Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2009 00:56 - Животът ми
Автор: bizcocho Категория: Изкуство   
Прочетен: 8820 Коментари: 42 Гласове:
5

Последна промяна: 03.05.2010 00:07


imagehttp://bizcocho.hit.bg/girl_sword.jpg


Животът ми?В борби и слово

отнемаше ме не една вълна,

но вятърът ме вдигаше отново,

а въздухът подаваше ръка.

 
Слънцето изпичаше следите,

в слюда се превръщаше сълза..

Сякаш мечове, през дните

следяха ме очи-пласьори на тъга..

  Заспивах уморена край звездите,

слана белеех сутрешно от тежеста,

но времето,преборващо се с дните,

погреба в мене слабоста.

  Дари ми от мечтите дръзки,

от вярата и мъдростта,

да не отстъпвам,даже и на пръсти,

побратими ме с мене си и смелостта.

  В животa ми,стакан отрова,

до дъно,жадно аз изпих...

Ще продължавам с него да се боря,

с поредният изстрадан стих!  




Гласувай:
5



1. monna1 - Хубаво, автобиографично си го подредила..
28.01.2009 01:10
..такъв е Животът, но пък именно тази многобагреност го прави интересен и динамичен.. ако не беше така, щяхме да умрем от скука..и сивота.
А клипчето и то..еротично..ама по пантофи и сатен, бе Жени, хаха! ..пасват си естествено, --тук-там "в лила"!!
Поздрав, амика миа!
цитирай
2. bizcocho - monna1
28.01.2009 01:18
Думите на песента са хубави,а и гласчето на певицата хем бълбука,хем от време навреме има "продраскващи" нотки. Та не е ли така и в самия живот?Бълбукащ,драскащ....А моят винаги е бил прекалено бурен,но вървейки през него ,в себе си съм запазвала бълбукащите ми изворчета..защото чрез тях и с всичко останало,което Животът по пътя ми даде,ще съумея да съм себе си докрая.:))))
Un abrazo,muy fuerte para ti!!!!:))))))))))))
цитирай
3. krassko - Поздрави за поредния изстрадан стих!
28.01.2009 06:55
Напоследък ме радваш с много силни и вълнуващи стихове. Нека вдъхновението е винаги с теб.
Благодаря за прекрасните мигове със стиховете ти Жени. :)
цитирай
4. allbi - Поздрав :)
28.01.2009 09:37
Пък аз мислех, че само на мен ми е такова,
мялото стихотворение и особено това:

"....Ще продължавам с него да се боря,

с поредният изстрадан стих!..."
цитирай
5. valsodar - Няма да ти се лензя
28.01.2009 11:16
Само ще ти кажа, че се е получило много добро !


ПП И не икономисвай от строфите - знаеш за кое стихотворение ти говоря ! :)
цитирай
6. bizcocho - thesilent
28.01.2009 11:55
Нека да ти кажа нещо!..:)))Побрано е тук,а за останалото и сама ще се досетиш :)))))))))

http://www.youtube.com/watch?v=OmsT8N-wXmY&feature=related
цитирай
7. bizcocho - krassko
28.01.2009 12:10
Благодаря за посещаемоста ти!:)) Радвам се,че намираш нещо за себе си при мен :)))
цитирай
8. bizcocho - valsodar
28.01.2009 12:17
Нали? А с теб съм наясно и точно такъв,какъвто си, много те харесвам:) и това е достатъчно:))
А икономисаните строфи....:)))ами стори ми се,че твърде много разкриват:)),но и ти не ми спести разкритието си :)) :Р
цитирай
9. svetlamila - :)
28.01.2009 14:15
Мъдро си го казала, Жени! Поздравявам те за силата! :))
цитирай
10. bizcocho - svetlamila
28.01.2009 14:38
:))Тя ми е бастунчето по пътят ..:) Изгубя ли го...няма оцеляване,или не и такова,каквото го искам:)
цитирай
11. bizcocho - allbi
28.01.2009 14:44
Извинявай!! Снощи ми се наложи да осъмна,"сутринта"/след малко повече от три часа сън/пуснах коментарийте все още сънена и съм пропуснала да ти отговоря.
Не само на теб ти е,не само и на мен,всеки по някакъв начин го прави :)))))))
Още веднъж:извинявай за закъснелия отговор!
цитирай
12. анонимен - Скъпа Жени
28.01.2009 15:54
Наистина си ултрамегабездарна като поетеса - моля те - спри с поезията - така ще помогнеш на много хора!
цитирай
13. bizcocho - анонимен ,
28.01.2009 16:58
щом и за теб съм станала Скъпа,представям си силата ми:)Ласкателно е!
цитирай
14. valsodar - ултрамегабездарна - една дума с три грешки !
28.01.2009 17:03
Аз на това си му викам направо Талант ! :)
цитирай
15. bizcocho - valsodar
28.01.2009 17:20
хихи,нали се сещаш,че го забелязах:))))))))))
цитирай
16. valsodar - Именно - сладурана е !
28.01.2009 17:32
Личи си един познат почерк , една интонация в изказа - а бе, не винаги анонимността може да прикрие човек от делата му :)
цитирай
17. bizcocho - valsodar
28.01.2009 17:36
А най-малко ще го скрие от самия него си:)Амиии,ще си го оставя човечето да си се пържи в собствения си сос:)))))))
цитирай
18. idaaa - Останах без дъх и няма да мога да н...
28.01.2009 18:26
Останах без дъх и няма да мога да напиша повече от 2 смислени изречения и няма да мога да напиша това, което усетих :))
Поздрав!
цитирай
19. bizcocho - idaaa
28.01.2009 18:52
Не е важно дали ще ми оставиш думички,важно и ценно е,че можеш да усещаш!:)))
Прииска ми се да ти изпратя моя любима песничка:):

