пожелавам бързо възстановяване!А,детето....посрещаме и изпращаме....майчина съдба.Жив и здрав да е!
Поздрави!:)
цитирай
31. erato7 - Скорошно оздравяване, Жени! ...
23.11.2010 09:13
Скорошно оздравяване, Жени!
"ще съм майка отдала душата
в молитви към Бог за дете!" - поклон!
цитирай
32. анонимен - kadife_
23.11.2010 19:56
Чакам те! Липсваш ми много! :(
цитирай
33. alhimik1 - :))и аз се присъединих към атмосферата на духовното приятелство
25.11.2010 11:06
скорошно оздравяване, любяща мам...страхотно стихо.

Никос
цитирай
34. lubara - Поздрави, bizcocho !
26.11.2010 16:11
Я да поздравя и аз една приятелка!
цитирай
35. vencislavomtatsat - Привет, Жени!
02.12.2010 09:49
Много Радост, Любов и бързо Оздравяване - не губи кураж - Духът е по-силен от всичко, а нашите тела имат вълшебната сила да се самолекуват и самовъзстановяват по чудодеен начин - Нека Целебните Сили на Природата са с Теб и да ти помагат бързо и благополучно да се възстановиш - почивай и събирай сили за нови приключения, хора и места, които те очакват :-))
Прегръдка и от мен - и Много Здраве, Сили и Любов!!!
Животът/това Приключение :-))/ е пред Теб и те Очаква - Здрава, Щастлива, Обновена и Изпълнена с Нови Сили и Живот :-)) Любов, Късмет и Смело Напред :-))
цитирай
36. iliada - Неприятно,но
12.12.2010 13:56
ти си силно момиче Жени -това е само едно изпитание ,което ще преодолееш бързо!
Стискам палци!
цитирай
37. henzelski - Да,
12.12.2010 14:53
ама днес си логната, Жени, значи, нещата вървят на оправяне, което ти и пожелавам, скъпа приятелко!
цитирай
38. bven - bizcocho, желая ти оздравяване - когато трябва - тогава ще стане!
12.12.2010 21:18
А явно е имало нужда крачето да си почине,а? Много положителни емоции ти желая! :)
цитирай
39. galenav - Хей, патиланке! Поздрави и от мен! И ...
13.12.2010 18:06
Хей, патиланке! Поздрави и от мен! И горе главата! Те ядовете са за корави глави - щом де е вял вятърът на Сините камъни - няма начин да не се справиш! Радвам се, че ще мога да идвам при теб от тук.
цитирай
40. eien - Мила Б.,
14.12.2010 05:40
Бог да ви закриля и двамата!
Вярвам и Ви пожелавам едно след друго нови красиви пътешествия-здрава, усмихната, тичаща!
цитирай
41. mmmmmmmmm - Надявам се,
14.12.2010 18:01
че с днешна дата си по-добре!:)))
Много добре разбирам какво ти е,защото излизам от 20-дневен болничен престой...
Приеми го,като необходима почивка:))
Помечтай!:)Крой планове за нови стихове!:)))
Нека се случи всичко най-хубаво на теб и сина ти!:)))
Сисешко мяууу по сливенския вятър изпращам!:)))
А от мен - прегръдка и целувка!:))
цитирай
42. martito - Подарявам ти безброй огромни бу...
15.12.2010 12:52
Подарявам ти безброй огромни букети звучни, до уши нахилени усмивки:))
Че да оздравееш бързо-бързо:))
Гушкии:))
цитирай
43. dorichela - Прегръдки от мен
16.12.2010 09:22
и вярвам, че ще се оправиш и че всичко е наред :) Това сега е просто една почивчица, която май ти идва в повече, ама няма да се предаваш :)
цитирай
44. анонимен - Да оздравееш по-скоро, скъпа bizcocho!
16.12.2010 23:33
Това ти пожелаваме от цялото си сърце всички у дома!

