Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2009 00:37 - Моят несполучлив опит за постинг за Гибралтар
Автор: bizcocho Категория: Изкуство   
Прочетен: 8484 Коментари: 33 Гласове:
2

Последна промяна: 27.01.2009 03:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

        Преди около месец, с шепа познати решихме да си поразнообразим ежедневието, отскачайки до Гибралтар.През ума ми мина идеята,че бих могла да направя снимки и пусна постинг,за това неголямо,но атрактивно място и първото,което прибрах в раничката ми бе фотоапарата.Споразумението ни,че ще се качим и на скалата ме зареждаше и с допълнително нетърпение,защото оттам гледката си заслужава да бъде уважена.

         Благополучно пристигнали,освободили се от досадната испанска проверка/англичаните тук винаги са по-толерантната граница/,пили кафе побързахме към скалата.
         Всеизвестен е факта,че на това място живеят диви маймуни от вида Маготи,които са много любопитни и още толкова крадливи.Поради това джобовете ни предварително бяха изпразнени от телефони,цигари и всичко това,което не бихме искали да им "подарим".
          Оказа се,че само двама от петчленната компания сме с фотоапарати.Аз на няколко пъти едва не се изгубих,намирайки какво още да снимам.
          Полюбували се на гледката ,която се открива от върха на скалата,побързахме да пообиколим магазинчетата,да изпием по нещо в някое кафене и да се приберем навреме за нощния спектакъл на единия член от компанията.
          Дотук всичко добре!Аз бях доволна с множеството снимки и с дреболийте,които си харесах за спомен от този ден.
          Излезли вече от Гибралтар ,по пътя за автогарата на Ла Линеа,решихме да направим още някоя снимка за спомен ,отново хващайки скалата,макар вече и отдалеч,а и залива на Ла Линеа също привлече погледът ни. 
          Тогава дойде изненадата.Бях си забравила найлоновата чантичка с покупките,заедно с фотоапарата и един от телефоните в заведението.Нямаше закога да се връщаме,тъй като следващ рейс нямахме.
         Не се притесних особено за нещата си,защото знам,че ако се забележат от персонала, ще ме изчакат до следващото ми пребиваване там.Помолих да ми направят три снимки,които да изпратя на родителите си и се прибрахме.
         Днес имах възможност да отскоча дотам и чантичката ми, както и предполагах, ме чакаше прибрана от сервитъорите.Подадоха ми я с усмивка и доста шеги,а аз доволна пак върнах в мисълта си идеята за постинга.
         Но,когато е казано,че нещо няма да е твое....
         Не ми се обяснява неприятния инцидент,при който пак се отзовах без въпросната чантичка.Но ми стана мъчно,не за фотоапарата,защото имам два,но снимките...тях губех.Така си и останах само с трите мои снимк,направени ми от компанията ми.

image

Зад мен ,в далечината, е Гибралтар.
image

Заливчето,пред което не исках да пропусна да се снимам.
image

Алеята на път за автогарата в Ла Линеа.

 До Гибралтар, може би някой ден ,пак ще отида, и пак ,както и навсякъде ,ще правя снимки.Може да пусна постинг,а може и дотогава да забравя за желанието си,но това,че повече от месец нещата ми са били грижливо пазени,без каквато и да е злоупотреба с тях,надали ще забравя.
 