http://www.youtube.com/watch?v=iVpphLjZypc&feature=channel_page
цитирай
20. sunflower555 - Прекрасен стих, bizcocho !
28.01.2009 19:40
Не спирай да твориш :)
цитирай
21. bizcocho - sunflower555
28.01.2009 19:45
Благодаря за поощрението,Слънчево цветенце:)
цитирай
22. yuliya2006 - ЕЙ БИ, ОТНОВО НА ВЪРХА, НЕВЕРОЯТЕН ...
28.01.2009 22:15
ЕЙ БИ, ОТНОВО НА ВЪРХА, НЕВЕРОЯТЕН СТИХ МИЛА
В ПОЛЕТ СИ ДА ЗНАЕШ И НЕКА ТОЙ ДА ПРОДЪЛЖИ...
МЪДРОСТ, МНОГО МЪДРОСТ ИМА В ТОЗИ СТИХ И ПРОСТО ПЕЕШ И ИЗВИСЯВА
ИМА СТИХОВЕ, КОЙТО ТЕ ДЪРПАТ НАДОЛУ, ИМА ДРУГИ КАТО САДОМАЗОХИЗЪМ, ДНЕС В ЕКСТАЗ А УТРЕ НОЖИЦИ И ВЕЩИЦИ...
А ТОЗИ СТИХ БИ, Е ДЪРПАЩ НАГОРЕ ЗАЩОТО Е ДОКОСНАТ СВИСШЕ...
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
23. bizcocho - yuliya2006
28.01.2009 22:26
Не могат да са все еднакви,Джул:)))))И настроенията ни се менят и дните ни,и мислите навлезли в нас..:))
А в тоз стих тамън аз съм си:))Но по-малко от това не можах да го "свия":))
Разсмя ме с тез вещици,Джул!От сърце се посмях!:)))
цитирай
24. yuliya2006 - ЕЙ БИ МИ ТЕЗИ ВЕЩИЦИ СА МОДЕРНИ ДНЕС В ...
28.01.2009 22:29
ЕЙ БИ МИ ТЕЗИ ВЕЩИЦИ СА МОДЕРНИ ДНЕС В ПОЕЗИЯТА, НАГЛЕДАЛА СЪМ СЕ ..НО ТЕ ВОДЯТ ЗНАЕШ НАКЪДЕ...ДОСТА СТИХОВЕ ИМАМ ПО ТЕМАТА
С ОБИЧ ДЖУЛС
цитирай
25. bizcocho - yuliya2006
28.01.2009 22:33
Помислих,че и при мен си ги визирала:))))))))
Незнаех,че са модни:)Тук куцам,Джул:)-все последна научавам за модните течения:)
цитирай
26. анонимен - р,р
29.01.2009 00:05
"Анонимният" е есен или някой от модерацията ! Не им обръщай внимание- болни са !Наричат те с грешки ,а мен ме изкараха крадла .Те от модерацията го правят винаги с "анонимен" ,защото са нищо и се страхуват да не изместиш ,като поетеса блог номер 1 ! Поздрави стиха е супер !
цитирай
27. bizcocho - lidis
29.01.2009 00:51
Прочетох при секирата,прочетох и при теб,но има нещо,което не разбирам. Пуснах коментар при секирата,но още не го е видяла,за да реши дали да го одобри.Ще ти го пусна и тук,защото мисля,че се заблуждаваш и се връзваш на забавленията на някои дребни душици.коментара е:

28.01 20:27 - От постинг на Турбо4 разбрах, че ...
От постинг на Турбо4 разбрах,че модераторите,когато се канят да ти изтрият блога не пишат анонимно,а на лични,чрез блога си.Това дали снимките са нейни или копирани в блог,като този е без значение и не може да бъде повод.Всеки в блога си има снимки,картички,които не са с авторски права от качилия ги.
Това че качените от лидис са и авторски нейни аз не оспорвам,защото нямам причини да го правя.
А това че от нечие посолство ще се занимават с блог.бг...за мен си е виц!:))
Коментарът чака одобрение
Постинг: Защо тормозят И lidis?
Автор на постинга: sekirata

Редактирай | Изтрий

Това,че есен е замесена...аз не мога да съм сигурна.Не я познавам.Да я изместя не мога,защото всеки си има своите стихове.Трудно мига да кажа @1 за някой поет,защото има доста добри такива тук.
За мен ти крадла не си!Снимките ти са много хубави и знаеш,че блога ти го посещавам!Не мога понякога да преглътна някоя друга твоя реплика,но всеки има различна търпимост,усет и реакция.
Не смятам,че ще ти изтрият блога!Аз пак ще идвам за да се порадвам на представения от теб север,макар и да не обичам снега,защото не отричам красотата му:))Чела съм при теб хубави постинги.Надявам се пак да мога да четя такива!
С топли привети от юг!
цитирай
28. анонимен - ултиматуми че в 18 ч ще трият
29.01.2009 01:38
Получих от есен ,че ако не истрия поста си за нея и постове където съм обиждала цефелуствен .ще ме трият.Попитах защо поста с хъските не се сложи в избрани и пак ми отговориха че консулство в хелзинки ги помолили .тъй като била сък краднала снимки .И започнаха настоятелно да искат сайтове.Аз имам много снимки ,но не са от сайтове ,ами са ми в албуми .И радамес се намеси .Но злата беше много нагла и като мутра ми заповядаше.Аз утре ще се обадя до консулството и ще разбера кой от там и с какво право зад гърба ми се уговаря с блога.За мен това е пълна лъжа или пък някоя се прави на интригантка ,но коя –може да влиза в блога ми с името на анонимен
цитирай
29. bizcocho - lidis
29.01.2009 01:58
За мен това е нечия интрига и е добре да не излизаш само със свои думи,а с факти.
Според мен и ти и екипа ръководещ блог.бг би трябвало да разплетете кой,какво и да се сложи някакъв край на някакви борби,които чесно казано на мен са ми непонятни!
Пускам коментара ти,който няма нищо общо с постинга ми с молба към ръководството на блог.бг за някаква адекватна реакция и становище,както и към теб за съответните такива.
С молба,разбира се,спора да не продължи в моя блог.И двете страни си имат някаква територия,която могат да използват!Аз ще потърся адреса на блог.бг и ще ги помоля да погледнат тез коментарий,защото подобни историй уронват авторитета на която и да било медия,а това не смятам,че е в техен интерес-да останат мълчаливи сред ширеща се интрига.
цитирай
30. essy - Жени,
29.01.2009 10:03
много емоционален и силен стих! И въпреки икономисаните строфи, пак е стих стихия. Казва много и същевременно оставя една отворена вратичка за продължение.....

Аплодисменти, Жени, много е силен стиха ти!
И топла прегръдка:)))

п.п. от вчера се мъча да пусна коментар, но нещо все не се получаваше. Или ми спираше нета, или нещо не ме харесваше и ме риташе....

Жени,
не обръщай внимание на анонимните. Това се е направо заяждане на дребно / тип махленско ниво/....

цитирай
31. bizcocho - essy
29.01.2009 10:46
Нали ти споменах,че сме били на една вълна по едно и също време:),но два пъти сядам да го набера,а изскочи друго и го пусна,че и да го запиша преди да го изгубя:)Та най-сетне му дойде реда.Опитвам се да не са прекалено дълги,може би защото аз предпочитам по-кратките стихове,но точно таз тема как да събереш в по-малко думи:)
А валсодар ме усети,че в един стих/не този/ "липсват" куплети,пишейки ми и своето предположение за мястото на изчезналото в стиха,което много ме изненада.