Прегръщаме те!
цитирай
45. yotovava - Лелееее, тролчетата почивен ден нямат!!!!
18.12.2010 08:16
Тук пък защо?
цитирай
46. анонимен - Кураж и търпение!
20.12.2010 23:25
Тази "лентяйска поза" съм я заемал. Гадно е да не можеш да направиш сега това, което преди час-два, ден-два, месец-два си могъл. Но не е гадно е да знаеш, че някой може да го направи за теб, защото те обича. Вярвай в сина си и всички, които те обичат, не се отчайвай. И не брой дните, това е божа работа. Твоята е да продължиш да бъдеш. Скорошно оздравяване.
цитирай
47. divak - Стъписах се като видях снимката, ...
21.12.2010 19:56
Стъписах се като видях снимката, дойде ми неочаквано, въпреки, че знам за състоянието ти. Преди да ти го пожелая извиках с душата си молба да оздравееш по-бързо. Желая ти сила на духа, търпение на теб, разбиране на близките и безпогрешна работа на лекарите. Поздрави от Пещерата на Дивака!
цитирай
48. monna1 - Щастлива Коледа!
24.12.2010 09:45
Здраве и Любов - за теб, Жени и близките ти!:)))
цитирай
49. helios - Надявам се,че вече си добре, Жени!
24.12.2010 22:45
Честито Рождество Христово!
Здрава, мирна и щастлива Нова година!
цитирай
50. vmir - Честита Коледа, Чочо!
26.12.2010 01:47
С пожелания за бързо възстановяване и нови лудории! :)))
цитирай
51. karaiany - S4upvania !
12.01.2011 15:04
Az sam taka ot 7 sedmitsi....i o6te 5 6te triabva da iztraia dokato prohodia....smeia se , oba4e -kato teb ! :))))))))
цитирай
52. bizcocho - :))))))))
12.01.2011 15:24
karaiany написа:
Az sam taka ot 7 sedmitsi....i o6te 5 6te triabva da iztraia dokato prohodia....smeia se , oba4e -kato teb ! :))))))))



Аз от 8.11 и до 14.2 - това ще е. Ще сменим дежурствата по барчетата, с дежурства по нета, ама той по-бързо писва от пъстроцветието навън:(, но поне на мига улучвам влизането на сина в нета. Ама ми е мъчно :( Друго си е живият контакт....
Дано докторите ти притежават чувство за хумор, че поне лаф да става :) Иначе то другото ясно - като сме им дошли до главата, че и те до нашата... :))
цитирай
53. karaiany - Maitap
12.01.2011 19:09
Problema e , 4e ne moga da 6ofiram , a tuk ne e kato pri vas. Vsi4ko e na golemi razstoiania i bez kola si umrial...da6teria mi me vodi nasam -natam i ot vreme na vreme priateli...mrazia da sam varzan po tsial den , a i neta e do vreme i ti pisva. Ama 6te izkarame ...s maitap . Usetih te az -i ti si kato men , s 4uvstvo za humor , a i taka triabva. Barzo ozdraviavane , Jenny ! Ima6 butilka ot kakvoto si poiska6 za taia transkripsia....:))))))))))
цитирай
54. bizcocho - :)))) Твърдо джин! :)))))Без тоник, но с лимон :))))))) Ако може и с поне една лакардия :))))
12.01.2011 19:25
karaiany написа:
Problema e , 4e ne moga da 6ofiram , a tuk ne e kato pri vas. Vsi4ko e na golemi razstoiania i bez kola si umrial...da6teria mi me vodi nasam -natam i ot vreme na vreme priateli...mrazia da sam varzan po tsial den , a i neta e do vreme i ti pisva. Ama 6te izkarame ...s maitap . Usetih te az -i ti si kato men , s 4uvstvo za humor , a i taka triabva. Barzo ozdraviavane , Jenny ! Ima6 butilka ot kakvoto si poiska6 za taia transkripsia....:))))))))))

цитирай
55. karaiany - Dry Gin , no problem !
13.01.2011 08:08
Kato kaza Lakardia , sigurno ima6 predvid i "orkestara da sviri i 4inii da se tro6at ,nali ? "Moje i 4udoto da doide s nas , tia e dobra tantsiorka ...:))))))/ dano ne mi se razsardi !/ A i az moga da izkaram edno sirtaki... nikoga ne e kasno da stane6 za rezil,hahahahahaha ...pii po edno hap4e za 6tastie vseki den i 6te ozdravee6 mnogo po-barzo ! 4ao za sega .
цитирай
56. анонимен - MИЛА МИ ПРИЯТЕЛКО
05.02.2011 02:44
Желая ти скорошно оздравяване.Желая ти най-веселите дни от тук нататък.Нека сина ти да те радва много години напред.Нека все така да си жизнерадостна,усмихната и да си все така умна и сърдечна...Знай винаги ,че има много хора които мислят за теб..поздрави и целувки
цитирай
57. bizcocho - Гани, трогна ме! Благодаря за таз вечершните часове! Ще го докараме пак до купон :) я при мен, я в Мадрид :)
05.02.2011 06:55
анонимен написа:
Желая ти скорошно оздравяване.Желая ти най-веселите дни от тук нататък.Нека сина ти да те радва много години напред.Нека все така да си жизнерадостна,усмихната и да си все така умна и сърдечна...Знай винаги ,че има много хора които мислят за теб..поздрави и целувки


Само да стана, че ми писнаааааааа :( От 8.11... вече 3 месеца, а и още ще има...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bizcocho
Категория: Поезия
Прочетен: 1222257
Постинги: 260
Коментари: 4623
Гласове: 24866
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930