Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2009 01:31 - Мълчанието понякога е доста ясен отговор!
Автор: bizcocho Категория: Изкуство   
Прочетен: 4871 Коментари: 18 Гласове:
0




       Написах предишният си постинг със съгласието и одобрението на автора на стиха ,за който става дума.Имам и доказателства за това.Както и последвали други,които говорят за радоста и от коментара на еси.Не аз търсих дребна слава и популярност!Други я потърсиха,спекулирайки с доверие.
      Ненапразно спрях да отговарям на коментариите.Бях убедена,че повечето и сами ще прозрат истината.Аз бях против изтриването на блога и !
     Не аз бях причината да си изтрие блога,нито аз я заплаших,че ако аз не спра, ще се изкара публично нещо компрометиращо ме,което да ме унищожи.
  




  
  



Тагове:   отговор,   Ясен,   Мълчанието,


Гласувай:
0



1. essy - Жени,
13.02.2009 10:47
дори и за миг не съм си помислила, че ти си причаната за блога.
Макар, че според мен се опитват да извъртят нещата. Както и с репликата "за търсене на дребна слава..." в първия момент избеснях като я видях, а после се отвратих. И не очаквах, че този човек може да напише такова нещо. Не това е начина да защитиш достойнството си. А пък и не е признак на слабост да признаеш, че си сгрешил...
Относно автора на стиховете, всеки който ги бе прочел внимателно / не повърхностно, а много внимателно/ щеше да види какво прозира между редовете. Една изключително нежна, чувствителна и много богата душевност.
Точно поради тази причина тя си изтри блога.
За което искрено съжалявам. Беше един от малкото стойностни блогове.
Но някъде в себе си силно се надявам, че ще върне.

Топла прегръдка за теб, Жени :))
цитирай
2. krotalka - Да благодарим на Авангарди!
13.02.2009 11:22
От вчера в нейния блог могат да се прочетат изтритите неща!
цитирай
3. bodilo - ЖЕНИ,
13.02.2009 17:35
когато се регистрирах в blog.bg бях много обнадеждена.Четях постинг след постинг и се възхищавах на ума и интелекта на авторите им.Сега, честно казано, съм потресена! Компромати, обиди, закани и какво ли още не.Ей, хора, не ви ли стигат житейските проблеми, та превръщате блога в блато? Не ви ли се иска да има поне едно местенце, където любознателните, начетените и способни хора да общуват пълноценно?
цитирай
4. vmir - Bizcocho, поздравявам те за куража и сърцатостта да застанеш срещу всички,
13.02.2009 18:04
и да заявиш какво не смяташ за нормално. Обявил съм блога си като място за плагиатстване не заради намерения да плагиатствам или пропагандирам плагиатството, а заради досадните недоказуеми спорове за авторство върху думи и изрази, с каквито не ми се занимава, защото разпалват единствено разпри и ненавист. Смятам, че по никакъв начин не съм прехвърлил границата на закачката и подробностите, които давам за текстовете отхвърлят всяко съмнение за пропагандиране на плагиатството. Когато обаче ти показваш случай на 100% идентичност на текстове постнати от различни хора, не мога да не се съглася с теб, че никой не трябва да си прави подобни неуместни шеги, което едва ли се нуждае от специално доказателство.

Още един път - поздравления за сърцатостта – разбирам те и те подкрепям напълно! Ако всички у нас показваха с твоята решителност принципната си позиция вместо глупавата мода да се осмива всяко искане, което не е било съгласувано задкулисно със силните на деня, само за няколко години всички българи щяхме да се споразумеем какво искаме, как да го постигнем и щяхме бързо да оставим много други държави зад себе си!

Приятен уикенд!!!
цитирай
5. vmir - Честит празник на Любовта, Жени!
14.02.2009 15:16
http://vmir07.hit.bg/neverbeafraid.gif