Тагове:   опит,   Моят,   постинг,   несполучлив,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinov50 - Язък...:):):)
27.01.2009 05:44
А щяхме да видим още толкова много...
Поздрави!
цитирай
2. vmir - Ето защо казват "щом е писано".
27.01.2009 09:11
Добре поне, че тези снимки не са се изгубили. Хубави снимки! Приятен ден! :)))
цитирай
3. monna - Много красив постинг!
27.01.2009 11:53
Прегръдка!
цитирай
4. bizcocho - voinov50
27.01.2009 12:08
Определено има какво да се види,макар че действително е много малка площ.Внушителна е скалата,а самата вилищна площ е това,което увеличавайки снимката се вижда зад мен,но маймунките са си почти навсякъде.Съществува поверие/суеверие/,че таз скала ще е английско владение докато е жива поне една маймуна.Те са под спецялната закрила на Кралицата.На тази малка площ има даже и летище,което се извива около скалата и когато каца самолет границата се затваря до презимяването му.
цитирай
5. bizcocho - vmir
27.01.2009 12:13
Бих казала хубав спомен от едно човешко поведение:))
Лек ден и за теб,изпълнен със положителни емоции!
цитирай
6. bizcocho - monna
27.01.2009 12:16
Доближиш ли скалата сякаш влизаш в друг климат.От нея струи хлад ,и то доста осезаем :))Сякаш ти разказва за мощта и историята си.Не малко апетити дразни това малко местенце!:))
цитирай
7. bizcocho - turbo4
27.01.2009 12:20
То отиването не ми е проблем,ама фотоапарата вече ми е един и ако и той ще се затрие при мисълта да пусна постинг...а и упорито държах повече от стихчета тук да не пускам:))
Усмивки за теб и речната целувка!:))
цитирай
8. lubara - Жалко за снимките
27.01.2009 12:20
И тези са нещо !
Напомни ми преди много години , когато жена ми си забрави часовника под възглавницата в хотел Орлов - Албена .
И когато след четири дни пристигна по пощата , това много приятно ни изненада .
Поздрави .
цитирай
9. анонимен - Съчувствия за загубата,
27.01.2009 12:20
надявам се да ми "простиш" удоволствието, което постингът ти ми достави!
Поздрави и лек ден!:)
цитирай
10. анонимен - Един дъждовен и един слънчев ден.
27.01.2009 12:28
Разказа ти ме върна назад във времето, в миналото на един друг живот. В един студен дъждовен ден, когато скалата едва се виждаше, но небето се проясняваше, и имах само две часа, защото по светло трябваше да минем през пролива. В спомена от този ден са останали един китаец на улицата, който ми даде един чадър /за една лира/, малкото магазинче на един грък с огроман склад /това е заради данъците/. Имах чувстото , че той говори на всички езици на света. Остана и спомена за топлината и уюта на едно малко кафе. Твоя разказ и снимките донесоха слънце в споменните ми. И както в онзи далечен ден така и днес нещо се промени в живота ми. Грее слънце, планината е във сняг, а навън въпреки че е края на януари е един истински пролетен ден. Разказа , снимките и музиката донесоха пролет в душата ми. Благодаря ти.
С много обич!
krassko
цитирай
11. bizcocho - lubara
27.01.2009 12:29
Задължителна практика тука е изпращането на забравена в хотела вещ на притежателят и.Камериерката губи работата си,ако нещо забравено не е предадено на гувернантката/вид директор.Думата сигурно има и български вариант,който аз незнам/ за да бъде върнато на собственика.Губи я не само в хотела ,в който се е случило!
цитирай
12. bizcocho - vishnichka
27.01.2009 12:32
Благодаря!Удоволствие е за мен твоето присъствие сред коментарийте в постинга ми!:))
Усмихнат и за тебе ден!:)))
цитирай
13. bizcocho - krassko
27.01.2009 12:38
Точно в едно такова уютно кафененце си забравих торбичката:))
Да,на територията на Гибралтар данъците са доста високи.
Хубаво е,че съм те върнала в красив спомен и съм усмихнала денят ти!
цитирай
14. krotalka - Спомените няма как да ги "загубиш"
27.01.2009 12:46
При това приятен спомен. Утеши се, че ще имаш още една причина, да прескочиш отново до там.
цитирай
15. bizcocho - krotalka
27.01.2009 12:55
Интересното е ,че по-голяма част от населението на Гибралтар е от хора "извън закона"/английски поданици/,но там кражбите са само от маймунките,а мобилния ми е линия/връзка с цял свят/,но последния отчетен по фактура разговор си беше мой :)
цитирай
16. tini4 - bizcocho, така ме зарадва, момиче!!!
27.01.2009 14:20
Такава красота не бях виждала скоро. А снимките увеличих 2 пъти, да видя ти ли си!!! Гледам някакво момиченце се усмихва... а, то си ти - страхотен постинг! Да отидеш пак там или даже на друго, още по - красиво място!!! И искам още много снимки... Страхотна си :)))
Поздравления!!!
цитирай
17. bizcocho - tini4 -
27.01.2009 14:34
Има доста по-красиви места.Това запленява с величието на скалата си,а и с недотам безизвестната си история:)