То и при мен днес,докато напиша коментар и ме връща да влезна с парола:)),така че те разбирам.

А анонимния..тъкмо му изтрих следващия коментар,когато дойде твоя:))

Усмихнат ден,есси!:)))))))))))
цитирай
32. eleonoraknyazheva - Затрогващо и човешко.
29.01.2009 13:54
Браво!:)
цитирай
33. bizcocho - eleonoraknyazheva
29.01.2009 14:08
даа,всеки следва път,който избере,къде с усилия,къде с лекота...:))))))))
Радва ме,че ти е допаднало стихчето!:)
цитирай
34. анонимен - Drugiq anonimen
29.01.2009 17:38
А може би първия анонимен е прав.
Защо ми изтривате въпроса?
Разваля фасона на блога ви ли? Или във въпросната дума няма грешка. Грешката е другаде. И вие ше си живеете с нея. Наздраве!
цитирай
35. olele - Само три ли ? Грешките им са повече :)
29.01.2009 20:13
С простаци да се бориш - туй, ти не приляга.
Доволни, в посредствеността си своя ще грухтят.
Един , единствен лек за тях и срещу тях помага -
покажи реалният им облик пред света !

Такива , те каквито са във свойта същност -
страхливи мишки, криещи се в тъмен мрак.
И като качество, тя - подлостта, им най-приляга,
във свойта злоба - те пред нищо няма да се спрат.

Без страх - изкарай ги на светло !
Разгледай ги - на дневна светлина ! :)
На гномчета подобия те малки,
писукат жално в свойта самота.

Е, ето вече - стана смешно,
бълха оказа се май злият Трол.
И нищо подло не изтрайва вечно,
дори и този сапунисан епизод.

В сапунка станала е тази блогосфера,
и всички ронят тук сълзи безчет.
Интрига да се вихри, да има пак Афера.
Да сбират все от кол и въже тук народ.
цитирай
36. bizcocho - olele
29.01.2009 20:50
Добре дошъл отново
отдавна няма те теб тук
по вятъра аз слово
изпращах ти за кой ли път:)
Надникнал си,прочел си ти при мене
на читавите и на гнусен мисълта
не че вторият разкриват много
но толкоз може за сега
Валсодар му каза-грешки три
засмях се изброила ги завчас
ти си третият описал неграмотният му фарс:)
Самотно чучело стои си
на ума бездарен глупостта
затуй я пуснах,представи си,
с иронията ми към неграмотността! :)))))))
цитирай
37. bodilo - Спомняш ли си, Жени,
31.01.2009 13:51
в началото на познанството ни с теб ти казах, че търся едно стихотворение и ти бе така добра и отзивчива, че ми го изпрати на мига. Това бе стихотворението " Живот" на Д. Дамянов.Е, искам да знаеш,че това твое стихотворение ме развълнува и впечатли много повече! Боже, как се радвам,че съм се научила да чета!
цитирай
38. bizcocho - bodilo
31.01.2009 14:07
Дали си спомням?Докато ти си пускала коментара тук,аз съм отговаряла на твоят в следващия ми пост:))))Там именно ще прочетеш дали съм от паметливите:))))))))
Твърде висока е оценката ти за стихът ми!Много е задължаваща!Дано да я заслужа!
Благодаря ти!
цитирай
39. bodilo - Виж ти!
31.01.2009 14:17
Телепатията може би наистина съществува!Усмивки от мен, ама много, много усмивки!
цитирай
40. bizcocho - bodilo
31.01.2009 14:39
Ами,съдейки по това,което сме си писали едновременно в два различни постинга..май да:))
Топли прегръдки и от мен!:))))))))
цитирай
41. queerfish - Безгласна буква е коментарът ми...
08.02.2010 20:02
Безгласна буква е коментарът ми
след мощта на твоите слова.
И вдъхваш в нас от силата си
и болка направила е всичкото това.
цитирай
42. bizcocho - Не е безгласна буква мнението на човек, докоснал се до моя творба! Благодаря ти за присъствието!
08.02.2010 21:34
queerfish написа:
Безгласна буква е коментарът ми
след мощта на твоите слова.
И вдъхваш в нас от силата си
и болка направила е всичкото това.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bizcocho
Категория: Поезия
Прочетен: 1223529
Постинги: 260
Коментари: 4623
Гласове: 24866
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930