С пожелания за много Любов! :)))
цитирай
6. bizcocho - vmir -
14.02.2009 19:15
Трогна ме! И ми напълни душата! Аз обичам този празник.От цялото си сърце, желая и на теб много топло семейно щастие,една неувяхваща,уютна съпружеска обич!!!
И хиляди още красиви неща ти пожелах в душата си,но съм и толкова развълнувана,че...спирам до тук:))))))))
Приказна,приказна ти е анимацийката! И ми е по душа!:))))))))
цитирай
7. vmir - Bizcocho. благодаря за пожеланията, за останалото - няма нищо, пак заповядай!
14.02.2009 19:26
Ако се наложи, ще направя още анимацийки!
:))))))))))
цитирай
8. bizcocho - vmir
14.02.2009 19:32
Имам доста добра покана от член на литературен сайт,която смятам,че е по-добра възможност за мен от тази тук,но няма да затворя или трия блога..може и да пускам по нещо,но все още не съм решила дали това ще са стихове..:) или...но ще влизам за да попрочета тез които харесвам и обичам да чета,поне докато са тук..:)
цитирай
9. yuliya2006 - ЖЕНИ, АЗ ТИ ПРЕДЛАГАМ ДА МУ ОТРЕЖЕМ ...
14.02.2009 20:06
ЖЕНИ, АЗ ТИ ПРЕДЛАГАМ ДА МУ ОТРЕЖЕМ ГЛАВАТА НА ГИЛОТИНАТА, ТОВА ЩЕ ТЕ УСПОКОЙ ЛИ...ТЕБ И ТЕЗИ, КОЙТО СЪСКАТ ДО ТЕБ
ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО ПЪТИ ОТКРИВАМ В ТВОРЦИ ЦЕЛИ ИЗРЕЧЕНИЯ ОТ СВОЙ СТИХОВЕ И КАКВО ДА ГИ ИЗЯМ ЛИ...
ТИ ГОЛЯМА КАМПАНИЯ СИ ЗАПОЧНАЛА, НО ЩЕ ТИ КАЖА НЕЩО И ТО ЗАЩОТО МНОГО ТЕ ЦЕНЯ И ТЕ ОБИЧАМ
ТОЗИ ПЪТ НЕ ВОДИ ДО НИКЪДЕ...БЛАТО В КОЕТО ЩЕ СЕ ЗАТЪВА И ЗАТЪВА...
ЗАЩОТО ИМА НАЧИН ДА СИ ПИШЕТЕ И ДА СЕ РАЗБЕРЕТЕ И ТОЗИ ЦИРК ПРОСТО ДА ТО СПРЕШ
СЪЩОТО КАЗАХ И НА НЕГО, БЯХТЕ ПРИЯТЕЛИ ЖЕНИ И ЩЕ БЪДЕТЕ, ЗНАМ ГО
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. анонимен - Честит празник на любовта и св.Трифон Зарезан!
14.02.2009 20:07
И на теб ли трябва да пиша коментар с блогодарности за стиховете, bizcocho?!
Аз обаче оставам с надеждата, че ще намерим
така нужното ни разбирателство...само да сме живи и здрави, нали?
След поздравите на Воймир, от мен пожелания
за вълнуваща почерпка гарнирана с любов и усмивки!
Всичко добро и късмет!:)))
цитирай
11. bizcocho - vishnichka
14.02.2009 20:13
Честит празник и на теб,Виши!Обичта да грее в дните ти!
Благодаря за пожеланията ти!И весела да е нощта!:)
цитирай
12. vmir - Bizcocho, като гледам коварството на juliya2006, то явно тук не е добро място и за мен.
14.02.2009 20:37
Не понасям подобни подмолни мазни същества, целта на които е да поддържат състояние на непрекъсната конфронтация.
juliya2006, имай мако срам от подлостта си. Никой не е дори споменал за наказание, за да придаваш такава насока на ситуацията, и да разпалваш позагасналия огън.
Аман от интриганти!!!
цитирай
13. monna1 - Наздраве!
14.02.2009 21:03
Любов и вино...нали така?!
цитирай
14. bizcocho - monna1
14.02.2009 21:11
Любовта да ни опива,а виното...нека е понякога нейната ласка..ухаеща на листенце откъснато от розов цвят...
Наздраве,монна!
цитирай
15. yuliya2006 - СКЪПА ВМИР, МАЛКО МЕ ИНТЕРЕСУВА КАК ...
14.02.2009 21:15
СКЪПА ВМИР, МАЛКО МЕ ИНТЕРЕСУВА КАК МЕ НАРИЧАШ, НО ЩЕ ТИ КАЖА ЧЕ АЗ НАЙ-ГОЛЕМИТЕ СИ ПРИЯТЕЛИ В САЙТОВЕТЕ ОТКРИХ ТОЧНО С ПОЗИТИВНАТА КРИТИКА КЪМ МЕН
ЖИВА И ЗДРАВА ДА СИ И МОЖЕШ ДА ПРОДЪЛЖИШ
С ОБИЧ ДЖУ
цитирай
16. vmir - Ей, разкри ме! Брей!!! Мата Хари, не - juliya2006!!!
14.02.2009 21:39
Само не наричай "позитивна критика" явни подлости и коварства. Продължавай да ме обичаш, да видим докога ще издаяниш така, щото няма да ти цепя басма.
цитирай
17. vmir - Наздраве Monna1, Bizcocho!
14.02.2009 21:41
За Любовта и неотклонно обичащите!
:)))
цитирай
18. bizcocho - vmir
14.02.2009 22:25
Хубав е тоста ти!Извинявай,че не ти отговорих веднага,но..говорих другаде и се отплеснах..:)
Наздраве!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bizcocho
Категория: Поезия
Прочетен: 1223704
Постинги: 260
Коментари: 4623
Гласове: 24866
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930