А момиченцето...си е жена на 47 ли беше,но там някъде:))/то си пише в профила/,но благодаря и за комплимента:)
Не е важно на колко си години,важно е с колко достойнство ги носиш :)Аз не тъжа за младост!:))Харесвам си възрастта!:)))))))
цитирай
18. eien - Пожелавам Ви да отидете отново на това място
27.01.2009 14:36
Красота! Както и всичко, сътворено от Бог.
Поздрави!
цитирай
19. bizcocho - eien
27.01.2009 14:41
Гибралтар ми е лесна дестинация:)Има места,до които съзнавам,че никога няма да отида ,въпреки огромното ми желание и ще Ви бъда благодарна,ако срещна едно от тях в блога Ви :)))))))
Поздрави!
цитирай
20. lubara - bizcocho
27.01.2009 15:15
Ами да ти предложа от моя блог два постинга за Ню Йорк и един за Вашингтон .
Общо 75 снимки .
поздрави !
цитирай
21. bizcocho - lubara
27.01.2009 15:22
Мисля,че не съм попадала/не съм сигурна/,но и да съм ,с удоволствие ще "прескоча" пак!Ако искаш,допълни си коментара с линк,може би и други ще се заинтересоват/нямам нищо против отново да одобря подобен коментар/:)))))))))
Благодаря!:))))))))
цитирай
22. анонимен - Jiveq nablizo do Gibraltar! :)
27.01.2009 16:12
Zaintriguva me. Krasiva jena si! Bih iskal da se zapoznaem! Ako ne te zatrudnqva, mojem da pogovorim po skype?
цитирай
23. bizcocho - анонимен
27.01.2009 16:17
Хубавата външност ПОНЯКОГА е приятна добавка към чашата с кафе:),но магията от общуването се обуславя на интелекта. :))
Скайп имам,но там допускам твърде малко хора и никога непознати :)
Благодаря за вниманието!:)
цитирай
24. elineli - Не се натъжавай,
27.01.2009 17:35
запазила си най ценното- впечатленията си.Радвам се ,че бях тук и благодаря :)))))
цитирай
25. bizcocho - elineli
27.01.2009 17:58
:)Определено вече гледам на таз точка от земята със суеверие:))Не веднъж съм я посещавала и все нещо се е случвало,та да не притежавам "мои" снимки оттам:)),но и винаги съм си тръгвала с нови впечатления от хора и местност,и те все добри.
Радвам се, че ти е харесало!Съзнавам,че от това малко по площ местенце може да се извлече доста и интересен снимков материал,но...пусти късмет!:)))
цитирай
26. bizcocho - krizt
27.01.2009 18:05
Радва ме,че ти се харесват стиховете ми! В блога стихове не се публикуват в тази класация,но на мен това не ми пречи:)Може би,даже е по-добре така:)!
Благодаря ти,че наминаваш!Ценя присъствието ти!:)))
цитирай
27. bizcocho - 29. thesilent
27.01.2009 18:29
Аз съм с повече от един мобилен номер,така че без телефон не бях:)А каквато съм станала разпиляна,добре,че няма кой да ме "събира",та ми се спестява мърморенето по въпроса:)))
цитирай
28. laurencia - ..
27.01.2009 21:29
Много ми хареса пътуването с теб, макар и само в три снимки, емоцията от разказаното и мелодията ги допълват. :) Пожелавам ти още много незабравими преживявания по живописни места! :)
цитирай
29. bizcocho - laurencia
27.01.2009 21:40
За мен точно емоцията от преживяното е ценното:)А снимките...те със сигурност ще са с висока за родителите ми ценност:)
А мелодията..ами,като не успях да кача фокусираните от мен красоти,то поне на чуждите да се порадваме,а тази италианска вила в много красива с цветята си.
Има ,много снимки имам,даже и на много по-красиво място от това,но не и с такава история,каквато има Гибралтар,а да разказвам за нея без снимки е убийствено сухо:))/поне за мен/
цитирай
30. svetaemoi - Виждам,че нищо не си загубила,мила моя!
27.01.2009 22:13
Съкровището е в душата ти.Думите...
ех,Бибс :)Винаги започвам да си припявам,като те чета :)))
цитирай
31. bizcocho - svetaemoi
27.01.2009 22:18
Знам си аз,че колкото и да те няма тук,появиш ли се и си ми подарила света и за през отсъстващите ти дни:))))))
Твой да си е светът и тази нощ!:))))))
цитирай
32. yuliya2006 - БИ, СПОМНЯМ СИ ПРЕДИ ГОДИНИ МОЯ П...
28.01.2009 22:03
БИ, СПОМНЯМ СИ ПРЕДИ ГОДИНИ МОЯ ПОЗНАТА МИ РАЗКАЗВАШЕ ЗА ИСТОРИИКИ СЛУЧИЛИ СЕ С НЕЯ НА ЕДНА ПОЧИВКА
А АЗ ВСЕ ПО НЕЯ И ПРОСТО Я СЛУШАХ И СЯКАШ БЯХ ТАМ...
НО ВЕДНЪЖ ТЯ СЕ УСМИХНА И МИ КАЗА ЧЕ СЪМ МНОГО ХИТРА, ЧЕ БЕЗПЛАТНО СЪМ ГО ПРИЖИВЯЛА
И АЗ СЕ УСМИХНАХ И ГО ПОТВЪРДИХ
ТАКА И ТУК ПРОСТО МЕ ПРЕНЕСЕ И ВИДЯХ ДРУГ СВЯТ И ТИ БЛАГОДАРЯ!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
33. bizcocho - yuliya2006 -
28.01.2009 22:14
Радвам се,че съм успяла да го споделя с теб,Джули!А и си заслужава да се каже,че не навсякъде има непочтенност.На тази малка площ никога не съм се сблъсквала с грозното! Не отъждествявам националност с дадено качество,далеч съм от това.
Приятна вечер за теб!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bizcocho
Категория: Поезия
Прочетен: 1222069
Постинги: 260
Коментари: 4623
Гласове: 24866
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930